-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-15 Федорівка - Рибаківка - база відпочинку "Лугове" на ділянці км 0+000 - км 25+174, Миколаївська область (завершення робіт)
Завершена
108 038 946.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 540 194.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 540 194.73 UAH
Номер:
a8ab5b456160404faa066c60f6acf997
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:43 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2024-08-12-009197-a 12.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області
(далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2024 № 2/20/2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.08.2024 № 3/20/2024, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024, договір про закупівлю від 03.09.2024 № 35-б на
суму 105 870 000,00 грн, пояснення Замовника від 27.09.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
10.10.2024 17:10 - 16.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
a03f91a3b8994e88b462596c1dfd63ca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-15 Федорівка - Рибаківка - база відпочинку «Лугове» на ділянці км 0+000 - км 25+174, Миколаївська область (завершення робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-12-009197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b1e133b8132e4f3f97ca40bd3a144a3d
Назва:
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-15 Федорівка - Рибаківка - база відпочинку «Лугове» на ділянці км 0+000 - км 25+174, Миколаївська область (завершення робіт)
Дата опублікування:
27.09.2024 14:59
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі:
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»;
- СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд;
- Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273;
- Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 №753;
- скоригованої проектної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-15 Федорівка - Рибаківка - база відпочинку «Лугове» на ділянці км 0+000 - км 25+174, Миколаївська область», затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області від 18.07.2024 №35-О.
У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення можливих бойових дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 22.12.2022 року №309 (зі змінами).
Так як робочий проект, на підставі якого здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, робочий проект по вказаному об’єкту.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель.
Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 (https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/70878.html ).
3) Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі ТОВ «Ростдорстрой» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № G12375/24 від 28.08.2024р., що видана АТ «КОМІНБАНК»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № G12375/24 від 28.08.2024р. та копію банківської ліцензії АТ «КОМІНБАНК»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМІНБАНК» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.