-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Торги відмінено
14 156 297.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 781.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 781.49 UAH
Номер:
136de2d681ed4dfd85e35e5ffd866fdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-16-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
16.09.2024 16:29 - 08.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 №37-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2024 №37-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-18-000052-a 18.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення абзацу третього пункту 2 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу восьмого підпункту 1 та як наслідок порушення абзацу третього пункту 2 Постанови № 1178, порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.08.2024 (протокол №15) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.09.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА» (далі – ТОВ «ТІРАДА»), вимогу про усунення невідповідностей до 10.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.09.2024 №10/09/2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.09.2024.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції від 09.07.2024 (далі – Постанова № 1178) замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
При цьому, за результатами моніторингу установлено, що додатком 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (таблиця «Технічне завдання», розділ 2 «Варочний зал, м'ясо-рибний цех» локального кошторису № 02-01-013 на придбання устаткування, меблів та інвентарю) передбачено придбання «Сковороди електричної (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U=380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095» походженням з Російської Федерації, що не відповідає вимогам абзацу третього пункту 2 Постанови № 1178.
Додатком 3 до тендерної документації визначено, що при розрахунку тендерної пропозиції учасники здійснюють розрахунки договірної ціни за формами, що складені у програмному комплексі останньої редакції. При укладанні договору від учасника вимагається кошторисна документація: договірна ціна, локальний/ні кошторис/и на будівельно-монтажні роботи, підсумкова відомість ресурсів до локального/них кошторису/сів, інші документи (на розсуд учасника) та надають її у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІРАДА», якого визначено переможцем торгів, міститься локальний кошторис на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 (файл «Локальні кошториси част2.pdf»), у розділі 2 «Варочний зал, м'ясо-рибний цех» якого, в позиції 2 зазначена «Сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095; (маса=0,11)» походженням з Російської Федерації.
Відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою № 1178).
Однак, на порушення вимог абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТІРАДА» через те, що учасник пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації, що є порушенням абзацу третього пункту 2 Постанови № 1178.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 18.09.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно включення ТОВ «ТІРАДА» до локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 (пункт 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех») сковороди електричної (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U=380 В 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російська Федерація.
На зазначений запит Управління Замовник 20.09.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що учасником ТОВ «ТІРАДА» дійсно врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника», хоча Замовником у тендерній документації було застережено про заборону придбання таких товарів.
Таким чином, Замовник не спростував факту включення учасником ТОВ «ТІРАДА» до локального кошторису сковороди електричної (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U=380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації.
Крім того, за результатами моніторингу процедури установлено, що Замовник у пунктах 3.1 та 3.3 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», встановив вимогу щодо надання учасником довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка повинна містити наступну інформацію: реквізити договору (№ та дата укладення), предмет договору, найменування замовника робіт, адресу, ЄДРПОУ, контактний телефон, строк виконання робіт (рік виконання), а також надання учасником довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі (аналогічним вважається договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту /або реставрації, /або реконструкції підприємств, установ або організацій виконаний в повному обсязі та укладений учасником у період з 2020 року по даний час).
Учасником ТОВ «ТІРАДА» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 02.09.2024 №90, яка містить інформацію про виконання одного аналогічного договору, а саме: договору підряду від 23.11.2022 №1, укладеного між Сумською початковою школою №14 Сумської міської ради та ТОВ «ТІРАДА», пунктом 3.1. якого визначено, що ціна цього договору становить 2 691 181,20 грн (далі – договір від 23.11.2022 №1).
При цьому, учасником ТОВ «ТІРАДА» з метою підтвердження виконання в повному обсязі аналогічного договору (договір від 23.11.2022 №1), у складі тендерної пропозиції надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на загальну суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі на суму 448 576,80 гривень та не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 18.09.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» з огляду на те, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації.
На зазначений запит Управління Замовник 20.09.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що дійсно, вартість виконання будівельних робіт не відповідає сумі договору, а також в електронній системі також немає даних про зміну суми договору.
Таким чином, Замовник підтвердив, що учасником «ТІРАДА», у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують його виконання, що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації.
Також, моніторингом установлено, що Замовник у пункті 2.1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановив вимогу щодо надання учасниками довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 1, складеної на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання) та передбачив обов’язкову наявність: особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації; інженеру з охорони праці або уповноваженої особа з охорони праці; електрика; бетоняра; монтажника санітарно-технічних систем і обладнання; газозварювальника не нижче 3-го розряду; не менше 2-х виконавців робіт.
Пунктами 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності інженера з охорони праці (будівництво) або уповноваженої особи з охорони праці та обов’язкової наявності електрика.
Також, в пунктах 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали або копії (належним чином завірені учасником) посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань, зокрема «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98 щодо інженера з охорони праці (будівництво) або уповноваженої особи з охорони праці та електрика.
На виконання вищенаведених вимог, учасником ТОВ «ТІРАДА» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та довід від 03.09.2024 №123, в якій зазначено про наявність 21 працівника, в тому числі один інженер з охорони праці та троє електриків.
При цьому, учасником ТОВ «ТІРАДА» у складі тендерної пропозиції не надано скановані оригінали або копії (належним чином завірені учасником) посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань, зокрема «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98 щодо інженера з охорони праці (будівництво) та електриків, що не відповідає вимогам пунктів 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 18.09.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції на інженера з охорони праці та електриків відсутні посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98, що не відповідає вимогам пунктів 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації.
На зазначений запит Управління Замовник 20.09.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що стосовно «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 учасником не було надано пояснень щодо наявності або відсутності таких посвідчень, що підтверджують проходження зазначеного навчання».
Таким чином, Замовник не спростував факту відсутності у складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів або копій (належним чином завірені учасником) посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань, зокрема «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98 щодо інженера з охорони праці (будівництво) та електриків.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТІРАДА» та 10.09.2024 визначив його переможцем торгів (протокол №10/09/2024).
Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника від 20.09.2024 (протокол №20/09/2024) під час проведення моніторингу процедуру закупівлі відмінено.
Кінець періоду оскарження рішення Замовника - 01.10.2024.
Період усунення порушень:
25.09.2024 17:06 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2024 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
c996a492d48c4bc5a72b8d9153b4662b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.09.2024 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-18-000052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» (далі – учасник) з огляду на те, що:
3.1. У складі тендерної пропозиції на Олійника Віталія Олександровича (інженер з охорони праці), Зінченко Володимира Миколайовича (електрик), Ковалевського Ярослава Миколайовича (електрик) відсутні посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98, що не відповідає вимогам пунктів 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації.
3.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації.
3.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури від 23.04.2013 №АР007443, виданого на ім’я Простатіної Надії Василівни, який не містить власний підпис власника сертифікату, що не відповідає вимогам пункту 2.3 додатку 1 до тендерної документації.
3.4. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність печатки, виданої на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника – Простатіної Надії Василівни.
3.5. У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120) , V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російська Федерація.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3c8432a99ddd4ac2999fb3b140f68865
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
20.09.2024 14:18
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість капітального ремонту харчоблоку визначена відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку, затв. Наказом № 4 АГ від 25.04.2024 та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. З загальної суми вартості капітального ремонту (14 885 759,00 грн.) було виключено витрати по главі 10 (кошти на здійснення технагляду, кошти на послуги, пов’язані з підготовкою до виконання робіт та введенням їх в експлуатацію) та по главі 12 (вартість розробки проектно-кошторисної документації, вартість експертизи ПКД, та кошти на здійснення авторського нагляду) з урахуванням ПДВ 20%. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наданої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу у встановленому порядку.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://sites.google.com/view/school2sumy/%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4/%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3-%D1%81%D1%82-30-%D0%B7%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83
https://drive.google.com/file/d/1-ZNzYlJ5F5H8AKo3uWHTvzDVc1lc_rzJ/view
3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» (далі – учасник):
п. 3.1. Відповідно до п. 1.1.1. вимоги «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно. Електроустановка - це установка (Разом зі спорудами та приміщеннями, в яких вони встановлені), в якій виробляється, перетворюється, передається, розподіляється, споживається електрична енергія. Згідно п 1.1.2. Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт. Зважаючи на те, що на об’єкті капітального ремонту (харчоблок) відсутні електроустановки, Учасник надав лист-пояснення вих № 126 від 03.09.2024 про те, що посвідчення електриків про проходження навчання та перевірку знань «Правил будови електроустановок. Електрообладнання спецiальних установок» НПАОП 40.1-1.32-01 не надаються у зв’язку з тим, що на об’єкті капітального ремонту відсутні і не планується встановлення електроустановок. Стосовно «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 таких пояснень учасником не було надано. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією є підставою розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
п. 3.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації. Дійсно, вартість виконання будівельних робіт не відповідає сумі договору, у електронній системі також немає даних про зміну суми договору. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією є підставою розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
п. 3.3. та 3.4. Учасником надано сканований оригінал кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, який не потребує засвідчення печаткою та власним підписом що не є порушенням вимог тендерної документації. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа відноситься до переліку формальних (несуттєвих) помилок (Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
п. 3.5. У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником дійсно врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника» хоча Замовником у Тендерній документації було застережено про заборону придбання таких товарів.
У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1178 прямо забороняє придбання товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, а зміни до тендерної пропозиції Учасника вносити заборонено, Замовник має право скасувати проведення відкритих торгів відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель в період дії воєнного стану, у разі, коли неможливо виправити порушення, що виникли внаслідок недотримання законодавства у галузі публічних закупівель, з обов’язковим описом таких порушень.