• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (39312200-4 - Обладнання для їдалень)

Завершена

2 131 758.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 658.79 UAH
Номер: 51d796baf1974985a5b92926aa6b7291
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.10.2024 15:34 - 21.11.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2024 №57-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 жовтня 2024 року № 57-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-08-12-010078-a від 12.08.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Сіжук В.М., ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», ТОВ «СМАРТ УА» та ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-07-30-012169-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішення уповноваженої особи Замовника від 12.08.2024; зміни до тендерної документації, внесені рішеннями уповноваженої особи від 21.08.2024 та від 06.09.2024; запитання до процедури від 16.08.2024 та відповідь Замовника від 19.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозиції учасників: ФОП Сіжук Василь Миколайович (далі – ФОП Сіжук В.М.), ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», ТОВ «СМАРТ УА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасників ФОП Сіжук В.М. – до 12.09.2024 та ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» - до 14.09.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2024, від 16.09.2024, від 23.09.2024, від 25.09.2024 та від 17.10.2024; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 28.08.2024 № 14482-р/пк-пз та від 09.10.2024 № 16578-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2024; договір про закупівлю від 30.10.2024 № 30/24; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 05.11.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 12.11.2024 16:46 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2024 16:46

Запити/Пояснення