-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
1 292 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 38 760.00 UAH
мін. крок: 3% або 38 760.00 UAH
Номер:
3057549c8cf04240addd4cd7a4892c24
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 13:01 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2024 № 51-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 15.11.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-13-003351-a від 13.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.08.2024 №116 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Смартлінк» та ФОП «Балюк Богдана Анатоліївна» (ІПН 3688801583), протоколи від 27.08.2024 №120, від 29.08.2024 №128, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.08.2024; додаткова угода від 23.09.2024 №1/160 до договору від 04.09.2024 № 131-24 на суму 1 283 600 грн, укладений з ФОП «Балюк Богдана Анатоліївна» (ІПН 3688801583); (далі – Договір), пояснення Замовника від 20.11.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.11.2024.
Період усунення порушень:
25.11.2024 15:44 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
a2b472002403411082d48aaa47cbecf5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ноутбуків у кількості 50 штук за кодом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-003351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
16aaba0578134c098d3e0aeb5a5361c3
Назва:
Пояснення від 20.11.2024
Дата опублікування:
20.11.2024 12:53
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
м. Київ 20.11.2024 р.
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання: «Ноутбуки», (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-08-13-003351-a, Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (далі – УКРНОІВІ, Замовник) повідомляю наступне.
Ініціативним структурним підрозділом, а саме начальником Управління цифрового розвитку та електронних сервісів була подана службова записка щодо організації проведення закупівлі ноутбуків.
Відповідно до пункту 3.2 Статуту Державної організації «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» затвердженого наказом Міністерства економіки України від 09.08.2023 № 10649 метою виконання УКРНОІВІ делегованих владних повноважень, функцій та повноважень у сфері інтелектуальної власності, зокрема є здійснення підготовки, атестації та реєстрації представників у справах інтелектуальної власності (патентних повірених).
Наказом Міністерства економіки України від 29.12.2023 року № 20599 затверджено Положення про Атестаційну комісію Національного органу інтелектуальної власності (далі - Положення). Розділом IV «Порядок атестації кандидатів у патентні повірені та патентних повірених для розширення їх спеціалізації діяльності» визначено три етапи проведення кваліфікаційного екзамену, два з яких (зокрема: проведення тестування та визначення його результатів; розв’язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів) відбуваються за умови наявності автоматизованих робочих місць.
Для забезпечення виконання УКРНОІВІ делегованих владних повноважень, а також вимог Положення, з урахуванням відсутності запасів комп’ютерної техніки, а також неможливості позбавлення інших працівників доступу до техніки, яка використовується для виконання поточних завдань, пропонується виконати закупівлю 50 персональних комп’ютерів (ноутбуків).
Закупівля виконується з дотриманням граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».
При визначенні очікуваної вартості предмета Закупівлі, Замовник керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснювалось шляхом проведення моніторингу цін на даний товар за допомогою пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації, що міститься в мережі інтернет. На підтвердження чого обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі містить відповідні скриншоти з цінами та посиланнями на сайти (додається).
Отже, враховуючи вищевикладене, порушення (порушень) Замовником законодавства України у сфері публічних закупівель відсутні.
Додатки: службова записка від 05.08.2024 №38-02/140-24 на 2 арк.; обґрунтування очікуваної вартості закупівлі на 3 арк.; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 3 арк.