-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (39312200-4 - Обладнання для їдалень)
Завершена
2 131 758.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 658.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 658.79 UAH
Номер:
51d796baf1974985a5b92926aa6b7291
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2024 00:00
Період моніторингу:
30.10.2024 15:34 - 21.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 №57-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 жовтня 2024 року № 57-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-08-12-010078-a від 12.08.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Сіжук В.М., ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», ТОВ «СМАРТ УА» та ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-07-30-012169-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішення уповноваженої особи Замовника від 12.08.2024; зміни до тендерної документації, внесені рішеннями уповноваженої особи від 21.08.2024 та від 06.09.2024; запитання до процедури від 16.08.2024 та відповідь Замовника від 19.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозиції учасників: ФОП Сіжук Василь Миколайович (далі – ФОП Сіжук В.М.), ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», ТОВ «СМАРТ УА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасників ФОП Сіжук В.М. – до 12.09.2024 та ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» - до 14.09.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2024, від 16.09.2024, від 23.09.2024, від 25.09.2024 та від 17.10.2024; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 28.08.2024 № 14482-р/пк-пз та від 09.10.2024 № 16578-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2024; договір про закупівлю від 30.10.2024 № 30/24; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 05.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
12.11.2024 16:46 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
a6bbf4355d3740a78e8fb0ca2ef31f2c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (39312200-4 - Обладнання для їдалень)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010078-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-08-12-010078-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a700425dda3c4cce915e34dbc3dc14fc
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
05.11.2024 17:25
Опис:
Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа» Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у в Чернівецькій області від 01.11.2024р. У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (39312200-4 - Обладнання для їдалень)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-010078-a) повідомляє наступне.
1. З метою оснащення сучасним потужним обладнанням на заміну фізично зношеного та морально застарілого обладнання харчоблоку, в якому здійснюється капітальний ремонт та з метою раціонального використання коштів, затверджених на оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти Дніпропетровської області в рамках реалізації регіональної цільової соціальної програми „Освіта Дніпропетровщини до 2024 року” № 121-8/VIII від 05.11.2021р. Замовником проводиться закупівля обладнання для харчоблоку.
Перелік обладнання, яке необхідно встановити визначено згідно затвердженої проектно-кошторисної документації на об'єкт «Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» Інформація про технічні і якісні характеристики, ціну збиралася в мережі Інернет на сайтах постачальників. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням надійності, високого рівня безпеки та з урахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю товару з певними технічними і якісними характеристиками. Замовником здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема за результатами опрацювання отриманих комерційних пропозицій.
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Додатки прикріпляються.
2. Посилання на сторінку власного всб-сайту на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (зі змінами):
https://kss-nathnennya.dnepredu.com/uk/site/vikoristannya-koshtiv.html посилання на документ
https://drive.google.com/file/d/1IWnZO6jRGN6j_XaUrsR8KRgid_UkYU-P/view
3. Надаємо протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану від 30 липня 2024 року та внесення змін до річного плану від 12 серпня 2024 року стосовно цієї закупівлі (UA-2024-08-12-010078-a)
Додатки прикріпляються. На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.