-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі учбово-тренувального комплексу по пров. Спортивний, 11 Б в м. Полтаві. Коригування - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
4 260 272.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 301.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 301.36 UAH
Номер:
13aa8f112dab4ee5a421af7ff84ac5c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-04-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2024 00:00
Період моніторингу:
04.12.2024 13:29 - 26.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2024 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.12.2024 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-08-16-007054-a, 16.08.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішень Органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про виконання робіт від 06.11.2024 № 1227/1215 юр та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (далі – замовник) UA-P-2024-08-16-007647-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 16.08.2024 № 25 ВТ; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 16.08.2024 № 25 ВТ зі змінами; запитання учасників процедури закупівлі від 26.08.2024 та відповідь замовника від 26.08.2024; вимоги про усунення порушень від 20.09.2024 № UA-2024-08-16-007054-a.a1 та рішення замовника від 23.09.2024; скарга до процедури № UA-2024-08-16-007054-a.a2 від 23.09.2024 ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; рішення Органу оскарження від 03.10.2024 16271-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2024-08-16-007054-a.b3 від 19.10.2024 ПП «БК НОВА ЕРА»; рішення Органу оскарження від 29.10.2024 17569-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2024 № 02ВТ; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2024; договір про виконання робіт від 06.11.2024 № 1227/1215 юр на суму 4253059,46 грн (з ПДВ) з ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; додаткова угода № 1/1255/241 юр від 14.11.2024; додаткова угода № 2/1385/1367 юр від 06.12.2024; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 10.12.2024 в електронній системі закупівель та ін.
Відносно обставин та підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження моніторинг не здійснювався.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме:
- абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Так, в ході моніторингу даного питання встановлено, що ціна тендерної пропозиції (яка є і договірною ціною) розрахована не у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), в частині застосування підвищувальних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, в той час як відповідне обгрунтування їх застосування тендерною документацією не передбачено.
Так, додатком 3 до тендерної документації передбачено зокрема, що учасник визначає вартість робіт, які пропонує виконати за Договором, у відповідності до Настанови (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва.
Разом з цим, пунктом 2.5 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування» визначено, якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об’єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б.
В свою чергу, приміткою 3 до таблиці Б1 додатка Б зазначено, що застосування коефіцієнтів при складанні кошторисної документації повинно бути обгрунтовано.
Таким чином, для застосування підвищувальних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників необхідне відповідне обгрунтування їх застосування, а також підтвердження того, що роботи відбуваються безпосередньо в будівлях, спорудах чи приміщеннях, що експлуатуються за своїм функціональним призначенням.
Відповідно до абзацу 3 пункту 5.1 Настанови для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовником в складі тендерної документації для розрахунку ціни пропозиції учасника надано відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів, яка не містить відповідного обґрунтування та посилання відносно застосування підвищувальних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, в той час як учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» в складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 який свідчить про застосування підвищувального коефіцієнту виконання робіт к=1,2 «Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків,будівель і споруд, що експлуатуються».
Таким чином, застосування учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» підвищувального коефіцієнту 1,2 до норм витрат труда робітників за відсутності обгрунтування їх застосування Замовником свідчить, що ціна тендерної пропозиції вказаного учасника, яка є договірною ціною розрахована не у відповідності до Настанови та призвела до здорожчання вартості робіт за об’єктом.
За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ», як таку що не відповідає не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, що всупереч абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником.
Період усунення порушень:
30.12.2024 18:59 - 14.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2024 18:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
До Полтавського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-08-16-007054-a від 30.12.2024 за вихідним номером № 61-24-01.18-51/61-24.04 від 13.01.2025
Дата публікації:
13.01.2025 14:21
Дата відкриття провадження:
13.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
440/415/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
№ UA-2024-08-16-007054-a.
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою АРЗ СП ГУ ДСНС України у Полтавській області 16 серпня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі учбово-тренувального комплексу по пров. Спортивний, 11 Б в м. Полтаві. Коригування - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.» на очікувану вартість 4 260 272,40 грн з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-08-16-007054-a.
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.12.2024 р. на підставі наказу №103-З розпочато моніторинг закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі учбово-тренувального комплексу по пров. Спортивний, 11 Б в м. Полтаві. Коригування - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.» (в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-007054-a).
За результатами проведення моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.12.2024 р. в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-16-007054-a, яким, на думку аудиторів, встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 та зобов’язано АРЗ СП ГУ ДСНС України у Полтавській області (далі- Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 06.11.2024 №1227/1215юр та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-16-007054-a та з огляду на задокументоване у вказаному висновку, на виконання норм ст. 8 ЗУ “Про публічні закупівлі” АРЗ СП ГУ ДСНС України у Полтавській області надає аргументовані заперечення.
Висновок аудиторів щодо начебто порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, а саме:
1.Щодо ціни тендерної пропозиції (яка є і договірною ціною) розрахована не у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), в частині застосування підвищувальних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, в той час як відповідне обґрунтування їх застосування тендерною документацією не передбачено.
Повідомляємо, що під час участі у закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі учбово-тренувального комплексу по пров. Спортивний, 11 Б в м. Полтаві. Коригування» ціна тендерної пропозиції (яка є і договірною ціною) ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» розрахована у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), а саме в частині застосування підвищувальних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників.
ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» в локальному кошторисі на ремонтні роботи № 02-01-01 не було застосовано підвищувальних коефіцієнтів до норм витрат труда робітників к=1,2, а саме: «виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються або виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів», як зазначено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-16-007054-a, про що свідчать подані документи у складі тендерної пропозиції.
Наприклад в кошторисі № 02-01-01 у розділі Вимощення застосовано роботу улаштування підстильного шару піщаного згідно розцінки КР7-16-2, ресурсними елементними кошторисними нормами передбачено витрати труда робітників-будівельників 4,58 люд.-год., згідно норми 4,58 * 98,56 = 451,40 грн на одиницю виміру, на об’єм робіт 7 * 451,40 = 3159,83 грн (заробітна плата будівельників при розряді робіт 3 та з рівнем середньомісячної заробітної плати робітників 18895,72 грн і середньомісячною тривалістю робочого часу 173,83 годин). Як видно з розрахунку вартість роботи згідно ресурсних елементарних кошторисних норм в порівнянні з вартістю робіт в локальному кошторисі співпадає, про що свідчить відсутність застосування підвищуючих коефіцієнтів до вартості робіт. Всі наступні роботи також розраховані відповідно до будівельних кошторисних норм без застосування коефіцієнтів, у відповідності до Настанови та умов тендерної документації.
Також повідомляємо, що будівля учбово-тренувального комплексу, в якій заплановано виконувати будівельні роботи, на момент їх виконання, експлуатується за своїм основним функціональним призначенням, працівники не призупиняють роботу на час ремонту, (рух працівників по місцях загального користування, які не перекриваються на час виконання ремонтних робіт), роботи виконуються в будівлі, що експлуатується тому обмежено умови зберігання матеріалів та неможливість їх складування на будівельному майданчику для нормального забезпечення матеріалами робочих місць, внаслідок чого умови виконання цих робіт ускладнені, як наслідок таких умов є уповільнені темпи виконання робіт, а також наявність ускладнених умов зберігання будівельних матеріалів, устаткування, інструментів тощо.
На підставі вищевикладеного зазначаємо, що застосування коефіцієнту К=1,2 було б правомірним до умов виконання будівельних робіт, передбачених розробленою проектно-кошторисною документацією, яка має позитивний експертний висновок.
2. Щодо зобов’язання здійснення заходів усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 06.11.2024 №1227/1215юр.
06.11.2024 між АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИМ ЗАГОНОМ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та ТОВ “ ВЕСТТЕПЛОТЕХ ” укладено договір підряду №1227/1215юр на виконання робіт по об’єкту: " Капітальний ремонт будівлі учбово-тренувального комплексу по пров. Спортивний, 11 Б в м. Полтаві. Коригування. " (далі-Договір).
Згідно пункту 11.4. розділу 11. “Інші умови”:
— Дія Договору може бути припинена: за згодою Сторін, повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором, з інших підстав передбачених чинним законодавством України.
Згідно пункту 11.5. розділу 11. “Інші умови”:
- Розірвання Договору за ініціативою однієї Сторони можливе при попередженні у письмовій формі іншої Сторони не менше ніж за 20 календарних днів.
Підстави для зміни або розірвання договору, передбачені ст.651 Цивільного кодексу України:
1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений ст. 188 Господарського кодексу України.
1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.
4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Тобто, а ні Цивільним Кодексом України та Господарським кодексом України, а ні Законами № 922-VIII, № 2939-XII не визначено повноваження органів державного фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі вчиняти дії по розірванню укладеного договору на закупівлю.
Звертаємо увагу на позицію Верховного Суду в рішенні, що набрало законної сили 4 травня 2023 року (справа 160/5890/22), щодо визначеного способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, (шляхом припинення зобов`язань за договором, зокрема із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору), у якому суд вважає висновок, який є актом індивідуальної дії та породжує обов`язки для замовника таким, що не відповідає критеріям, встановленим ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зобов’язання органу державного фінансового контролю, що розглядалися Верховним судом у рамках судової справи № 160/5890/22 є аналогічними зобов’язанням, викладеним у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-010711-a, а отже є безпідставними.
Зобов’язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вчинення дій щодо розірвання укладеного договору, не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Аналогічна правова позиція висловлена апеляційними судами у постановах від 13 травня 2021 року по справі № 480/3326/20, від 30 березня 2021 року по справі № 540/2419/20, від 12 квітня 2021 року по справі № 580/2990/20, від 13 квітня 2021 року по справі №520/14765/20, від 16 лютого 2021 року по справі № 400/3043/20, від 22 лютого 2022 року по справі 200/6861/21 та підтримана Верховним Судом України.
Отже, чинним законодавством України не встановлено право органів державного фінансового контролю вимагати розірвання договору, укладеного за результатом проведення процедури закупівлі.
Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням.
Також, законодавством в сфері закупівель не передбачено переліку конкретних зобов'язань, що може встановлювати орган державного фінансового контролю щодо виявлених порушень під час моніторингу.
З огляду на необґрунтованість задокументованих висновків щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язання здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору підряду від 06.11.2024 №1227/1215юр є не законним, не обґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідають вимогам чинного законодавства України.
Дата публікації звіту:
03.01.2025 09:16
Запити/Пояснення
Номер:
459211cc2d8e4216b9e8811639052a52
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2024 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4260272,40грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-007054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3f84c79048da4c549b0f5b11443fdb02
Назва:
Про надання відповіді на запит в рамках моніторингу UA-M-2024-12-04-000002
Дата опублікування:
10.12.2024 17:40
Опис:
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі учбово-тренувального комплексу по пров. Спортивний, 11 Б в м. Полтаві. Коригування - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-007054-a) було визначено на підставі кошторисної документації (реєстраційний номер кошторисної документації EM01:9251-0553-8354-5129/ реєстраційний номер проектної документації PD01:8701-1620-3842-8785), яка пройшла експертизу (реєстраційний номер EX01:3700-3309-0560-1259) та отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який входив до складу кошторисної документації (додається), було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.