-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплектуючі до превентора
Завершена
1 737 844.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 378.44 UAH
мін. крок: 1% або 17 378.44 UAH
Номер:
165eca936df849ffa759e394f6035480
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 15:57 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2024 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-08-13-001240-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 4 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.08.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/562/3 (зі змінами); тендерну пропозицію ТОВ «Торгіндустрія» та ТОВ «Енергоспецметал»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/562/4 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгіндустрія»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.09.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/562/6 щодо визначення переможця відкритих торгів; повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2024; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.10.2024 № 01/01/13/10/21/02-01/01/562/7 щодо необхідності продовження строку укладання договору з переможцем; договір про закупівлю від 10.10.2024 № 13/4131-МТР за ціною 2 084 400,00 гривень; пояснення Замовника, надані 31.10.2024 та 01.11.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:55 - 08.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:55
Запити/Пояснення
Номер:
4854daf488764eab92e4543c08fba740
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комплектуючі до превентора (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-001240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
040d20f414ee4fe7b7633656e512a790
Назва:
28.10.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-M-2024-10-24-000080 наказ від 24.10.2024 № 34-З) по Закупівлі:
Дата опублікування:
31.10.2024 13:04
Опис:
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комплектуючі до превентора (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-001240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів, на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надати наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Обґрунтування, щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Безпека виконання робіт, скорочення термінів, а також успіх в ліквідації аварій багато в чому залежить не тільки від професіоналізму виконавців робіт, а й від технічної оснащеності аварійно-рятувальної служби. Одним із найскладніших завдань, що постають перед працівниками в процесі ліквідації відкритих нафтових і газових фонтанів є дистанційне наведення підготовленої з відповідними технічними характеристиками аварійно-устьової збірки (далі-АУЗ) із застосуванням спеціальних гідропривідних пристроїв, застосування яких в рази підвищує безпеку праці та якість виконання робіт.
На даний час База протифонтанної безпеки має ряд сучасних гідропривідних пристроїв (ПШГ АУЗ, ПНП, ПГП АУЗ та ін.) що дозволяють провести наведення АУЗ в умовах відкритого фонтанування на колонну головку, на трубну головку фонтанної арматури, на обсадну колону в умовах відсутності фланцевої бази (як при палаючому так і непалаючому фонтані). Пристрої мають приєднувальні розміри під наведення, 180х35, 180х70, 180х105, 230х35, 230х70, 280х21, 280х35, 280х70 та ін. Але нажаль маємо підготовлені аварійно-устьові збірки лише під умовний прохід не більше 180 мм та робочий тиск 35 МПа, що унеможливлює їх застосування при необхідності наведення на аварійне устя із більшими умовними проходами та відповідно тисками. Застосування перехідних котушок та фланців перевідних у багатьох випадках не вирішують дану проблему.
На обслуговуванні Бази протифонтанної безпеки знаходиться великий фонд свердловин ПАТ «Укрнафта» та сторонніх підприємств, які мають значну кількість свердловин із АВПТ та відповідно із устьовим обладнанням де типорозмірами фланців є 180х70, 180х105, 230х70, 230х105, 280х70 (ГОСТ 28919-91) і т.д.
В зв’язку із чим для виконання поставлених завдань з ліквідації ГНВП та відкритих нафтових і газових фонтанів на ще більш високому рівні нами було проведено роботу по отриманню від підприємства Укрнафта Буріння превентора плашкового із типорозміром фланцевого з’єднання 230х70 (плашки глухі+плашки трубні під типорозмір 5" (127 мм) UPETROM DF 9"х700 (б/в) після чого було проведено його ремонт, окрім заміни плашок та прокладок (яких в наявності не має, та виготовити не є можливості).
Так як комплектуючі до даного превентора були відсутні при поставці, а в превенторі встановлені лише плашка глуха з пошкодженими прокладками та плашка 5" з пошкодженими прокладками, мною було сформовано мінімальну потребу по прокладкам та плашкам до превентора UPETROM DF 9"х700, які необхідні будуть для ліквідації ГНВП та відкритих нафтових і газових фонтанів, виконанні складних аварійно-ремонтних робіт, типорозміри та технічні характеристики сформовані на основі технічної документації, а вартість цін на основі отриманої мною комерційної пропозиції від заводу виробника даного обладнання (додаються у вкладенні).
В результаті, після закупівлі необхідних комплектуючих отримаємо постійно готову до застосування АУЗ (вчасно проведене технічне обслуговування та гідравлічні випробування, адаптована безпосередньо по габаритним розмірам під наші гідропривідні пристрої і т.д.).
Придбання даних комплектуючих є вкрай важливим і відтермінування закупівлі може негативно вплинути на хід виконання робіт з ліквідації аварійних ситуацій на свердловинах, коли такі виникнуть.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Наказом № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг».
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 23878009 від 23.04.2024) та шляхом запиту комерційних пропозицій виробникам/постачальникам електронною поштою.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ «Техпромімпорт» (КП № №16/05-2024 від 22.05.2024);
- ТОВ «Авіренз» (КП №29/04/1 від 29.04.2024р);
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 1 737 844,00 грн. без ПДВ.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Номер:
4ee1d9aae87e43f2ae515b6bbcc873e9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комплектуючі до превентора (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-001240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документальне підтвердження виконання учасником ТОВ «Енергоспецметал» вимог пункту 2.12 Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання скан-копії паспортів та/або технічних бюлетнів та/або сертифікатів та/або інших аналогічних документів від виробника на кожну позицію.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e3d9108b0e3d405b89369c9784914865
Назва:
29.10.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-M-2024-10-24-000080 наказ від 24.10.2024 № 34-З)
Дата опублікування:
01.11.2024 11:51
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комплектуючі до превентора (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-001240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та документальне підтвердження виконання учасником ТОВ «Енергоспецметал» вимог пункту 2.12 Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання скан-копії паспортів та/або технічних бюлетнів та/або сертифікатів та/або інших аналогічних документів від виробника на кожну позицію.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та документального підтвердження виконання учасником ТОВ «Енергоспецметал» вимог пункту 2.12 Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання скан-копії паспортів та/або технічних бюлетнів та/або сертифікатів та/або інших аналогічних документів від виробника на кожну позицію надати наступні пояснення:
На виконання вимог пункту 2.12 Додатку 4 до тендерної документації учасником ТОВ «Енергоспецметал» в складі тендерної пропозиції надано ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ від виробника UPETROM 1 MAI MANUFACTURING SRL, Румунія, файл з назвою «Fisa tehnica UCR 23-36-26.08.24. pdf». Даний документ містить в собі всі позиції специфікації.
Даний документ додається.