• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщення прощальної зали Комунального підприємства Вінницької міської ради «Комбінат комунальних підприємств», розташованого за адресою: м. Вінниця, вул. Підлісна, 2

Торги відмінено

2 026 003.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 130.01 UAH
Номер: c4e6786bfd28491ab20520edbfc3faca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-09-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.09.2024 18:07 - 01.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.09.2024 №84-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09.09.2024 №84-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-08-19-001323-a, 19.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 24 та 34 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Будівельник-А» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Вінницької міської ради «Комбінат комунальних підприємств» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19 серпня 2024 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію філії ПП «Будівельник-А», рішення уповноваженої особи від 03 вересня 2024 року №4, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 13 вересня 2024 року через електронну систему закупівель. Пунктом 24 Постанови №1178 встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року №1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також вимогами пункту 34 Постанови №1178 встановлено строк для подання тендерних пропозицій: не менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 19 серпня 2024 року оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів (ID: UA-2024-08-19-001323-a) та тендерну документацію, до якої унесені зміни 26 серпня 2024 року. При цьому Замовником визначені кінцеві строки подання тендерних пропозицій – 27 та 31 серпня 2024 року відповідно, що є меншими ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації на закупівлю робіт, чим не дотримано вимог пунктів 24 та 34 Постанови №1178. Нормами пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Згідно з абзацом десятим пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію, яка не містить оформлених як окремі додатки до неї переліків документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та переможцем процедури закупівлі, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178. Вимогами пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимоги щодо надання яких зазначені в Додатку 1. Так, в таблиці 1. Додатку 1 Замовником встановлені вимоги про підтвердження учасниками торгів кваліфікаційних критеріїв, в тому числі щодо наявності: - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання документів/документу про право власності/володіння/користування зазначеного в довідці майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) має бути строком на три роки і більше (підпункти 1.1. та 1.2. пункту 1); - документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання не менше двох копій договорів, зазначених в довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів, в повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів (підпункт 3.1.2. пункту 3). Так, учасником ПП «Будівельник-А», якого обрано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 26 серпня 2024 року №02/08-24 (файл «01.Довідка МТБ»), в якій міститься інформація про оренду ним приміщення складу за умовами договору від 01 лютого 2024 року №8, згідно з якими строк його дії визначений до 31 грудня 2024 року та не може бути продовжений/пролонгований в інший спосіб ніж укладення нового договору на нових умовах (пункт 4.1. розділу 4.). Також в тендерній пропозиції учасника ПП «Будівельник-А» наявна довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26 серпня 2024 року №04/08-24, в якій зазначена інформація про укладений ним договір із Гніванською міською радою від 24 липня 2020 року №6 (файл «07.Довідка аналогічні договори»), та копії зазначеного договору із додатковими угодами до нього від 30 липня 2020 року №8, від 24 лютого 2021 року №2, від 22 червня 2021 року №47, від 30 липня 2021 року №50. Водночас моніторингом установлено, що Гніванською міською радою до умов договору від 24 липня 2020 року №6 внесені зміни додатковою угодою від 31 грудня 2021 року №92, інформація про яку розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-12-000330-a. Отже тендерна пропозиція учасника ПП «Будівельник-А», якого обрано переможцем, не містить договору найму приміщення (складу) строком на три роки і більше, інформація про який зазначена в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 26 серпня 2024 року №02/08-24 (позиція №7, файл «01.Довідка МТБ») та копії договору із Гніванською міською радою в повному обсязі з усіма укладеними до нього додатковими угодами, інформація про який зазначена в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26 серпня 2024 року №04/08-24 (позиція №1, файл «07.Довідка аналогічні договори»), чим порушено вимоги підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1. та підпункту 3.1.2. пункту 3. таблиці 1. Додатку 1 тендерної документації. Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ПП «Будівельник-А» їх усунути. Пунктом 3 Постанови №1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Будівельник-А» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а обрав його переможцем. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, рішенням уповноваженої особи Замовник від 16 вересня 2024 року процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 19.09.2024 17:12 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2024 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення, за результатами моніторингу, усунуто шляхом скасування процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 20.09.2024 10:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 20.09.2024 15:40

Запити/Пояснення