• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини для тролейбусів та автобусів

Завершена

4 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер: 85335060b36a421696ce7b1e91cab6e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-30-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2024 16:59 - 22.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.09.2024 №87-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.09.2024 №87-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-08-13-011206-a, 13.08.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сидорук Євгеній Сергійович установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13 серпня 2024 року (протокол №78, далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Сидорук Євгеній Сергійович, рішення уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року (протокол №81), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 10 вересня 2024 року №356 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 10 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднена інформація щодо проведення процедури відкритих торгів по закупівлі шин для тролейбусів та автобусів за номером UA-2024-08-13-011206-a. Згідно з вимогами підпункту 1.1 пункту 1 додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник в тендерній пропозиції має підтвердити свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема шляхом надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та не менше однієї копії договору в повному обсязі, зазначеного у вказаній довідці, із відповідними копіями/єю документів/у, що підтверджують його виконання. При цьому, Замовником зазначено, що аналогічним вважається договір предмет якого співпадає із предметом закупівлі. Водночас учасник ФОП Сидорук Євгеній Сергійович, якого обрано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 15 серпня 2024 року №2 (файл «2. Довідка про аналогічний договір.pdf.p7s»), в якій повідомляє про виконання ним аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), без наведення його/їх реквізитів. Також вищевказаним учасником надано копію договору від 11 січня 2024 року №02-01 (файл «Кваліфікаційний документ-аналогічний договір+видаткова».pdf.p7s), за умовами якого він є покупцем шин для транспортних засобів, а відтак не може бути документальним підтвердженням наявності у нього досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема щодо постачання шин для транспортних засобів. Поряд із цим, учасником ФОП Сидорук Євгеній Сергійович у складі тендерної пропозиції, на підтвердження виконання ним вищевказаного аналогічного договору, надано видаткову накладну від 18 січня 2024 року №СЄС00000001, згідно із даними якої він є постачальником шин пневматичних. З огляду на вищевикладене учасником ФОП Сидорук Євгеній Сергійович, якого обрано переможцем, не підтверджено відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ФОП Сидорук Євгеній Сергійович їі усунути. Пунктом 3 Постанови №1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Сидорук Євгеній Сергійович як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір поставки від 10 вересня 2024 року №356 на суму 3 323 999,83 грн.
Період усунення порушень: 21.10.2024 17:38 - 04.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2024 17:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок, складений за наслідками моніторингу закупівлі, як індивідуальний акт, підлягає скасуванню повністю.
Дата публікації: 06.11.2024 16:38
Дата відкриття провадження: 06.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 120/14865/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В межах оприлюдненого висновку та настанови припинення зобов’язань за договором, повідомляємо наступне: З урахуванням норм ЦК України - відмова від договірних зобов'язань в односторонньому порядку не допускається. Розірвання договору в судовому порядку передбачає необхідність доведення порушення прав Замовника як сторони договору, об'єктивно такі права (матеріального характеру) не порушуються, що є самостійною підставою для відмови у судовому захисті. За таких умов, вимогу ДАСУ розцінюємо як таку, що не містить можливості практичної реалізації.
Дата публікації звіту: 28.10.2024 16:32

Запити/Пояснення