• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з поточного ремонту по заміні трубопроводів холодного та гарячого водопостачання в підвальному приміщенні ЗДО «Попелюшка» (ясла-садок) м. Зеленодольська Зеленодольської міської ради Дніпропетровської області (для безпечного використання цього приміщення, як найпростіше укриття) за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Світанкова (Рибалко), буд.13 (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер: 4afb2a4edb71462185dd4906c4bf3874
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2024 17:18 - 26.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2024 № 177 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2024 № 177 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2024-08-19-001229-a 19.08.2024 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатом аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП ФАНДЮШИН Д.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому та усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 11.11.2024 №008302-а на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2024-08-19-001397-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №5 від 19 серпня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ФОП ФАНДЮШИН ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ (далі – ФОП ФАНДЮШИН Д.В., Учасник), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 27.08.2024, договір від 02.09.2024 №16, запит про надання пояснень від 06.12.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.12.2024 року. Моніторингом встановлено, що Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надав пояснення від 09.12.2024 про відсутність власного веб-сайту. Посилання на офіційний веб-сайт як головного розпорядника бюджетних коштів також не надано, чим порушено пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 02.09.2024 №16, ФОП ФАНДЮШИН Д.В. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 1608,13 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП ФАНДЮШИН Д.В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП ФАНДЮШИН Д.В. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 1608,13 грн. (без урахування податків) ФОП ФАНДЮШИН Д.В. завищено вартість тендерної пропозиції. Зазначене не відповідає п.5.17 Настанови №281. Натомість, Замовник визнав ФОП ФАНДЮШИН Д.В. переможцем процедури закупівлі та уклав договір 02.09.2024 №16 на суму 240 142,53 гривень. Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ФОП ФАНДЮШИН Д.В., не відповідає п.5.17 Настанови №281.
Період усунення порушень: 27.12.2024 10:09 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2024 10:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок виконано. Кошти були повернуті на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації. Оприлюднюю через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 30.12.2024 08:24

Запити/Пояснення