-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)
Завершена
4 977 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 890.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 890.00 UAH
Номер:
3d847c07607d484dabded542d3282215
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
05.11.2024 11:29 - 27.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2024 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.11.2024 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-13-011302-a від 13.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.08.2024 № 64-Ч; тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.08.2024 № 72-Ч, договір від 30.08.2024 № 598-Т на суму 3 990 000,00 грн укладений з ТОВ «ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС»; пояснення надане від 08.11.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.11.2024.
Період усунення порушень:
21.11.2024 11:57 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
9798d9319cfa477dbbf978c920f19c38
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2024 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-011302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c0bb45aed49c4b89a01830ef19955656
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.11.2024 08:46
Опис:
Закупівля товарів, робіт і послуг у Ковельському МТМО, в тому числі реабілітаційного обладнання, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) та на підставі Рапорту із відповідною інформацією (кількісні/якісні вимоги та/або медико-технічні вимоги до предмета закупівлі).
13.08.2024 року Ковельським МТМО було оголошено Відкриті торги з особливостями для закупівлі: Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) (UA-2024-08-13-011302-a), з очікуваною вартістю закупівлі: 4 977 500,00 грн з ПДВ.
Для визначення очікуваної вартості було надіслано запити на комерційні пропозиції до «Rehabilitation.com.ua» і ТОВ «ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС», також здійснено аналіз системи Prozorro (UA-2023-06-21-017554-a), (UA-2023-06-20-008007-a).
Обгрунтування щодо технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на власному веб-сайті (https://kovelmtmo.org.ua/informaciya-po-zakup%d1%96vlyah/).
Додатки:
1. Рапорт завідувачки стаціонарного реабілітаційного відділення Куролес Л.В від 08.08.2024 р на 2 арк.
2. Копія розрахунку очікуваної вартості для закупівлі: Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015: 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) на 1 арк.
3. Копія запиту від 12.08.2024 р. №5566/19-2.24 на 2 арк.
4. Копія запиту від 12.08.2024 р. №5567/19-2.24 на 2 арк.
5. Копія комерційної пропозиції «Rehabilitation.com.ua», вхідний №3589/19-1.24 від 13.08.2024 на 3 арк.
6. Копія комерційної пропозиції ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" вхідний №3588/19-1.24 від 13.08.2024 на 3 арк.
7. Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі: «Апарат для реабілітації м’язів верхніх кінцівок (НК 024: 2023: 47517 Віртуальна реабілітаційна система з механізованою підтримкою) (33155000-1) (ДК 021: 2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» на 2 арк.