-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Рукавички, рукавиці
Завершена
772 373.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 723.73 UAH
мін. крок: 1% або 7 723.73 UAH
Номер:
6399e8b9061944289dab8158e886b4fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:42 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 Одеса № 210
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2024-08-16-005960-a 16.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ПІВДЕННИЙ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.08.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СЛОБОДА СЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІМІДЖ», товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» та ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» та ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2024, від 03.09.2024, від 10.09.2024, від 13.09.2024, від 30.09.2024, від 07.10.2024, від 09.10.2024 та від 24.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2024, пояснення та документи Замовника, отримані 29.10.2024 та 30.10.2024 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
31.10.2024 17:02 - 06.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2024 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
32a9bede34174adc9b187f444d9958ca
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d004e7aca64845ac8704fba35210a6f2
Назва:
Пояснення на Запит № 1 Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2024
Дата опублікування:
29.10.2024 15:18
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі вимог норм охорони праці у відповідності вимогам статті 8 Закону України «Про охорону праці», наказу Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804 «Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», Колективного договору, з урахуванням вимог ДСТУ EN 388, ДСТУ EN 420 та потреб підприємства для забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому внутрішнім нормативним документом, затвердженим в ДП «МТП «Південний», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій, за допомогою яких було можливо визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі з максимально можливою відповідністю до умов ДП «МТП «Південний» згідно технічної специфікації, що є невід'ємним додатком до тендерної документації. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Південний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій та аналізу загальнодоступної інформації, що міститься у відкритих джерелах (Інтернет), щодо цін на товар.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформація щодо процедур закупівель оприлюднюється на власному веб-сайті ДП «МТП «Південний» за посиланням: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 19.08.2024).
Номер:
a1869af32d65423a9d0b8e206c94af2c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та розміщення в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині незазначенння учасником у наданій довідці від 21.08.2024 № 21/1 з інформацією про товар, запропонований до постачання, зокрема, за позицією № 2 інформації: «тип, згідно мал. 1» та самого малюнку, тоді як відсутність такої інформації не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
2. Чи укладено Замовником за результатами цієї процедури закупівлі договір про закупівлю у межах строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ef42fd470214116914da8d56b91070d
Назва:
Пояснення на Запит №2 Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024
Дата опублікування:
30.10.2024 12:07
Опис:
1. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовником розроблено Технічну специфікацію, що є Додатком 1 до тендерної документації, яка містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються.
За позицією №2 «Рукавиці брезентові з подвійним надолонником» Замовником зазначено характеристики, зокрема:
Тканина надолонника (повне покриття робочої поверхні зі сторони долоні та великого пальця) – брезент щільністю не менш 380 г/м2;
Розміри (без припусків на шви):
- довжина посередині рукавиць – 30 см ± 1,0 см;
- ширина рукавиці на рівні перегину напалку великого пальця – 16 см ± 0,5 см;
- ширина по нижньому краю рукавиці – 16,5 см ± 0,5 см;
- відстань від верхнього краю рукавиці до напалку великого пальця – 15,8 см ± 0,5 см;
- довжина напалку великого пальця від лінії перегину до верхнього краю (вимірювати по поднапалку) – 9 см ± 0,5 см.
Вищезазначена інформація про технічні та якісні характеристики за позицією №2 Технічної специфікації надає повне розуміння, як саме мають виглядати рукавиці, що замовляються Замовником. Товар за вищенаведеними характеристиками не може бути якогось іншого типу, ніж той який вказаний Замовником в Технічній специфікації. Наголошуємо, що малюнок типу є довідковою інформацією та розміщено Замовником для візуалізації предмета закупівлі, який в свою чергу не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 4 до тендерної документації (далі – Додаток 4) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про товари, запропоновані до постачання, дана інформація надається у вигляді довідки за встановленим зразком. Відповідно до зразку, учасник процедури закупівлі повинен заначити інформацію про найменування товарів, опис цих товарів, характеристики та відповідність нормативній документації.
ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» у складі тендерної пропозиції надано Інформацію про товар, запропонований до постачання вих. № 21/1 від 21.08.2024, в якій за позицією №2 запропоновано товар «Рукавиці брезентові з подвійним надолонником (рукавиці брезентові брез.+ брез.+брез. 2 над.)», який за усіма технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника, проте учасником процедури закупівлі не зазначено довідкової інформації «тип, згідно мал. 1» та не зазначено сам малюнок.
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з тим, що довідкова інформація «тип, згідно мал. 1» та сам малюнок не відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (далі – Повідомлення). Відповідно до пункту 3 Повідомлення учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей повинен надати Інформацію про товари, запропоновані до постачання, за встановленим зразком. Колонка «Опис товарів, характеристики та відповідність нормативній документації» повинна містити інформацію згідно пункту 1.1 Повідомлення, а саме, зокрема, за позицією №2 учасник процедури закупівлі повинен був зазначити довідкову інформацію «тип, згідно мал. 1» та сам малюнок.
ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» у строк, визначений частиною дев'ятою статті 26 Закону виправлено встановленні невідповідності, виправлення яких не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Крім того, слід зазначити, що остаточна вартість тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» складає 560 000,00 грн. без ПДВ (672 000,00 грн. з ПДВ), а остаточна вартість наступної тендерної пропозиції ТОВ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» складає 625 000,00 грн. без ПДВ (750 000,00 грн. з ПДВ), що є дорожчою на 65 000,00 без ПДВ (78 000,00 грн. з ПДВ). Замовник надавши можливість учаснику процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» усунути невідповідності в документах відповідно до пункту 43 Особливостей, дотримався принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що призвело до економії коштів у розмірі 78 000,00 грн. з ПДВ.
2. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Керуючись нормами пункту 49 Особливостей Замовником було продовжено строк для укладання договору до 60 днів, на підтвердження цього надаємо копію Протоколу прийняття рішення Уповноваженою особою щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 24.10.2024 року.