-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з поточного ремонту по заміні трубопроводів холодного та гарячого водопостачання в підвальному приміщенні ЗДО «Попелюшка» (ясла-садок) м. Зеленодольська Зеленодольської міської ради Дніпропетровської області (для безпечного використання цього приміщення, як найпростіше укриття) за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Світанкова (Рибалко), буд.13 (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер:
4afb2a4edb71462185dd4906c4bf3874
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2024 00:00
Період моніторингу:
04.12.2024 17:18 - 26.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.12.2024 № 177
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2024 № 177
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-08-19-001229-a 19.08.2024 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
За результатом аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП ФАНДЮШИН Д.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому та усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 11.11.2024 №008302-а на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-08-19-001397-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №5 від 19 серпня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ФОП ФАНДЮШИН ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ (далі – ФОП ФАНДЮШИН Д.В., Учасник), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 27.08.2024, договір від 02.09.2024 №16, запит про надання пояснень від 06.12.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.12.2024 року.
Моніторингом встановлено, що Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надав пояснення від 09.12.2024 про відсутність власного веб-сайту. Посилання на офіційний веб-сайт як головного розпорядника бюджетних коштів також не надано, чим порушено пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 02.09.2024 №16, ФОП ФАНДЮШИН Д.В. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 1608,13 гривень.
Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП ФАНДЮШИН Д.В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП ФАНДЮШИН Д.В. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 1608,13 грн. (без урахування податків) ФОП ФАНДЮШИН Д.В. завищено вартість тендерної пропозиції. Зазначене не відповідає п.5.17 Настанови №281.
Натомість, Замовник визнав ФОП ФАНДЮШИН Д.В. переможцем процедури закупівлі та уклав договір 02.09.2024 №16 на суму 240 142,53 гривень.
Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ФОП ФАНДЮШИН Д.В., не відповідає п.5.17 Настанови №281.
Період усунення порушень:
27.12.2024 10:09 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2024 10:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок виконано. Кошти були повернуті на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації. Оприлюднюю через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
30.12.2024 08:24
Запити/Пояснення
Номер:
dfed08801a0d456fa4d55881d1e12ece
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
05.12.2024 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання послуг, а саме: Послуга з поточного ремонту по заміні трубопроводів холодного та гарячого водопостачання в підвальному приміщенні ЗДО «Попелюшка» (ясла-садок) м. Зеленодольська Зеленодольської міської ради Дніпропетровської області (для безпечного використання цього приміщення, як найпростіше укриття) за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Світанкова (Рибалко), буд.13, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-001229-a), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до п.1 Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» щодо кваліфікаційних критеріїв замовником вимагаються у тендерній документації від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям необхідні документи зазначені в Додатку №1, до тендерної документації. На підтвердження інформації Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно Форми 1».
Однак, у довідці від 21.08.2024 №10/08-2024 з інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоноване для виконання послуг, які є предметом закупівлі відсутні: апарат для газового зварювання і різання, установка для зварювання ручного (дугового) постійного струму, насос гідравлічний ручний, апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт., які передбачені у розділі ІІ «Будівельні машини та механізми» підсумкової відомості ресурсів для надання послуг за предметом закупівлі. Надайте пояснення чому вищезазначена невідповідність не врахована під час розгляду тендерної пропозиції учасника.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
5237681ec982456f87144e8dd6d37573
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.12.2024 10:31
Опис:
1. Розпорядником коштів для Відділу освіти, культури, спорту та молодіжної політики Зеленодольської міської ради є Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради. Посилання на РІШЕННЯ СЕСІЇ від 29 липня 2024р. № 1585 62 сесія VIII скликання «Про внесення змін до рішення міської ради від 21 грудня 2023 року № 1395 «Про бюджет міської територіальної громади на 2024 рік» : https://zelenodolsk.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/pro-vnesennia-zmin-do-rishennia-miskoi-rady-vid-21-hrudnia-2023-roku-1395-pro-biudzhet-miskoi-terytorialnoi-hromady-na-2024-rik-0450600000-13. Відділ освіти, культури, спорту та молодіжної політики Зеленодольської міської ради не має власного сайту. Тож обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці закупівлі у розділі «Документи до закупівлі» ,посилання на закупівлю : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-19-001229-a
2. На етапі підготовки технічного завдання до тендерної закупівлі «Послуга з поточного ремонту по заміні трубопроводів холодного та гарячого водопостачання в підвальному приміщенні ЗДО «Попелюшка» (ясла-садок) м. Зеленодольська Зеленодольської міської ради Дніпропетровської області (для безпечного використання цього приміщення, як найпростіше укриття) за адресою: Дніпропетровська область,
Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Світанкова (Рибалко), буд.13» були складені технічні та якісні вимоги на підставі дефектного акту. На етапі проведення тендерної закупівлі не передбачено надання від виконавця кошторисної документації, а саме підсумкову відомість робіт, де зазначено обладнання, яке буде використовуватись при наданні даної послуги.
Учасником надано тендерну пропозицію, а також лист про матеріально-технічну базу вих. № 10/08-2024 від 21.08.2024 р. Та наявні дозвільні документи (Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці , яка отримується за наявності матеріальної технічної бази), підтверджують відповідність виконавця кваліфікаційним критеріям для надання послуг з поточного ремонту по заміні
трубопроводів холодного та гарячого водопостачання в підвальному приміщенні ЗДО
«Попелюшка» (ясла-садок) м. Зеленодольська Зеленодольської міської ради Дніпропетровської області (для безпечного використання цього приміщення, як найпростіше укриття) за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул.Світанкова,буд.13.
Враховуюче вищезазначене, повідомляємо, що на етапі розгляду тендерної пропозиції, Замовник не має можливості переглянуті інформацію, зазначену у розділі ІІ «Будівельні машини та механізми» підсумкової відомості ресурсів для надання послуг за предметом закупівлі, бо даний документ не передбачений обов’язковим для подання пропозицій.