-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво складу ПММ для зберігання нафтопродуктів за адресою: Закарпатська область
Торги не відбулися
17 133 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 171 337.82 UAH
мін. крок: 1% або 171 337.82 UAH
Номер:
9b0cd087421b4dcea1db921734d0df85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:48 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-13-002724-a 13.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України на 2024 рік (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 13.08.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 117 від 13.08.2024 (зі змінами від 27.08.2024); реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Інвестбуд – 11», ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.09.2024; протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвестбуд – 11» № 123 від 04.09.2024; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інвестбуд – 11» № 124 від 11.09.2024; вимогу про усунення невідповідностей ПП «ІВЦ «Вектор»; протокол відхилення тендерної пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» № 126 від 17.09.2024; скаргу ТОВ «Інвестбуд – 11» до Антимонопольного комітету України на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 16.09.2024 (скасована з причини закінчення періоду оскарження); звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23.09.2024 щодо підстав для прийняття рішення про неукладання договору про закупівлю у зв’язку з відсутністю пропозицій; пояснення та документи надані Замовником 03.10.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
10.10.2024 17:10 - 16.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
fd09bb991b6442c6bf402a95b03deb71
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Будівництво складу ПММ для зберігання нафтопродуктів за адресою: Закарпатська область, ДК 021:2015:45213220-1 – Будівництво складів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-002724-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів (запит для підтвердження інформації від 04.09.2024 № 09.1/6420-24-Вих, інформаційний лист від 06.09.2024 № Вих-10-10/8376-24) щодо недостовірної інформації учасника ТОВ «Інвестбуд - 11», яка стала підставою відхилення тендерної пропозиції згідно Протоколу № 124 від 11.09.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a2624d6412b1481f9271383ff1889b7b
Назва:
закупівлі робіт Будівництво складу ПММ для зберігання нафтопродуктів за адресою: Закарпатська область, ДК 021:2015:45213220-1 – Будівництво складів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-002724-a)
Дата опублікування:
03.10.2024 14:57
Опис:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт Будівництво складу ПММ для зберігання нафтопродуктів за адресою: Закарпатська область, ДК 021:2015:45213220-1 – Будівництво складів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-002724-a)
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Відповілно до до абз.2 ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердженням інформації, наданої учасником, при проведенні закупівлі робіт Будівництво складу ПММ для зберігання нафтопродуктів за адресою: Закарпатська область, ДК 021:2015:45213220-1 – Будівництво складів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-002724-a) виникла необхідність щодо підтвердження посвідчення тракториста – машиніста Левицького Олександра Петровича серія АБ №070602.
Для цього було направлено запит до Головного управління Держпродспоживслужби України в Київській області листом від 04.09.2024 № 09.1/6420-24-Вих та листом від Головного управління Держпродспоживслужби України в Київській області від 06.09.2024 № Вих-10-10/8376-24) отримано відповідь. Копії запиту та відповіді надаються.