• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

KV05A_26 «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

188 499 318.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 942 496.59 UAH
Номер: 14cef75b65d84544a01a3293837f16a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.09.2024 16:46 - 12.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.09.2024 № 253 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2024-08-13-008382-a 13.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог абзацу першого, другого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13 серпня 2024 року № 40, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»), протокол уповноваженої особи Замовника від 09 вересня 2024 року № 51), повідомлення про намір укласти договір від 09 вересня 2024 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26 вересня 2024 року та 01 жовтня 2024 року. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 тендерної документації Замовник установив вимогу, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема: підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) (пп. 5.3.2). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» у складі своєї пропозиції надав договір від 26 червня 2019 року №1/07-НБ з товариством з обмеженою відповідальністю «ВІБІОН» на суму 78 643 530,00 грн з ПДВ; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3) на та акт приймання виконаних будівельних робіт від 31.01.2022 №4 (Форма КБ-2в) на суму 23 669 723,93 грн, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та додатку 7 до тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 № 51), при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією не виявив. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2024 року 00:00. При цьому 18 вересня 2024 року після кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасник ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» додатково оприлюднив довідки (Форма КБ-3) та акти (Форма КБ-2в) до договору від 26 червня 2019 року №1/07-НБ на загальну суму 54 973 806,07 грн. Крім того відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема проєктом календарного графіку виконання робіт. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Учасник ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» у складі своєї пропозиції надав календарний графік виконання робіт на об’єкті (файл 20.2 Календарний графік) від 30 вересня 2024 року № 653/24-т, який містить лише інформацію про період виконання робіт «Протягом 10 місяців з дня підписання договору відповідно до проєкту, але не пізніше 31.07.2025 року», проте дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт в графіку виконання робіт не зазначені, чим не дотримано норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 10.10.2024 17:14 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2024 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 44039000, Україна, Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновоку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 10.10.2024 року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-13-008382-a нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , установлено порушення вимог абзацу першого, другого пункту 43 Особливостей., зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою « Публічні закупівлі в період воєнного часу» уповноважену особу Валентину МЕДВЕДЕВУ.
Дата публікації звіту: 11.10.2024 11:40

Запити/Пояснення