• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво восьми артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Нововоронцовської ТГ Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС

Завершена

17 034 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 170.40 UAH
Номер: 7ae22dbeb5a34f7f8471082ac238f90d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.09.2024 17:27 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 30-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 16.09.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 16.09.2024 №30-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-08-19-011264-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Югэлектроком встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02.10.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нововоронцовської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол від 31.06.2024; пропозицію учасника ТОВ Югэлектроком; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2024; договір про закупівлю від 13.09.2024 № 10-БС на суму 16 990 640,21 гривень; пояснення Замовника від 21.09.2024 надані на запит органу державного фінансового контролю. За наслідками проведеного моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Так, відповідно до підпункту 4) пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації однієї з основних технічних характеристик предмету закупівлі зокрема визначено як, кількість: 1 робота згідно технічної, якісної та кількісної характеристики відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Також, відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї пропозиції повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій розрахунки вартості тендерної пропозиції, які виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 зокрема: договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів (послідовність яких повинна відповідати вище Розділу І Додатку 3 тендерної документації). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ Югэлектроком у складі своєї пропозиції надав договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів (файл «5 Кошторисна документація.pdf»). При цьому, моніторингом установлено, що надані у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ Югэлектроком локальні кошториси сформовані не у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації. Так, наданий у складі пропозиції учасником ТОВ Югэлектроком локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 «Буріння свердловини 6. Гідротехнічні рішення. Артсвердловина» (стор. 14-15 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування робіт визначених у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 02-01-02 на Буріння свердловини 6», а саме: - найменування роботи № 19 «Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до 100 м у ґрунтах групи 2 /застосування доліт діаметром до 200мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм»; - найменування роботи № 20 «Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до 100 м у ґрунтах групи 3 /застосування доліт діаметром до 200мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм»; - найменування роботи № 21 «Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до 100 м у ґрунтах групи 5 /застосування доліт діаметром до 200мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм»; - найменування роботи № 22 «Кріплення свердловин, при роторному бурінні установками і агрегатами на базі автомобілів, трубами зі зварним з'єднанням, глибина свердловини до 100 м, група ґрунтів за стійкістю 1 /трубами із зовнішнім діаметром до 301-400 мм/»; - найменування роботи № 23 «Кріплення свердловин, при роторному бурінні установками і агрегатами на базі автомобілів, трубами зі зварним з'єднанням, глибина свердловини до 100 м, група ґрунтів за стійкістю 2 /трубами із зовнішнім діаметром до 301-400 мм/»; - найменування роботи № 24 «Цементація затрубного простору комплектом бурового обладнання і цементаційною установкою при витратах сухої суміші на 1 м цементування частини свердловини до 400 кг або більше 400 кг при роторному бурінні установками, глибина посадки колони, що цементується, до 50 м /при зовнішньому діаметрі труб до 301-350 мм/»; - найменування роботи № 25 «Розбурення цементної пробки / Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до 100 м у ґрунтах групи 5 /застосування доліт діаметром до 125мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм»; - найменування роботи № 26 «Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до 100 м у ґрунтах групи 3 /застосування доліт діаметром до 125мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм, з відбором керна в ґрунтах 3-5 групи»; - найменування роботи № 27 «Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до 100 м у ґрунтах групи 4 /застосування доліт діаметром до 125мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм, з відбором керна в ґрунтах 3-5 групи»; - найменування роботи № 35 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2». Також, надані у складі пропозиції учасником ТОВ Югэлектроком локальні кошториси не містять найменування робіт визначених у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-11 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 1. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 97-99 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування робіт №№ 490-493, 498 визначених у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-011 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 1»; локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-12 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 2. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 100-102 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 512 визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-012 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 2»; локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-13 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 3. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 103-104 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування робіт №№ 521-524, 529 визначених у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-013 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 3»; локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-14 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 4. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 105-106 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування робіт №№ 538-541, 546 визначених у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-014 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 4»; локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-15 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 5. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 107-109 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 562 визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-015 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 5»; локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-16 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 6. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 110-112 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 579, визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-016 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 6»; локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-17 «Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 7. Електрозабезпечення та електроустаткування.» (стор. 113-115 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 596, визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 04-01-017 на Електротехнічні рішення. Зовнішні електричні мережі. Свердловина 7»; локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-3 «Зона санітарної охорони свердловина 5. Архітектурно - будівельні рішення.» (стор. 158-161 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 874, визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 07-01-03 на Зона санітарної охорони свердловина 5»; локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-4 «Зона санітарної охорони свердловина 6. Архітектурно - будівельні рішення.» (стор. 162-165 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 890, визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 07-01-04 на Зона санітарної охорони свердловина 6»; локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-5 «Зона санітарної охорони свердловина 7. Архітектурно - будівельні рішення.» (стор. 166-169 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») не містить найменування роботи № 906, визначеної у Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис 07-01-05 на Зона санітарної охорони свердловина 7». Крім того, моніторингом установлено, що наданий у складі пропозиції учасником ТОВ Югэлектроком локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4 «Буріння свердловини 6. Гідротехнічні рішення. Артсвердловина» (стор.14 файлу «5 Кошторисна документація.pdf») роботи «Роторне буріння свердловин із прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною буріння до100 м у ґрунтах групи 5 /застосування доліт дiаметром до 125мм/, розширення свердловин на 200 та більше мм, з відбором керна в ґрунтах 3-5 групи» визначено в кількості 2 м (одиниця виміру 100 м, кількість 0,02), проте Додатком 3 до тендерної документації аналогічне найменування робіт № 28 у «Локальному кошторисі 02-01-02 на Буріння свердловини 6» визначено в кількості 11 м. Також, моніторингом установлено, що наданий у складі пропозиції учасником ТОВ Югэлектроком локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-3 «Приміщення для розташування електрообладнання. Свердловина 5. Електрозабезпечення та електроустаткування.» найменування роботи № 27 визначено як «Просте фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» та найменування роботи № 28 визначено як «Просте фарбування стель полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» (стор. 57 файлу «5 Кошторисна документація.pdf»), проте Додатком 3 до тендерної документації у локальному кошторисі 04-01-03 «Приміщення для розташування електрообладнання. Свердловина 5» найменування роботи № 242 визначено як «Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці» та найменування роботи № 243 визначено як «Поліпшене фарбування стель полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці». Аналогічно, моніторингом установлено, що надані у складі пропозиції учасником ТОВ Югэлектроком локальні кошториси на будівельні роботи № 4-1-4 «Приміщення для розташування електрообладнання. Свердловина 6. Електрозабезпечення та електроустаткування.» та № 4-1-5 «Приміщення для розташування електрообладнання. Свердловина 7. Електрозабезпечення та електроустаткування.» найменування роботи № 27 визначено як «Просте фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» та найменування роботи № 28 визначено як «Просте фарбування стель полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» (стор. 61, 65 файлу «5 Кошторисна документація.pdf»), проте Додатком 3 до тендерної документації у локальних кошторисах 04-01-04 «Приміщення для розташування електрообладнання. Свердловина 6» та 04-01-05 «Приміщення для розташування електрообладнання. Свердловина 6» найменування робіт № 268, 294 визначено як «Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці» та найменування робіт № 269, 295 визначено як «Поліпшене фарбування стель полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по штукатурці». Враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ Югэлектроком у складі своєї пропозиції надав локальні кошториси (файл «5 Кошторисна документація.pdf») не у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги підпункту 4) пункту 1 та пункту 6 Розділу 3 тендерної документації та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Пояснення надане Замовником 21.09.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель не спростовує подання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Югэлектроком локальних кошторисів, які не відповідають вимогам встановленим у Додатку 3 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ Югэлектроком, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та уклав з ним договір про закупівлю від 13.09.2024 № 10-БС на суму 16 990 640,21 гривень з ПДВ. Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки: копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин, що зазначені у даній довідці. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ Югэлектроком у складі своєї пропозиції надав Довідку від 29.08.2024 № 1658 (стор. 1-2 файлу «9 Матеріально-технічна база.pdf») у якій зазначено автотранспорт та спецтехніку, зокрема в тому числі бригадний автомобіль ГАЗ 3310 (№ пп 31), бульдозер (№пп 36), кран (№ пп 39), каток самохідний вібраційний (№ пп 49), автомобіль шкода (№ пп 52), автомобіль Соболь (№ пп 53), автомобіль Камаз причіп (№ пп 54), побутовий вагон дім (№ пп 55), автомобіль ГАЗ 53 водовозка (№ пп 56) та автомобіль МАЗ 500 бортовий (№ пп 57) на які учасник у складі пропозиції не надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. На технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № 03-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ Югэлектроком у складі своєї пропозиції надав Довідку від 29.08.2024 № 1658 (стор. 1-2 файлу «9 Матеріально-технічна база.pdf») у якій зазначено технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, зокрема в тому числі перфоратор Bosh Makita, DWT, у кількості 4 шт. (№ пп 1), дриль ударна Metabo, у кількості 3 шт. (№ пп 2), шуруповерт акум Интерскол, у кількості 2 шт. (№ пп 3), монтерські пояси із сінт. стропом ПБ, у кількості 3 шт. (№ пп 4), страхувальні канати, у кількості 4 шт. (№ пп 5), прес ручний, у кількості 2 шт. (№ пп 6), прес гідравлічний, у кількості 2 шт. (№ пп 7), викрутка з ізольованою ручкою, у кількості 2 шт. (№ пп 8), плоскогубці з ізольованою ручкою, у кількості 2 шт. (№ пп 9), бокорізи з ізольованою ручкою, у кількості 2 шт. (№ пп 10), драбина дерев’яна, у кількості 1 шт. (№ пп 11), драбина алюмінева, у кількості 3 шт. (№ пп 12), монтерські лази ЛМ ЗУ, у кількості 1 шт. (№ пп 13), переносне заземлення, у кількості 2 шт. (№ пп 14), омметр ЭС 0212, у кількості 1 шт. (№ пп 15), мегаомметр ЭС 0210, у кількості 2 шт. (№ пп 16), вимірювач опору заземлень Ф 4103 М1, у кількості 1 шт. (№ пп 17), комплект приладдя П 4126 М, у кількості 1 шт. (№ пп 18), вимірювач параметрів ланцюга фаза-нуль ЦК 0220, у кількості 1 шт. (№ пп 19), апарат високовольтний випробувальний АВ 50/70-2, у кількості 1 шт. (№ пп 20), кліщі струмовимірювальні UTM 1209 А, у кількості 1 шт. (№ пп 21), прилад багатофункціональний ЕР 180 М, у кількості 2 шт. (№ пп 22), риштування розбірні пересувні 7-8м, у кількості 2 шт. (№ пп 23), апарати зварювальні, у кількості 2 шт. (№ пп 24), бітономішалка, у кількості 2 шт. (№ пп 25), генератор 3-6 квт, у кількості 2 шт. (№ пп 26), апарат для нарізання швів, у кількості 1 шт. (№ пп 27), установка горизонтального буріння, у кількості 1 шт. (№ пп 28), установка вертикального буріння, у кількості 1 шт. (№ пп 29), автопідйомник АГП 12 02, у кількості 1 шт. (№ пп 42), вібратор електричний, у кількості 1 шт. (№ пп 43), віброплита Кентавр, у кількості 1 шт. (№ пп 44), нівелир лазерний, у кількості 1 шт. (№ пп 45), фарборозпилювач електричний Компас, у кількості 1 шт. (№ пп 46), апарат для зварювання труб, у кількості 1 шт. (№ пп 47), шанцевий інструмент, у кількості 10 шт. (№ пп 48) на які учасник у складі пропозиції не надав картки обліку основних засобів (інвентарні картки за типовою формою № 03-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці, Учасник додатково надає: у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими, або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію договору оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ Югэлектроком у складі своєї пропозиції надав свідоцтва про реєстрацію машини на «Екскаватор Борекс 2628» АБ № 537492 (стор. 8 файлу «9 Матеріально-технічна база.pdf») та на «Екскаватор Борекс 3106» АБ № 497028 (стор. 9 файлу «9 Матеріально-технічна база.pdf»), власником яких є ТОВ «Будівельно-проектне підприємство «Україна» та договір оренди транспортних засобів з екіпажем від 01.02.2022 укладений з ТОВ «Будівельно-проектне підприємство «Україна», якій не містить інформацію про оренду «Екскаватора Борекс 2628» та «Екскаватора Борекс 3106», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Також, на виконання зазначених вимог учасник ТОВ Югэлектроком у складі своєї пропозиції надав свідоцтва про реєстрацію машини на «Майстерня ремонтна ЗИЛ 131» САЕ № 897758 (стор. 13 файлу «9 Матеріально-технічна база.pdf») та на «Автомобіль бортовий ГАЗ 33104» свідоцтво САЕ № 897762 (стор. 12 файлу «9 Матеріально-технічна база.pdf») власником яких є ТОВ «Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт» та договір оренди транспортних засобів з екіпажем від 01.02.2022 укладений з ТОВ «Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт», який не містить інформацію про оренду «Майстерні ремонтної ЗИЛ 131» та «Автомобіля бортового ГАЗ 33104», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Натомість, Замовником не оприлюднено вимогу до ТОВ Югэлектроком про усунення невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, моніторингом установлено, що за результатами процедури закупівлі Замовником укладено з ТОВ Югэлектроком договір про закупівлю від 13.09.2024 № 10-БС та відповідно до розділу 24 вказаного договору додатками є: Додаток № 1 – Договірна ціна; Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт; Додаток № 3 – План фінансування робіт; Додаток № 4 – Відомість обсягів робіт (Локальний кошторис); Додаток № 5 – Перелік субпідрядних організацій; Додаток № 6 – Перелік основних матеріальних ресурсів (Відомість ресурсів). Проте, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додатки №№ 4, 5 та 6 до Договору про закупівлю від 13.09.2024 № 10-БС. Пояснення надане Замовником 21.09.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель не спростовує оприлюднення договору про закупівлю без вищевказаних додатків.
Період усунення порушень: 02.10.2024 15:09 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.10.2024 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором від 02.10.2024 року
Дата публікації звіту: 08.10.2024 14:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання Договору
Дата публікації: 09.10.2024 15:59

Запити/Пояснення