• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуарів на вул. С. Бандери в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)

Завершена

4 452 544.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 262.72 UAH
Номер: f93ae4956ec944d6bccfecb1df7b0b52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-30-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.09.2024 17:16 - 22.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.09.2024 № 53-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 вересня 2024 року № 53-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-08-19-001609-a від 19.08.2024 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Рахмістрюк М.М. встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливості № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушень пункту 43 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради на 2024 рік (ID: UA-P-2024-08-19-001832-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.09.2024; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович (далі – ФОП Рахмістрюк М.М.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП Рахмістрюк М.М. до 05.09.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024, від 27.09.2024; повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2024; договір підряду від 11.10.2024 № 394; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 02.10.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Рахмістрюк М.М. встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.1. пункту 1.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники повинні надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), зокрема: робітники-будівельники (обов’язково не менше 5 бруківників) – не менше 7 осіб. Підпунктом 1.2.2. пункту 1.2 Додатку № 3 до тендерної документації визначено, що наявність працівників в достатній кількості підтверджується зокрема скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників. Так, учасник ФОП Рахмістрюк М.М. у складі своєї пропозиції надав Довідку від 23.08.20204 № 17, в якій зазначив про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи, в тому числі 8 робітників-будівельників, а саме: п’ять бруківників – Стасюк М.Й., Грамажора Ю.П., Мороз А.М., Пентюк В.В., Грижук Т.В.; трьох дорожніх робітників – Туранський Л.М., Поляк В.Ю., Романко І.В. На вказаних вище осіб учасник ФОП Рахмістрюк М.М. надав накази (розпорядження) про прийняття на роботу. При цьому, відповідно до наказу (розпорядження) від 29.08.2024 № 40 Грижук Т.В. прийнята на посаду дорожнього робітника. З огляду на зазначене вище, учасник ФОП Рахмістрюк М.М. документально підтвердив наявність у нього лише чотирьох бруківників, що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку № 3 до тендерної документації (обов’язково не менше 5 бруківників). Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник в оприлюдненому в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах учасника ФОП Рахмістрюк М.М. не зазначив про усунення невідповідності щодо обов’язкової наявності не менше 5 бруківників, та не надав можливості учаснику ФОП Рахмістрюк М.М. виправити такі невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 15.10.2024 10:09 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2024 10:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт тротуарів на вул. С. Бандери в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2024-08-19-001609-a) повідомляємо про наступне. З метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 16.10.2024 16:24

Запити/Пояснення