• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування

Завершена

39 951 562.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199 757.81 UAH
Номер: ff162773dea7435482bba70109d3a4e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.12.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 11.12.2024 11:50 - 02.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.12.2024 №47-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 10.12.2024 №47-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-08-16-010154-a 16.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 та абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства та тендерній документації встановлено, що при укладенні договору від 16.09.2024 №381-П Замовником порушено вимоги абзацу четвертого пункту 49 Особливостей та не дотримано норм пункту 17 Постанови № 668, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до додатку 4 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 16.09.2024 №381-П в частині приведення його у відповідність до норм пункту 17 Постанови № 668, а також здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам законодавства, тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.08.2024 (протокол №425) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД»), вимога про усунення невідповідностей до 05.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2024 №450, договір від 16.09.2024 №381-П, додаткові угоди від 07.10.2024 №1, від 10.10.2024 №2, від 13.12.2024 №3, від 23.12.2024 №4, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.12.2024, від 20.12.2024, від 24.12.2024. Абзацом шістнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та підпунктом 10 пункту 47 Особливостей встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема, в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом). Слід зазначити, що згідно із оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмету закупівлі становить 39 951 562,40 гривень. При цьому, учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не підтверджено шляхом самостійного декларування відсутності підстави визначеної в підпункті 10 пункту 47 Особливостей. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, звернулось 11.12.2024 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» під час подання тендерної пропозиції підтвердив відсутність підстави, зазначеної у підпункті 10 пункту 47 Особливостей. Замовник у своїх поясненнях від 16.12.2024 та 20.12.2024 надав лист від 16.12.2024 б/н, адресований ТОВ «Е-ТЕНДЕР», та відповідь ТОВ «Е-ТЕНДЕР» на нього (лист від 18.12.2024 №1004-24) якими підтвердив, що учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» під час подання тендерної пропозиції не було підтверджено відсутність підстави, зазначеної у підпункті 10 пункту 47 Особливостей через те, що Замовник у закупівлі не проставив вищезазначену підставу для відхилення тендерних пропозицій, відповідно в учасника на етапі подання тендерної пропозиції надати таку інформацію, шляхом самостійного декларування в електронному полі не було технічної можливості. Однак надане Замовником пояснення не спростовує порушення вимог абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей, в частині самостійного декларування відсутності підстав визначених в підпункті 10 пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» також не містить документів, які підтверджують наявність в цього учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, тобто підтверджують відсутність підстави, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у підпунктах 1.3.1-1.3.3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», встановив вимогу щодо надання довідки, складеної учасником про виконання аналогічного/них договору/ів за встановленою формою; копії аналогічного/их договору/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель); копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про вартість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору. Учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» на виконання вищезазначених вимог надано довідку від 22.08.2024 №03, яка містить інформацію про виконання, зокрема, договору підряду від 14.08.2019 №159, укладеного між Комунальним некомерційним підприємством «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради та ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», вартість якого згідно додаткової угоди від 26.12.2019 №2 становить 9 272 524,57 грн; акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на загальну суму 9 183 027,21 грн; довідки про вартість виконаних робіт та витрати (КБ-3) на суму 9 272 524,57 гривень. Таким чином, надані учасником акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) не підтверджують виконання зазначеного договору в повному обсязі (різниця 89 497,36 гривень), що не відповідає вимогам підпункту 1.3.3 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» вищезазначених невідповідностей шляхом надання інформації (документів), які підтверджують наявність в цього учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) на повну суму виконання договору, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності. Крім того, моніторингом установлено, що Замовник розміщував в електронній системі закупівель вимогу до ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» про усунення невідповідностей, однак учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності у повному обсязі. Так, відповідно до підпункту 1.1.3 додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності виробничої бази. У вимозі про усунення невідповідностей до 05.09.2024 Замовник, зокрема, зазначив: «у складі тендерної пропозиції учасник надав копію договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 №28/01/22. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні акти здачі приймання нежитлового приміщення, яке є предметом вищезазначеного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації». Пунктом 1.1 договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 №28/01/22, про який йдеться у вимозі, визначено, що орендодавець (Марєєва Дарина Володимирівна) зобов’язується надати за цим договором орендарю (ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД») частину нежитлового приміщення, яке розташоване за адресою м. Суми, проспект Курський, будинок 6-А, та належить орендодавцеві на праві приватної власності в розмірі 45 м2 – для розміщення офісу ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» та 90 м2 для розміщення складу товарів ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД». Учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» на усунення вищезазначеної невідповідності надано Акт прийому-передачі нежитлового приміщення від 28.03.2023 №1, в якому зазначено про передачу у строкове платне користування частини нежитлового приміщення площею 45 м2 для розміщення офісу ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД». При цьому, учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» не надано Акт прийому-передачі нежитлового приміщення площею 90 м2 для розміщення складу товарів ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 17.12.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень, щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» з огляду на те, що учасником на вимогу про усунення невідповідностей не надано Акт здачі/приймання приміщення площею 90 м2 для розміщення складу товарів згідно договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 №28/01/22. На зазначений запит Управління Замовник 20.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «враховуючи формулювання вищезазначеного пункту, акти здачі приймання вимагалися до договорів користування. Разом з тим, тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання учасниками актів здачі приймання приміщення по кожному об’єкту оренди. Зважаючи на викладене вище, у Замовника на етапі кваліфікації Учасника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з даної підстави». Однак, вищезазначене пояснення не спростовує того, що учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» не виконав вимогу Замовника та не надав Акт здачі/приймання приміщення площею 90 м2 для розміщення складу товарів згідно договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 №28/01/22. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 16.09.2024 №381-П (далі – Договір). Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав Договір, відповідно до умов пункту 5.1 якого «строк (термін) виконання робіт - згідно з календарним графіком виконання робіт (додаток 4), який є невід’ємною частиною Договору, але в межах часу з дати укладання договору до 31 грудня 2024 року». Разом з тим, «Календарний графік виконання робіт» (додаток 4 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, не містить інформації щодо дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт. Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 17 Постанови № 668, відповідно чим не дотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Крім того, відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей уклав Договір, який не відповідає умовам тендерної документації в частині включення до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 (файл «Додаток 2 (02-01-02).pdf») (додаток 2 до Договору) робіт та матеріалів, які не передбачені додатком 1 до тендерної документації, а саме: - п. 94 Опорядження поверхні стін набризком клеючої суміші в обсязі 44,8 м2; - п. 95 Ґрунтування поверхонь ґрунтовкою глибокого проникання в обсязі 44,8 м2; - п. 96 Ґрунтовка глибокого проникнення – 8,96 л; - п. 97 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування в обсязі 44,8 м2. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 17.12.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно невідповідності обсягів робіт згідно укладеного договору від 16.09.2024 №381-П, обсягам робіт, зазначених у додатку 1 до тендерної документації. На зазначений запит Управління Замовник 20.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «з метою приведення умов договору до умов тендерної документації, Замовником підготовлено додаткову угоду № 4 до договору про закупівлю від 16.09.2024 року № 381-П, а саме вилучення з додатку 2 до договору пунктів 94-97». Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, під час здійснення моніторингу Замовником додатковою угодою від 23.12.2024 №4 приведено умови договору від 16.09.2024 №381-П до умов тендерної документації (зменшено ціну договору на 12 941,46 гривень), чим усунуто порушення пункту 49 Особливостей.
Період усунення порушень: 02.01.2025 01:31 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.01.2025 01:31

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №18/0002/2025/пр
Дата відкриття провадження: 13.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/591/365/25 (справа 591/939/25)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку від 02.01.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-16-010154-a, Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до додатку 4 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 16.09.2024 року №381-П в частині приведення його у відповідність до норм пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 року №668, та оприлюднення змін в електронній системі закупівель. Також, з уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог визначених пунктом 43, абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 та абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та вказано на недостатнє виконання ними своїх посадових обов’язків. Разом з тим, розглянуто питання щодо виділення коштів на проведення очного навчання уповноважених осіб в м. Суми в найближчий термін.
Дата публікації звіту: 08.01.2025 13:42

Запити/Пояснення