• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

12 378 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 890.00 UAH
Номер: 80c28a8341894cef98aabd93d4b78fba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 24.10.2024 16:30 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.10.2024 № 58-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-08-19-002069-a 19.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від б/д № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), скаргу до процедури – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» від 13.09.2024 № UA-2024-08-19-002069-a.a1 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.09.2024 №15772-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.10.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.09.2024 № 53 та від 01.10.2024 № 54, договір від 10.10.2024 № 38, укладений Замовником з ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 11.10.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднене в електронній системі закупівель 12.11.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 тендерної документації Замовника учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» в тендерній пропозиції надано сканований документ з копії договору на оренду спецтехніки від 25.03.2024 № 250324-Т, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою «Т.М.М.». В порушення вимог абзацу другого підпункту 1.3 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вищезазначена копія договору не містить на кожній сторінці «… надпис «Згідно з оригіналом»/ «Копія вірна», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, а також дату засвідчення копії». Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначеної невідповідності в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» можливості виправити невідповідності. Під час проведення моніторингу на запит Управління щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 07.11.2024, Замовником 12.11.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Період усунення порушень: 14.11.2024 17:12 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою Мельник Оксаною на виконання положень Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому: переглянуто та вивчено статті Закону та Особливостей зі змінами станом на 18 листопада 2024 року. Надалі зобов’язуюсь відповідально відноситися до розгляду тендерних пропозицій і документів учасників згідно законодавства. Зауваження моніторингу прийняті до уваги та зобов’язуюсь у подальшому чітко дотримуватися вимог Закону та Особливостей. Крім цього, зобов’язуюсь пройти навчання по підвищенню кваліфікації з публічних закупівель для уповноважених осіб.
Дата публікації звіту: 18.11.2024 12:12

Запити/Пояснення