• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

кейтерингові послуги(послуги з харчування учнів 1-4 класів,5-11 класів та вихованців груп дошкільного віку(3-6 років) у закладах освіти Іванківської селищної ради за рахунок коштів місцевого бюджету)

Завершена

4 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
Номер: 56bb4995c1334e599ecedbeb7d523c52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.02.2025 16:53 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.02.2025 № 79 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-08-16-008698-a 16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 862-10-87, j.babenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.08.2024 № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.08.2024, тендерну пропозицію ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» від 27.08.2024 № 3 та повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2024, договір про закупівлю послуг від 06.09.2024 № 85 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.10.2024 № 1, додаткову угоду від 31.12.2024 № 2, додаткову угоду від 31.12.2024 № 3, додаткову угоду від 10.01.2025 № 4, пояснення та документи надані Замовником від 27.02.2025, від 06.03.2025 та від 14.03.2025 на запити органу державного контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» з остаточною ціною 3 992 000,00 гривень та ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» з остаточною ціною 3 993 000,00 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем відкритих торгів обрано ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» та укладено договір про закупівлю послуг від 06.09.2024 № 85 на суму 3 992 000,00 гривень без ПДВ. Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Відповідно до пункту 19 Особливостей № 1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених, зокрема, у підпункті 8 пункту 19 цих особливостей: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону № 922-VIII. Так, частиною шостою статті 41 Закону № 922-VIII установлено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником додатковою угодою від 31.12.2024 № 2 зменшено загальну суму договору про закупівлю послуг від 06.09.2024 № 85 та визначено, що загальна сума Договору становить 3 054 498,90 гривень без ПДВ. Поруч з тим, Замовником укладено додаткову угоду від 31.12.2024 № 3 до Договору щодо продовження строк дії Договору до 31.03.2025 року, в якій загальна сума Договору становить 3 852 898,90 гривень без ПДВ, що перевищує 20 відсотків від суми Договору (з урахуванням усіх змін, що відбулись в поточному році), зокрема з урахуванням додаткової угоди 31.12.2024 № 2, якою визначено, що загальна сума Договору становить - 3 054 498,90 гривень без ПДВ. Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 653 Цивільного кодексу України у разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов. Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами статті 8 Закону № 922-VIII, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північний офіс Держаудитслужби 04.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо перевищення суми зазначеної в додатковій угоді від 31.12.2024 № 3 до Договору, у свою чергу, Замовником надано наступні пояснення: «… додаткова угода від 31.12.2024 р. №2 до договору про закупівлю від 06.09.2024 р. №85 була укладена в зв’язку з закінченням бюджетного 2024 р. та необхідністю зняття бюджетних зобов’язань/коштів по договору, що по суті своїй є невикористаними коштами…Натомість додаткова угода від 31.12.2024 р. №3 до договору про закупівлю від 06.09.2024 р. №85 була укладена відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей (постанова КМУ №1178) та частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - Дія договору про закупівлю від 06.09.2024 р. №85 була продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2025 року в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, при цьому видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Розрахунок наступний: 3 992 000,00 грн : 100% х 20% = 798 400,00 грн.». Однак, зазначене пояснення Замовника не спростовує порушення частини шостої статті 41 Закону № 922-VIII та підпункту 8 пункту 19 Особливостей № 1178. Таким чином, моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 31.12.2024 № 3 до договору від 06.09.2024 № 85 Замовником перевищено 20 % по відношенню до суми визначеної в додатковій угоді від 31.12.2024 № 2, відповідно до якої Замовником було зменшено загальну вартість договору, а тобто змінено його істотну умову, чим відповідно, порушено вимоги підпункту 8 пункту 19 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 20.03.2025 15:25 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 15:25

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-74/2025пр

Запити/Пояснення