-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби та фармацевтична продукція
Завершена
1 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 41 700.00 UAH
мін. крок: 3% або 41 700.00 UAH
Номер:
6bf080bdcf1843c988153bcbb1c1eb20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 11:13 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024
№ 62-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-08-14-002088-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ГРІН ЛОДЖИСТІК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 4 пункту 54 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Брусилівська лікарня» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.08.2024 № 114, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ГРІН ЛОДЖИСТІК», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2024 № 123, повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2024 року, договір про закупівлю від 02.09.2024 № 0209, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 09.09.2024.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації 16.08.2024, але не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 09.09.2024 надав наступне пояснення: «На етапі подання пропозицій, в період уточнень, на сторінці закупівлі в системі ПРОЗОРРО, було звернення учасника з проханням внести зміни в медико-технічні вимоги на що, згідно із частиною 10 статті 11 Закону уповноваженою особою був складений протокол про зміни в тендерній документації та перелік змін. Скан копія протоколу додається та переліку змін.
При внесенні нової редакції тендерної документації про проведення відкритих торгів в електронну систему закупівель по технічним причинам не підтягнувся перелік змін в тендерній документації, а саме було тимчасове відключення електроенергії і документи не були передані до Центральної бази даних системи Прозоро, тому не відобразилися на сторінці закупівлі».
Таким чином, Замовник у наданих поясненнях підтвердив наявність вищевказаного порушення.
Період усунення порушень:
23.09.2024 16:22 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
26.09.2024 14:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом усного зауваження.
Дата публікації:
02.10.2024 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
ce75309f87084b95913672c021af6865
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.09.2024 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, проведеної КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БРУСИЛІВСЬКА ЛІКАРНЯ" (далі - Замовник) по предмету «Фармацевтична продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-14-002088-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасникаТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛОДЖИСТІК"» на відповідність тендерній документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БРУСИЛІВСЬКА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3) Відповідно до пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Поясніть, чому Вами разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
3fe76a7543ac4e928e053ad43ad5cb28
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.09.2024 12:27
Опис:
На ваш запит на отримання пояснення (інформації та документів) від 04.09.2024 року щодо проведеного моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції, інформація про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-14-002088-а, відповідаємо:
1) Обгрунтування якісних та технічних характеристик заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб КНП «Брусилівська лікарня». Основною метою діяльності Замовника є надання громадянам, які звернулись за медичною допомогою, якісних медичних послуг. Медико-технічні вимоги та очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі «Потреба на лікарські засоби КНП «Брусилівська лікарня» відповідальної особи за формування потреби лікарських засобів Замовника (копія додається) та з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Наказ № 275), яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, де очікувана вартість є добутком середньоарифметичної ціни із отриманих даних та необхідної кількості товару. Даний перелік сформований на підставі прогнозованої потреби на 2024 рік. При підготовці закупівлі по предмету: Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція Замовник дотримувався всіх вимог діючого законодавства України та підзаконних нормативно-правових актів щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на лікарські засоби взято до уваги наступне законодавство України:
- Постанова КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874.
- Постанова від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», до якого включено Національний перелік основних лікарських засобів.
- Постанова КМУ від 17.10.2008р. № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби” затверджують перелік лікарських засобів, включених до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів) і лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів, а також лікарських засобів, що підлягають закупівлі відповідно до договорів керованого доступу), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів на які встановлюються граничні оптово-відпускні ціни.
Також при визначенні очікуваної вартості Замовником врахована інформація про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та з комерційних пропозицій, які були надані КНП «Брусилівська лікарня». На підставі зібраної інформації було проведено маркетингове дослідження для виведення середньої вартості товару. Скан копії комерційної пропозиції від ТОВ «СТМ-Фарм», ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» та довідки маркетингового дослідження додаються.
2) Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Передбачивши в тендерній документації перелік формальних помилок, що не впливають на зміст пропозиції, замовник при розгляді пропозицій учасників в обов’язковому порядку бере до уваги наведений ним же перелік: якщо в документі тендерної пропозиції учасника допущено формальну помилку з переліку, наведеного в даній конкретній тендерній документації замовника, відповідно до якої учасник подав свою пропозицію, то замовник не має права відхиляти пропозицію учасника за допущення такої формальної помилки. Щодо ухвалення рішення уповноваженою особою про віднесення помилки, допущеної учасником у документах його пропозиції, до формальної (несуттєвої) й такої, що не призводить до відхилення та фіксації даного рішення у формі протоколу, то законом дане питання не врегульоване, тому замовник може, але не зобов’язаний, скласти окремий протокол про виявлення формальних помилок, у разі необхідності. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІН ЛОДЖИСТІК» такий протокол не складався.
3) На етапі подання пропозицій, в період уточнень, на сторінці закупівлі в системі ПРОЗОРРО, було звернення учасника з проханням внести зміни в медико-технічні вимоги на що, згідно із частиною 10 статті 11 Закону уповноваженою особою був складений протокол про зміни в тендерній документації та перелік змін. Скан копія протоколу додається та переліку змін.
При внесенні нової редакції тендерної документації про проведення відкритих торгів в електронну систему закупівель по технічним причинам не підтягнувся перелік змін в тендерній документації, а саме було тимчасове відключення електроенергії і документи не були передані до Центральної бази даних системи Прозоро, тому не відобразилися на сторінці закупівлі.