-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вул.Космонавтів в м.Глобине Кременчуцького району Полтавської області
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Завершена
4 926 311.65
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 631.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 631.56 UAH
Номер:
83ca3d9006404e698e3a697b34c66d73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 16:38 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2024 № 82-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.11.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.11.2024 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-08-14-005603-a 14.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР», приватного підприємства «ЕФЕКТ» та приватного підприємства «ДОРСЕРВІС КПК», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Виконавчого комітету Глобинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 14.08.2024 № 62), зі змінами (протокол від 16.08.2024 № 64); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР», приватного підприємства «ЕФЕКТ» та приватного підприємства «ДОРСЕРВІС КПК»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 28.08.2024 №80, від 29.08.2024 № 86 та від 25.09.2024 № 100; рішення Комісія АМКУ від 18.09.2024 № 15464-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.10.2024 № 358; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.11.2024 12:20 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
1679b89b902044b180e68a91d2687f5c
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
12.11.2024 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7d8e730d3be849ea96ec40772ce70df6
Назва:
Поточний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вул.Космонавтів в м.Глобине Кременчуцького району Полтавської області
Дата опублікування:
13.11.2024 16:51
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
«Поточний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вул.Космонавтів в м.Глобине Кременчуцького району Полтавської області» (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Виконавчим комітетом Глобинської міської ради розглянуто запит Держаудитслужби. За результатом розгляду та керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання вимог запиту органу державного фінансового контролю та у визначений законом строк надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) наступного змісту:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником застосовано відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів заздалегідь розробленої кошторисної документації. На основі виготовленого кошторису і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість даного предмету закупівлі визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку. Взято витрати передбачені Главою 1-9, крім того взято кошторисний прибуток (П) та кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) вказаної проектної документації і на дану суму нараховано ПДВ. Очікувана вартість становить – 4 926 311,65 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю послуг «Поточний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вул. Космонавтів в м. Глобине Кременчуцького району Полтавської області» (код ДК 021:2015 –45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) визначено наступними документами : Розрахунок до кошторису на 2024 рік від 13.08.2024 року.
Додатково повідомляємо, що інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку № 5 до тендерної документації.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710: https://globynska-gromada.gov.ua/news/1723721910/