• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво складу ПММ для зберігання нафтопродуктів за адресою: Закарпатська область

Торги не відбулися

17 133 782.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 171 337.82 UAH
Номер: 9b0cd087421b4dcea1db921734d0df85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-20-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.09.2024 16:48 - 12.10.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.09.2024 № 253 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-13-002724-a 13.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України на 2024 рік (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 13.08.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 117 від 13.08.2024 (зі змінами від 27.08.2024); реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Інвестбуд – 11», ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.09.2024; протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвестбуд – 11» № 123 від 04.09.2024; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інвестбуд – 11» № 124 від 11.09.2024; вимогу про усунення невідповідностей ПП «ІВЦ «Вектор»; протокол відхилення тендерної пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» № 126 від 17.09.2024; скаргу ТОВ «Інвестбуд – 11» до Антимонопольного комітету України на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 16.09.2024 (скасована з причини закінчення періоду оскарження); звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23.09.2024 щодо підстав для прийняття рішення про неукладання договору про закупівлю у зв’язку з відсутністю пропозицій; пояснення та документи надані Замовником 03.10.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 10.10.2024 17:10 - 16.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2024 17:10

Запити/Пояснення