-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм
Завершена
812 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 060.00 UAH
Номер:
5f3d9650976244fda8456d3acb4a1575
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 21:16 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 186
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 186
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2024-08-13-003159-a 13.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ГЕОІД" та ТОВ "ГУД ВІН ХХІ"; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол №1-13-08 від 13.08.2024, Перелік змін до тендерної документації, затверджені рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20.08.2024, тендерну документацію нова редакція, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20.08.2024, Перелік змін до тендерної документації, затверджені рішенням Уповноваженої особи Протокол №3-21-08 від 21.08.2024, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 17.08.2024 та відповідь Замовника від 19.08.2024, від 17.08.2024 та відповідь Замовника від 19.08.2024, від 17.08.2024 та відповідь Замовника від 19.08.2024, від 17.08.2024 та відповідь Замовника від 19.08.2024, від 20.08.2024 та відповідь Замовника від 22.08.2024, від 21.08.2024 та відповідь Замовника від 22.08.2024, від 21.08.2024 та відповідь Замовника від 23.08.2024, від 22.08.2024 року та відповідь Замовника від 22.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІД" (далі – ТОВ "ГЕОІД"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" (далі – ТОВ "ГУД ВІН ХХІ"), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (далі – ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"), Вимога про усунення невідповідностей до 29 серпня 2024, Вимога про усунення невідповідностей до 30 серпня 2024, Вимога про усунення невідповідностей до 31 серпня 2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2024, протокол Замовника «Щодо відхилення пропозицій Учасника» від 29.08.2024 № 32, яким відхилено пропозицію ТОВ "ГЕОІД", протокол Замовника «Щодо відхилення пропозицій Учасника» від 30.08.2024 № 33, яким відхилено пропозицію ТОВ "ГУД ВІН ХХІ", Протокольне рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 №35, яким, зокрема, визначено ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2024, договір від 09.09.2024 № 09/09 (далі – Договір), додаткова угода від 13.09.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.10.2024, 28.10.2024 та 01.11.2024 (далі – Пояснення).
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Тендерну документацію щодо закупівлі, затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №1-13-08 від 13.08.2024.
Згідно Переліку змін до тендерної документації, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20.08.2024, внесено зміни до Тендерної документації. Тендерну документацію нова редакція, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20.08.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель .
Згідно Переліку змін до тендерної документації, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Протокол №3-21-08 від 21.08.2024, Замовником внесено зміни у пункт 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Тендерної документації (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 26 серпня 2024 року до 00:00 год.), у Додаток 5 до тендерної документації .
Проте, зміни, що внесені замовником до тендерної документації від 21.08.2024 не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 22.10.2024 з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 25.10.2024, в якій Замовник, зокрема, зазначив: «У зв’язку з нестабільною роботою інтернету, пов’язаною з постійними обстрілами ворога, нова редакція тендерної документації не відобразилася в електронній системі закупівель».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушень вимог пункту 54 Особливостей, оскільки зміни, що внесені замовником до тендерної документації від 21.08.2024 не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції.
Моніторингом розгляду тендерної препозиції ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" встановлено, що згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням відповідних документів у складі тендерної пропозиції :
- Копія або оригінал сертифікату відповідності на склопакети;
- Копія або оригінал сертифікату відповідності на профіль;
- Копія або оригінал сертифікату відповідності на фурнітуру;
- Копія або оригінал сертифікату відповідності на віконні та дверні блоки;
- Копія або оригінал сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні);
- Копія або оригінал сертифікату відповідності на підвіконня.
- Копія або оригінал підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.
- Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на віконні та дверні блоки.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запити про надання пояснень від 22.10.2024 та від 25.10.2024 з приводу зазначення, яким чином Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" виконано вимогу пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації та щодо зазначення назви файлів та дати їх оприлюднення в електронній системі закупівель, в яких Учасник розмістив, на виконання вимог пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації документи, отримано відповіді від 25.10.2024 та від 28.10.2024, в яких Замовник зазначив: «Учасником надано відповідні документи. Всі файли завантажені 25.08.2024 року о 12 год. 31 хв. Протокол випробувань НБТ 2024.pdf; Висновок СЕС Викналенд 1.pdf.p7s; Sertificate_K_3.pdf; Армир изображение_viber_2024-08-13_17-31-47-111.jpg.p7s; Сертифікат НБт 2024 (1).pdf.p7s; сес аксор.pdf.p7s; Сертифікат НБт 2024 (1).pdf; Сертифікати ГЛАССО 2022-2025_1723664577.PDF.p7s; Сертифікат відповідності_подоконник.pdf; Сертифікат відповідності 2023-2025 Викналенд-1.pdf; Сертифікат відповідності 2023-2025 Викналенд-1.pdf.p7s; Протокол випробувань НБТ 2024.pdf.p7s; Сертифікат відповідності_подоконник.pdf.p7s; Sertificate_K_3.pdf.p7s; Висновок СЕС Викналенд 1.pdf; Армир изображение_viber_2024-08-13_17-31-47-111.jpg; Сертифікати ГЛАССО 2022 2025_1723664577.PDF; сес аксор.pdf; File0003.PDF.p7s.».
Аналізом наявних в складі тендерної пропозиції Учасника документів, щодо виконання вимог пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено, що оприлюднено файли Сертифікат НБт 2024 (1).pdf та Протокол випробувань НБТ 2024.pdf, в яких містяться Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення однокамерні (СПО) та двокамерні (СПД) енергозберігаючі (в тому числі газонаповнені) для встановлення у вікна, двері, навісні фасади, конструкції дахів і перегородок, про що зареєстрований в peecтрі №UA.10393.00134-24 та який видано на підставі протоколу сертифікаційних випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024р. та міститься Протокол сертифікаційних випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024р. Проте, за даними протоколу сертифікаційних випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024р. Назва продукцii: Склопакети двокамернi з мультифункцiональним склом 4СlimaGuard Solar-16-4-I6-4ClimaGuard Premium2 ДСТУ EN 12 79-1: 2022 (EN1279-1:2018, IDT), тоді як за умовами Додатку 3 тендерної документації, зокрема, передбачалось закупівля товарів, у яких Склопакет-4CIGdSoI-14A-4-14A-4Low, Склопакет-р-32 Сендвіч плита 32ммбіл.
Отже, назва склопакетів згідно тендерної препозиції Учасника та тендерної документації Замовника різняться. На склопакети, які визначені тендерною документацією, Учасником не оприлюднено документи, а саме: копії або оригінал сертифікату відповідності та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.
Також, встановлено, що на виконання вимог пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано копію або оригінал підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій, а саме :
- №№ 2039,2042,2037,2038, 2040,2044,2041,2043,2045,2046 від 22.11.2023 року, що вказані у Сертифікаті відповідності на профілі полівінхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій (блоки віконні, блоки дверні балконні, блоки дверні, вітражі) тогівельних марок LIDER, VlKNALAND, BROKELMAN, KONlNG, VIGRAND, ВінаНові GLASSO з реєстраційним №UA.CRT.00639-23;
- протокол випробувань №Л032101/23 від 21.03.2023 року до Сертифікату відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR Системи «KOMFORT LINE K-3» з реєстраційним № UA.PS.23-0174;
- протоколи сертифікаційних випробувань №Л101401/22, №Л101403/22 від 14.10.2022 , №Л020101/21 від 01.02.2021, №Л070801/21 від 08.07.2021 до Сертифікату відповідності на вироби торгової марки «ГЛАССО» з полівінілхлоридних профілів: блоки віконні, балконні та зовнішні двері з двокамерними енергозберігаючими склопакетами, три види продукції з дев’яти профільних систем згідно з додатком з реєстраційним №UA.062.CВ.019-22 ;
- протокол сертифікаційних випробувань №0115014/24 від 15.01.2024 року до Сертифікату відповідності на підвіконня полівінхлоридні ламіновані з реєстраційним № UAO.YT.011501-24;
Поряд з зазначеним, в складі тендерної пропозиції Учасника копія або оригінал сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні) та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. не оприлюднено. За умовами Додатку 3 тендерної документації передбачалось закупівля Відливу металевого з поліестер покриттям.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 29.10.2024 з приводу зазначення, чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах Учасника - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та надати (у разі наявності) документальне підтвердження та інформацію (реєстраційний номер, дата сертифікату відповідності та протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті) про виконання Учасником вимог Замовника, вказаних у пункті 1.3 Додатку 3 до тендерної документації, отримано відповідь від 01.11.2024, в якій Замовник зазначив: «Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 3 тендерної документації, ФОП «ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ» надав Сертифікат відповідності (реєстраційний № UA.10393.00134-24) та Протокол випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024 року. Дані документи підтверджують, що запропоновані склопакети двокамерні з мультифункціональним склом ClimaGuard Solar та ClimaGuard Premium2 виготовлені згідно з вимогами ДСТУ EN 1279-1:2022 і відповідають технічним та якісним вимогам, встановленим у тендерній документації. Сертифікат відповідності підтверджує, що запропоновані вироби зі скла зібрані у склопакети відповідно до вимог чинного законодавства України та стандартів, що регулюють виробництво продукції цього типу. Товар, що пропонується, відповідає вимогам з безпеки, міцності, теплоізоляційних та інших експлуатаційних характеристик, необхідних для забезпечення відповідності та якості продукції згідно з установленими нормами. Запропонований сертифікований товар повністю відповідає основним параметрам, зокрема, коефіцієнту теплопровідності та опору теплопередачі, що підтверджується даними випробувань, наданими у Протоколі №0264-Б/с. Відповідно до пункту 1.7 Додатку 3, ФОП «ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ» надав товар з покращеними технічними характеристиками, якщо вона відповідає вимогам специфікації. Товар має покращені технічні та якісні характеристики, зокрема у частині теплоізоляції та стійкості до зовнішніх впливів, що підтверджується наданими документами».
Надане пояснення не спростовує порушення, оскільки в складі тендерної препозиції Учасником не надано копію або оригінал підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій, що вимагаються Замовником у пункті 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме :
- №№ 2039,2042,2037,2038, 2040,2044,2041,2043,2045,2046 від 22.11.2023 року, що вказані у Сертифікаті відповідності з реєстраційним №UA.CRT.00639-23;
- протокол випробувань №Л032101/23 від 21.03.2023 року до Сертифікату відповідності з реєстраційним № UA.PS.23-0174;
- протоколи сертифікаційних випробувань №Л101401/22, №Л101403/22 від 14.10.2022 , №Л020101/21 від 01.02.2021, №Л070801/21 від 08.07.2021 до Сертифікату відповідності з реєстраційним №UA.062.CВ.019-22 ;
- протокол сертифікаційних випробувань №0115014/24 від 15.01.2024 року до Сертифікату відповідності з реєстраційним № UAO.YT.011501-24.
Також, в складі тендерної препозиції Учасником не надано копію або оригінал сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні) та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій, що вимагаються Замовником у пункті 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
На порушення абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник, згідно з пунктом 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП «ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
За результатами моніторингу повноти та своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено, що на запит Північно - східного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 щодо зазначення чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах Учасника - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та надання (у разі наявності) документального підтвердження та інформацію (реєстраційний номер, дата сертифікату відповідності та протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті) про виконання Учасником вимог Замовника, вказаних у пункті 1.3 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник, у поясненнях від 01.11.2024 надав інформацію лише щодо виконання вимог пункту 1.3 Додатку 3 тендерної документації стосовно склопакетів. Документальне підтвердження та інформацію (реєстраційний номер, дата сертифікату відповідності та протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті) стосовно профілю, фурнітури, віконних та дверних блоків, водовідливів (вироби водовідвідні), підвіконня, Замовник не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
В ході проведення моніторингу закупівлі, 25 жовтня 2024, Замовником розміщено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю. Сума оплати за договором: 811982,69 грн. До пояснення від 25.10.2024 додано видаткову накладну №1 від 30 вересня 2024 року .
Період усунення порушень:
12.11.2024 19:42 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 19:42
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
20|31|2503|2025|пр
Дата відкриття провадження:
04.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/631/115/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку від 12 листопада 2024 року Комунальне некомерційне підприємство «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради повідомляє, що відповідальній особі, яка допустила порушення вимог пункту 54 Особливостей, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також частини п’ятої статті 8 Закону, винесено попередження і запропоновано підвищити кваліфікацію, шляхом прослуховування відповідних навчань з проведення публічних закупівель. В подальшому Замовник зобов’язується не допускати подібних порушень.
Дата публікації звіту:
15.11.2024 12:12
Запити/Пояснення
Номер:
22e2265f6d894e498ef4589563cb8730
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2024 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-13-003159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Тендерну документацію щодо закупівлі, затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №1-13-08 від 13 серпня 2024 року.
Згідно Переліку змін до тендерної документації, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20 серпня 2024 року внесено зміни до Тендерної документації. Тендерну документацію нова редакція, затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20 серпня 2024 року.
Згідно Переліку змін до тендерної документації, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Протокол №3-21-08 від 21 серпня 2024 року Замовником внесено зміни у пункт 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Тендерної документації (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 26 серпня 2024 року до 00:00 год.), у Додаток 5 до тендерної документації .
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Чому зміни, що внесені замовником до тендерної документації від 21 серпня 2024 року не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції?
3. Згідно пункту 5.1 Договору від 09 вересня 2024 року №09/09, укладеного за результатами процедури закупівлі, строк постачання товару до 30 вересня 2024 року. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження виконання пункту 5.1 Договору від 09 вересня 2024 року №09/09.
4. Додатковою угодою №1 від 13 вересня 2024 року до Договору від 09 вересня 2024 року №09/09, керуючись пп.З п.19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. (зі змінами), внесено зміни до Додатку №1 «Специфікація» до Договору.
Згідно підпункту 3 пункту 19 Особливостей передбачено: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Прошу зазначити, яке саме покращення якості предмета закупівлі здійснено Додатковою угодою №1 від 13 вересня 2024 року до Договору від 09 вересня 2024 року №09/09?
5. Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням відповідних документів у складі тендерної пропозиції.
Прошу зазначити, яким чином Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" виконано вимогу Замовника, щодо надання у складі тендерної препозиції:
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на запропоновані склопакети та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. За умовами Додатку 3 тендерної документації, зокрема, передбачалось закупівля товарів, у яких Склопакет-4CIGdSoI-14A-4-14A-4Low|, Склопакет-р-32 Сендвіч плита 32ммбіл ;
- -копії або оригіналу сертифікату відповідності на профіль та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на фурнітуру та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні) та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. За умовами Додатку 3 тендерної документації передбачалось закупівля Відливу металевого з поліестер покриттям;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на підвіконня та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c2ff43a75eab44fe8441536e46117638
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.10.2024 15:24
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-13-003159-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, Замовник надає пояснення, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наявної потреби Замовника у закупівлі ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм (службова записка завідувача господарством додається).
ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку 3 до тендерної документації за закупівлею оголошення номер UA-2024-08-13-003159-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі 812000,00 грн. з ПДВ.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні послуги), а також отримані комерційні пропозиції.
Очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з отриманих комерційних пропозицій (копії додаються).
2. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Тендерну документацію щодо закупівлі, затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №1-13-08 від 13 серпня 2024 року.
Згідно Переліку змін до тендерної документації, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20 серпня 2024 року внесено зміни до Тендерної документації. Тендерну документацію нова редакція, затверджено рішенням Уповноваженої особи Протокол №2-20-08 від 20 серпня 2024 року.
Згідно Переліку змін до тендерної документації, затвердженого рішенням Уповноваженої особи Протокол №3-21-08 від 21 серпня 2024 року Замовником внесено зміни у пункт 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Тендерної документації (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 26 серпня 2024 року до 00:00 год.), у Додаток 5 до тендерної документації .
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Чому зміни, що внесені замовником до тендерної документації від 21 серпня 2024 року не розміщено та не відображено в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції?
У зв’язку з нестабільною роботою інтернету, пов’язаною з постійними обстрілами ворога, нова редакція тендерної документації не відобразилася в електронній системі закупівель.
3. Згідно пункту 5.1 Договору від 09 вересня 2024 року №09/09, укладеного за результатами процедури закупівлі, строк постачання товару до 30 вересня 2024 року. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження виконання пункту 5.1 Договору від 09 вересня 2024 року №09/09.
Документальним підтвердження виконання пункту 5.1 Договору від 09 вересня 2024 року №09/09 є видаткова накладна №1 від 30 вересня 2024 року (копія додається).
4. Додатковою угодою №1 від 13 вересня 2024 року до Договору від 09 вересня 2024 року №09/09, керуючись пп.З п.19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. (зі змінами), внесено зміни до Додатку №1 «Специфікація» до Договору.
Згідно підпункту 3 пункту 19 Особливостей передбачено: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Прошу зазначити, яке саме покращення якості предмета закупівлі здійснено Додатковою угодою №1 від 13 вересня 2024 року до Договору від 09 вересня 2024 року №09/09?
Додатковою угодою до договору Замовником робилися уточнення щодо податку на додану вартість.
5. Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням відповідних документів у складі тендерної пропозиції.
Прошу зазначити, яким чином Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" виконано вимогу Замовника, щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на запропоновані склопакети та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на профіль та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на фурнітуру та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні) та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на підвіконня та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. Учасником надано відповідні документи.
Номер:
87ec0feaa9a44e6f836e0f08462650a3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-13-003159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам з наданням відповідних документів у складі тендерної пропозиції.
Прошу зазначити назви файлів та дати їх оприлюднення в електронній системі закупівель, в яких Учасник - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" розмістив, на виконання вимог Замовника, наступні документи:
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на запропоновані склопакети та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. За умовами Додатку 3 тендерної документації, зокрема, передбачалось закупівля товарів, у яких Склопакет-4CIGdSoI-14A-4-14A-4Low|, Склопакет-р-32 Сендвіч плита 32ммбіл ;
- -копії або оригіналу сертифікату відповідності на профіль та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на фурнітуру та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні) та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. За умовами Додатку 3 тендерної документації передбачалось закупівля Відливу металевого з поліестер покриттям;
- копії або оригіналу сертифікату відповідності на підвіконня та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f21dc23663a14929993cebfc95bc4b54
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.10.2024 15:35
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-13-003159-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, Замовник надає пояснення, а саме:
Всі файли завантажені 25.08.2024 року о 12 год. 31 хв.
Протокол випробувань НБТ 2024.pdf; Висновок СЕС Викналенд 1.pdf.p7s; Sertificate_K_3.pdf; Армир изображение_viber_2024-08-13_17-31-47-111.jpg.p7s; Сертифікат НБт 2024 (1).pdf.p7s; сес аксор.pdf.p7s; Сертифікат НБт 2024 (1).pdf; Сертифікати ГЛАССО 2022-2025_1723664577.PDF.p7s; Сертифікат відповідності_подоконник.pdf; Сертифікат відповідності 2023-2025 Викналенд-1.pdf; Сертифікат відповідності 2023-2025 Викналенд-1.pdf.p7s; Протокол випробувань НБТ 2024.pdf.p7s; Сертифікат відповідності_подоконник.pdf.p7s; Sertificate_K_3.pdf.p7s; Висновок СЕС Викналенд 1.pdf; Армир изображение_viber_2024-08-13_17-31-47-111.jpg; Сертифікати ГЛАССО 2022 2025_1723664577.PDF; сес аксор.pdf; File0003.PDF.p7s.
Номер:
ca90c0e99803463894ed0fb3da4b76e7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-13-003159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням відповідних документів у складі тендерної пропозиції.
В складі тендерної пропозиції Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" оприлюднено файли Сертифікат НБт 2024 (1).pdf та Протокол випробувань НБТ 2024.pdf, в яких містяться Сертифікат відповідності на склопакети клеєні, про що зареєстровано в peecтрі №UA.10393.00134-24 та який видано на підставі протоколу сертифікаційних випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024р.
Проте, за даними протоколу сертифікаційних випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024р. Назва продукцii: Склопакети двокамернi з мультифункцiональним склом 4СlimaGuard Solar-16-4-I6-4ClimaGuard Premium2 ДСТУ EN 12 79-1: 2022 (EN1279-1:2018, IDT), тоді як за умовами Додатку 3 тендерної документації, зокрема, передбачалось закупівля товарів, у яких Склопакет-4CIGdSoI-14A-4-14A-4Low, Склопакет-р-32 Сендвіч плита 32ммбіл.
Отже, назва склопакетів згідно тендерної препозиції Учасника та тендерної документації Замовника різняться. На склопакети, які визначені тендерною документацією, Учасником не оприлюднено документи, а саме: копії або оригінал сертифікату відповідності та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.,
В складі тендерної пропозиції Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" оприлюднено файл Сертифікат відповідності 2023-2025 Викналенд-1.pdf, в якому міститься Сертифікат відповідності на профілі полівінхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій з реєстраційним № UA.CRT.00639-23 та який видано на підставі протоколів сертифікаційних випробувань №№2039,2042,2037,2038, 2040,2044,2041,2043,2045,2046 від 22.11.2023 року.
Також Учасником оприлюднено Сертифікат відповідності на вироби торгової марки «ГЛАССО» з полівінілхлориди профілів з реєстраційним №UA.062.C8.019-22 та який видано на підставі протоколів сертифікаційних випробувань №Л101401/22, №Л101402/22, №Л101403/22 від 14.10.2022, №Л020101/21 від 01.02.2021, №Л070801/21 від 08.07.2021.
Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням копії або оригіналу сертифікату відповідності на віконні та дверні блоки та копії або оригіналів підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.
В складі тендерної пропозиції Учасника протоколи сертифікаційних випробувань №№ 2039,2042,2037,2038, 2040,2044,2041,2043,2045,2046 від 22.11.2023 року та №Л101401/22, №Л101403/22 від 14.10.2022 , №Л020101/21 від 01.02.2021, №Л070801/21 від 08.07.2021, не оприлюднено.
В складі тендерної пропозиції Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" оприлюднено файл Сертифікат відповідності 2023-2025 Викналенд-1.pdf, в якому міститься Сертифікат відповідності на профілі полівінхлоридні (клас В) для віконних та дверних блоків з реєстраційним №UA.111.СВ.036-22 та який видано на підставі протоколів сертифікаційних випробувань № JI101404/22 від 14.10.2022, № JI070802121 від 08.07.2021. В сертифікаті також вказано термін його дії з 14 жовтня 2022 р. по 13 жовтня 2023р.
Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням копії або оригіналу сертифікату відповідності на профілі та копії або оригіналів підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.
В складі тендерної пропозиції Учасника копії або оригінал сертифікату відповідності на профіль та копії або оригіналів підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій не оприлюднено.
В складі тендерної пропозиції Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" оприлюднено файл Сертифікат відповідності_подоконник.pdf, в якому міститься Сертифікат відповідності на підвіконня полівінхлоридні ламіновані з реєстраційним № UAO.YT.011501-24 та який видано на підставі протоколу сертифікаційних випробувань №0115014/24 від 15.01.2024 року.
Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням копії або оригіналу сертифікату відповідності на підвіконня та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій.
В складі тендерної пропозиції протокол сертифікаційних випробувань №0115014/24 від 15.01.2024 року не оприлюднено.
В складі тендерної пропозиції Учасником - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" оприлюднено файл Sertificate_K_3.pdf в якому міститься Сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків з реєстраційним № UA.PS.23-0174 та який видано на підставі протоколу сертифікаційних випробувань №Л032101/23 від 21.03.2023 року.
Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням копії або оригіналу сертифікату відповідності на фурнітуру та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій
В складі тендерної пропозиції протокол сертифікаційних випробувань №Л032101/23 від 21.03.2023 року не оприлюднено.
Згідно пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником передбачено підтвердженням відповідності технічним та якісним вимогам з наданням копії або оригіналу сертифікату відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні) та копії або оригінали підтверджуючих протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті та є дійсним на дату розкриття пропозицій. За умовами Додатку 3 тендерної документації передбачалось закупівля Відливу металевого з поліестер покриттям.
В складі тендерної пропозиції Учасника вказані документи не оприлюднено.
По кожному з вищевикладеного прошу зазначити чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах Учасника - ФОП "ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та надати (у разі наявності) документальне підтвердження та інформацію (реєстраційний номер, дата сертифікату відповідності та протоколів випробувань, що зазначені у сертифікаті) про виконання Учасником вимог Замовника, вказаних у пункті 1.3 Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d20efcade004b4e91a5c2459061986c
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
01.11.2024 16:06
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1750 мм; Вікно металопластикове 1100*1450 мм; Вікно металопластикове 1100*1300 мм; Вікно металопластикове 1070*1300 мм; Вхідні металопластикові двері 1300*2300 мм; Вхідні металопластикові двері 1140*2050 мм; Вхідні металопластикові двері 1000*2050; Двері металопластикові 1000*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2050 мм; Двері металопластикові 800*2050 мм; Двері металопластикові 1200*2000 мм; Підвіконня 1100*500 мм; Підвіконня 1100*400 мм; Відлив 1200*200 мм» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-08-13-003159-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, Замовник надає пояснення, а саме:
Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 3 тендерної документації, ФОП «ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ» надав Сертифікат відповідності (реєстраційний № UA.10393.00134-24) та Протокол випробувань №0264-Б/с від 18 квітня 2024 року. Дані документи підтверджують, що запропоновані склопакети двокамерні з мультифункціональним склом ClimaGuard Solar та ClimaGuard Premium2 виготовлені згідно з вимогами ДСТУ EN 1279-1:2022 і відповідають технічним та якісним вимогам, встановленим у тендерній документації.
Сертифікат відповідності підтверджує, що запропоновані вироби зі скла зібрані у склопакети відповідно до вимог чинного законодавства України та стандартів, що регулюють виробництво продукції цього типу. Товар, що пропонується, відповідає вимогам з безпеки, міцності, теплоізоляційних та інших експлуатаційних характеристик, необхідних для забезпечення відповідності та якості продукції згідно з установленими нормами. Запропонований сертифікований товар повністю відповідає основним параметрам, зокрема, коефіцієнту теплопровідності та опору теплопередачі, що підтверджується даними випробувань, наданими у Протоколі №0264-Б/с. Відповідно до пункту 1.7 Додатку 3 , ФОП «ПРОЦЕНКО АНДРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ» надав товар з покращеними технічними характеристиками, якщо вона відповідає вимогам специфікації. Товар має покращені технічні та якісні характеристики, зокрема у частині теплоізоляції та стійкості до зовнішніх впливів, що підтверджується наданими документами.