-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22.Коригування»
Завершена
34 568 084.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 345 680.84 UAH
мін. крок: 1% або 345 680.84 UAH
Номер:
6e231faffcf24852a33da096cfa80cd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:39 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-08-16-003569-a 16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2024, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ» (далі – ТОВ «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ», вимогу про усунення невідповідностей до 14.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
від 17.09.2024 про визначення переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», повідомлення про намір укласти договір
від 17.09.2024, договір підряду від 24.09.2024 № 24/09 (далі – Договір)
на суму 33 921 790,10 грн, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.10.2024, 28.10.2024 та 31.10.2024.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації замовника встановлено, що учасник повинен підтвердити кваліфікацію працівників копією диплому або посвідченням або свідоцтвом про підвищення кваліфікації або іншим документом, який підтверджує кваліфікацію.
Так, на виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» було надано файл «54 Підтвердження кваліфікації працівників.pdf» в якому відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію інженера-будівельника – Гержановської Наталії Іванівни.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» (протокол уповноваженої особи від 17.09.2024) не виявив невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД».
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 23.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно дотримання учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікації працівника інженера - будівельника Гержановської Наталії Іванівни.
На запит Держаудитслужби Замовник 28.10.2024 надав пояснення «На підтвердження зазначеної інформації Учасником надано наказ про прийняття на роботу № 08-К від 03.10.2023 р., згідно до змісту якого Гержановську Н. І. прийнято на посаду інженера-будівельника та диплом ЖВ №930735 виданий Ніколаєвій Н. І. 30 червня 1982 року Одеським інженерно-будівельним інститутом за спеціальністю «промислове та цивільне будівництво», кваліфікація - «інженер-будівельник». З аналізу наданого диплому, враховуючи збіг за ім’ям, по-батькові та кваліфікацією, Замовнику зрозуміло, що диплом належить Гержановській Н.І. Зміна прізвища, в тому числі у зв’язку з укладення шлюбу, є досить поширеним явищем. В таких випадках чинне законодавство України не передбачає обов’язкової заміни документів про освіту. Окрім того, тендерна документація містить застереження щодо надання учасником недостовірної інформації. Відповідальність учасника за надання недостовірної інформації передбачена чинним законодавством України. Слід зазначити, що будь-яких документів, що свідчили б про підтвердження зміни прізвища, умовами тендерної документації не вимагалося. Тому, діючи в межах чинного законодавства та в межах затвердженої тендерної документації, Замовником було прийнято рішення вважати подані учасником документи в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І. належними та достатніми. Таким чином, тендерна пропозиція учасника - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" в повній мірі відповідає кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.».
Вищезазначене пояснення не спростовує відсутність в тендерній пропозиції документів, що підтверджують кваліфікацію працівника інженера - будівельника Гержановської Наталії Іванівни.
Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані останнім у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:54 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45000000-7— Будівельні роботи та поточний ремонт «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул.Інститутська, 22. Коригування» повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Наказом начальника управління від 07 листопада 2024 року № 8 доведено до відома висновок Держаудитслужби України посадовим особам, відповідальним за проведення закупівель, та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Уповноважену особу Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради зобов’язано зробити роботу над помилками, вдосконалити знання законодавства у сфері закупівель для недопущення встановлених порушень у подальшому. Крім того, з уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та вказано про недопущення подібних порушень у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
08.11.2024 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
471132f3bad744f88494d53695e4cdfa
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22.Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
780b652c87074255bf0435a1c1816314
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2024 16:57
Опис:
1. На перше питання щодо надання інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Для виконання робіт щодо нового будівництва захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради генеральним проектувальником розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації на будівництво за № 590/24-РБК/ЕЗ від 15 серпня 2024 (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності; з питань техногенної безпеки; з питань пожежної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань енергозбереження; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань екології; з питань експлуатаційної безпеки; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань охорони праці; з питань кошторисної частини проектної документації; архітектурне об'ємне проектування; з питань інженерного забезпечення. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо).
В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281
2. По другому питанню щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/162568-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmet
Номер:
4ed6f4df75aa4f1b899a5d3748445565
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2024 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» дотримано вимогу пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d6decd0ec20541feac167a977b07b457
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
28.10.2024 14:24
Опис:
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 09:52:31
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» дотримано вимогу пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На ваш запит про надання пояснень від 23.10.2024 повідомляємо наступне:
Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення).
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
-Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю.
Учасник обов’язково повинен бути забезпечений працівниками наступних спеціальностей:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – Учасника;
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з проектно - кошторисної роботи;
- інженер-будівельник;
- майстер;
- інженер з охорони праці;
- електрогазозварник;
- покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів;
- монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій;
- бетоняр;
- лицювальник- плиточник.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у вищенаведеній довідці: копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво/суміщення або діючих трудових договорів/трудових книжок (першої сторінки та сторінки, на якій міститься запис про прийняття на посаду) або копії діючих цивільно-правових угод, тощо.
Кваліфікація працівників має бути підтверджена: копією диплому або посвідченням або свідоцтвом про підвищення кваліфікації або іншим документом, який підтверджує кваліфікацію.
Щодо інженера з проектно - кошторисної роботи в складі документів тендерної пропозиції, необхідно надати відповідний діючий сертифікат.
Щодо інженера з охорони праці, в складі документів тендерної пропозиції, необхідно надати, посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Додатково учасник повинен надати у складі документів тендерної пропозицію інформацію про наявність в учасника відповідальної особи, яка має необхідні знання з питань пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід було надано наступні документи:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3-Б від 29.08.2024 р. (Файл - 3 Довідка про наявність працівників)
- Накази на працівників (Файл- 4 Накази на працівників)
- Діючий сертифікат щодо інженера з проектно - кошторисної роботи (Файл 32 Сертифікат Горук С.Б. інженер з проектно кошторисної роботи)
- Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо інженера з охорони праці (Файл 43 Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Бабій А.М.)
- Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (Файл- 47 Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки Бабій А.М., Файл 48-Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки Євдокімов Л.В., Файл 50-Посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки Мерла В.Ф).
- Копії дипломів або посвідчень або свідоцтв про підвищення кваліфікації або інших документів, які підтверджують кваліфікацію (Файл 54 - Підтвердження кваліфікації працівників).
Згідно інформації, зазначеній в Довідці під пунктом 5 - Гержановська Наталя Іванівна займає посаду «інженер-будівельник».
На підтвердження зазначеної інформації Учасником надано наказ про прийняття на роботу №08-К від 03.10.2023 р., згідно до змісту якого Гержановську Н. І. прийнято на посаду інженера-будівельника та диплом ЖВ №930735 виданий Ніколаєвій Н. І. 30 червня 1982 року Одеським інженерно-будівельним інститутом за спеціальністю «промислове та цивільне будівництво», кваліфікація - «інженер-будівельник». З аналізу наданого диплому, враховуючи збіг за ім’ям, по-батькові та кваліфікацією, Замовнику зрозуміло, що диплом належить Гержановській Н.І. Зміна прізвища, в тому числі у зв’язку з укладення шлюбу, є досить поширеним явищем. В таких випадках чинне законодавство України не передбачає обов’язкової заміни документів про освіту.
Окрім того, тендерна документація містить застереження щодо надання учасником недостовірної інформації. Відповідальність учасника за надання недостовірної інформації передбачена чинним законодавством України.
Слід зазначити, що будь-яких документів, що свідчили б про підтвердження зміни прізвища, умовами тендерної документації не вимагалося. Тому, діючи в межах чинного законодавства та в межах затвердженої тендерної документації, Замовником було прийнято рішення вважати подані учасником документи в частині підтвердження кваліфікації працівника Гержановської Н.І. належними та достатніми.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" в повній мірі відповідає кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Номер:
6ec6c712ecb8450ea87252e0dee3707f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-08-16-003569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Додатком 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що договірна ціна є динамічною. Яким чином визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» якщо у складі тендерної пропозиції останнього надано файл «U_72_ДЦ_ДЦ_3.pdf» (Договірна ціна) в якій вид договірної ціни – тверда?
2. Чому в укладеному договорі від 24.09.2024 № 24/09 договірна ціна є твердою при тому, що відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації Замовника договірна ціна визначена як динамічна?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bae45ea6159b463a85230bcb7cd223f6
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
31.10.2024 17:28
Опис:
На ваш запит про надання пояснень від 28.10.2024 повідомляємо наступне:
Тендерною документацією встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які складені відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), а саме:
1.1. розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна);
1.2. пояснювальна записка;
1.3. локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
1.4. підсумкову відомість ресурсів на будову.
1.5. розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
1.6. розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва;
1.7. розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, яка буде включена учасником процедури закупівлі до підсумкової відомості ресурсів (розділ ІІ. Будівельні машини і механізми) при складанні ціни пропозиції (договірної ціни), відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва;
1.8. розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 року № 196).
1.9.Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист (на фірмовому бланку учасника) про те, що він гарантує враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва (відповідно до Технічного завдання Додаток 4 до Тендерної документації), та виконати вимоги, встановлені п.14.11 проєкту Договору про закупівлю (Додаток 3 до Тендерної документації).
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктно-кошторисною документацією.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанова з визначення вартості будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Звертаємо увагу Учасників процедури закупівлі на те, що очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з урахуванням коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, оскільки такі кошти враховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої інвесторської кошторисної документації.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, у розмірі до 1,5% (але не менше 1%) відповідно до п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами відповідно до п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва.
Відповідно до п.1.2. Настанови з визначення вартості будівництва: «Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Твердий кошторис (тверда договірна ціна)– кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором».
Відповідно 4.40 Настанови з визначення вартості будівництва: « Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Відповідно до п 5.31. Настанови: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт».
Таким чином, згідно до Настанови та вимог тендерної документації, договірна ціна Учасників, з врахуванням коштів на покриття ризиків, у відповідності до підпункту а) п.5.31 Настанови, може бути виключно твердою.
На етапі кваліфікації Замовником було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку в тендерній документації, а саме в Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору підряду» в пункті 3.2. зазначено, що «Договiрна цiна згідно з цим Договором є динамічною» замість «Договiрна цiна згідно з цим Договором є твердою».
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Таким чином, проєкт договору про закупівлю є частиною тендерної документації.
Згідно заборони встановленої пунктом 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від проєкту договору про закупівлю, окрім випадків визначених законом.
Відповідно до умов тендерної документації, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
● визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
● перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 18 Особливостей, саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від проєкту договору про закупівлю, а не текст договору про закупівлю.
Це означає, що якщо текст договору про закупівлю відрізняється від проєкту договору про закупівлю, проте, це не впливає на зміну істотних умов договору про закупівлю - порушення вимог законодавства відсутні.
Зазначаємо, що саме ціна договору, а не вид договірної ціни є істотною умовою договору.
Таким чином істотні умови укладеного договору про закупівлю не змінювалися.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття рішення уповноваженої особи про виправлення таких помилок, оформленим відповідним протоколом. У зв’язку з тим, що технічно неможлива зворотна дія після результату проведення аукціону, після накладення КЕП, та у зв’язку з неможливістю через кабінет замовника оприлюднити будь яку інформацію на даній стадії пов’язану із внесенням змін до Тендерної документації, а також у зв’язку із відсутністю зауважень щодо умов ТД зі сторони Учасників.
Замовником було вирішено пункт 3.2. Додатку 3 «Проект Договору» до тендерної документації вважати вірним в наступній редакції: «Договірна ціна згідно з цим Договором є твердою». Відповідне рішення оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 р. «Щодо виправлення технічної помилки у закупівлі UA-2024-08-16-003569-a», що додається.
Таким чином, умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД". Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" складена у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, в тому числі вимог п.5.31. з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Замовником було виявлено та виправлено технічну помилку, що дозволило успішно провести закупівлю та уникнути затягування строків виконання робіт на об’єкті: «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул. Інститутська, 22.Коригування», враховуючи специфіку та важливість даного предмету закупівлі.
Номер:
49f13b25cce44f1aac3f548e83835fda
Назва:
Заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата опублікування:
08.11.2024 10:26
Опис:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45000000-7— Будівельні роботи та поточний ремонт «Нове будівництво захисної споруди подвійного призначення Бурлачобалківської гімназії Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, с.Бурлача Балка, вул.Інститутська, 22. Коригування» повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Наказом начальника управління від 07 листопада 2024 року № 8 доведено до відома висновок Держаудитслужби України посадовим особам, відповідальним за проведення закупівель, та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Уповноважену особу Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради зобов’язано зробити роботу над помилками, вдосконалити знання законодавства у сфері закупівель для недопущення встановлених порушень у подальшому. Крім того, з уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та вказано про недопущення подібних порушень у подальшій роботі.