-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги: Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області за 45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
1 729 911.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 649.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 649.56 UAH
Номер:
74741bdc69f349bc953533985a4ee9a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 17:11 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 53-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.09.2024 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-08-14-010830-a від 14.08.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) під час складання тендерної документації, а саме - вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.08.2024 №129, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2024 №143, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2024 року, договір закупівлі від 09.09.2024 за №2/130, пояснення Замовника від 12.09.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ній не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Окрім цього, пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей та вимоги, установлені статтею 17 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником зазначено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей» та у Додатку 2 «Перелік інформації, щодо відповідності учасника вимогам відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.47 Особливостей» до тендерної документації, Замовником зазначено, що учасники торгів та переможець на виконання вимоги згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей №1178 повинні надати – «Довідку (інформацію) в довільній формі про те, що між переможцем і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору», або «у разі, якщо переможець процедури закупівлі перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, він може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків».
При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Отже, виходячи із вищевикладеного, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
18.09.2024 16:17 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2024 16:17
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-05-0052/2024-пр
Дата відкриття провадження:
11.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
13-05-0042/2024
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «Кременецьблагоустрій» Кременецької міської ради (далі – КП «Кременецьблагоустрій») на висновок від 18.09.2024 року про проведений моніторинг (UA-М-2024-09-09) процедури закупівлі за 45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-14-010830-a повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з публічних закупівель та змін до них.
Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень. Усунути, зазначені в моніторингу, порушення в тендерній документації неможливо, оскільки процедура закупівлі завершена
Дата публікації звіту:
24.09.2024 10:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Усунуто порушення.
Дата публікації:
27.09.2024 11:03
Запити/Пояснення
Номер:
9522d0a2deb047eb9283aa70c1d4807b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2024 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги: Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області за 45233142-6 «Ремонт доріг» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-14-010830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5fe95e39003d46e78d16ef675c9e036d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ до запиту Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (UA-M-2024-09-09-000043) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за ДК 021:2015: 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області), розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, а також сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата опублікування:
12.09.2024 13:11
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської області:45233142-6 "Ремонт доріг" за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, індикатор закупівлі UA-2024-08-14-010830-a повідомляємо наступне.
1. Для визначення об’єму робіт з надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Комісією Кременецької міської ради проведено обстеження відповідної ділянки вулиці та складено дефектний акт. Рішенням виконкому Кременецької міської ради від 01.08.2024 року №1938 затверджено даний дефектний акт та надано дозвіл комунальному підприємству Кременецької міської ради «Кременецьблагоустрій» на виготовлення проектно-кошторисної документації та, в подальшому, проведення поточного ремонту даної дороги. (Рішення виконкому від 01.08.2024 року №1938 та дефектний акт додаються). Для визначення розміру витрат та очікувана вартість предмету закупівлі була розроблена проектно-кошторисна документація. 07 серпня 2024 року проведена експертна оцінка кошторисної частини проектної документації (Додається), а рішенням виконавчого комітету від 08.08.2024 року № 1962 затверджено проектно-кошторисну документацію загальною кошторисною вартістю в сумі 1 799,860 тис. грн. (Рішення виконкому від 08.08.2024 року № 1962 та проектно-кошторисна документація - зведений кошторис додаються).
Для оголошення відкритих торгів очікувану вартість предмета закупівлі визначено замовником на підставі кошторисної вартості послуг з поточного ремонту автомобільної дороги комунальної по вулиці Мікрорайон 3 (1799,860 тис.грн.) за мінусом вартості проектних робіт 37,380 тис.грн. (Глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторису), суми коштів на здійснення технічного нагляду 20,911 тис.грн. (Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» зведеного кошторису) та частину суми податку на додану вартість, нараховану на вказані послуги – 11,658 тис.грн. ((37,380+20,911)*20%). В результаті, очікувана вартість предмета закупівлі - надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності по вулиці Мікрорайон 3 в м. Кременець Тернопільської, склала 1 729,911 тис.грн.
2. Кошти для проведення поточного ремонту поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності виділяються на підставі «Плану заходів з благоустрою населених пунктів Кременецької міської територіальної громади на 2024 рік», затвердженого сесією Кременецької міської ради від 21.12.2023 року № 5297. Фінансування здійснюється із місцевого бюджету згідно Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік КП «Кременецьблагоустрій» за КПК 1617461 за кодом КВЕД 2610, за погодженням управлінням ЖКГ та земельних відносин Кременецької міської ради від 09.01.2024 року.(Додається).
Всі рішення щодо Плану заходів з благоустрою населених пунктів Кременецької міської територіальної громади на кожний рік, виділення та використання бюджетних коштів приймаються головним розпорядником коштів – Кременецькою міською радою та висвітлюються на офіційному сайті Кременецької міської ради за посиланням official@kremenetska-gromada.gov.ua.
12.09.2024 року