-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Літій-іoнно фосфатна батарея
Торги відмінено
183 082.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 830.82 UAH
мін. крок: 1% або 1 830.82 UAH
Номер:
0921f0ea4ffe41a4b408d557e03b2f01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-30-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2024 00:00
Період моніторингу:
30.08.2024 15:57 - 21.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
30.08.2024 № 71-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Літій-іoнно фосфатна батарея», ДК 021:2015: 31440000-2: Акумуляторні батареї (ID: UA-2024-08-16-008687-a), яку проводить Комунальне підприємство «Градпроект».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Шульц Ю. Є. установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «30» серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Градпроект» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024 № 1/1П/ВТ (зі змінами); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Шульц Юрій Євгенович (далі по тексту – ФОП Шульц Ю. Є.); протокол визначення переможця торгів від 27.08.2024 № 1/1П-ВТ; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27 серпня 2024 року.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника ФОП Шульц Ю. Є. встановлено наступне.
Так, Додатком 1 та Додатком 6 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
2) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
3) копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір надається з усіма додатками, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Проте, учасником ФОП Шульц Ю. Є. у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – ані довідки про виконання аналогічного договору, ані копії договору з підтверджуючими його виконання документами, а отже, тендерна пропозиція ФОП Шульц Ю. Є. не відповідала вимогам тендерної документації.
Крім того, Додатком 1 та Додатком 6 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності», Учасник має надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі: дохід за останній звітний період повинен складати не менше 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Проте, у складі тендерної пропозиції відсутнє будь-яке підтвердження фінансової спроможності учасника ФОП Шульц Ю. Є., та не надано жодного документу фінансової звітності, тож тендерна пропозиція ФОП Шульц Ю. Є. не відповідала вимогам тендерної документації.
При цьому слід зазначити, що згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ФОП Шульц Ю. Є. не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Попри це, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шульц Ю. Є., натомість відповідно до протоколу визначення переможця торгів від 27.08.2024 № 1/1П-ВТ його визначено переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
30.08.2024 16:46 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2024 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей у звязку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
02.09.2024 13:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів
Дата публікації:
26.09.2024 12:42