-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ПР-24Т-288-ВО Шини до автотранспорту
ПР-24Т-288-ВО Шини до автотранспорту
Завершена
1 776 647.05
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 680.02 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 680.02 UAH
Номер:
71160dda9adf49d6b3db8e8996fd2bfe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
16.10.2024 11:34 - 06.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2024 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.10.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-08-12-007879-a 12.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повнота відображення інформації в формах документів, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за Лотом 1 та Лотом 2 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах докуметів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2024 № б/н; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «УкрТехноПром-Восток», протокол визначення переможця від 29.08.2024 № 29082024 24827232-1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.09.2024 №ПР/НХ-24542/НЮ (Лот 1), протокол подовження тepміну розгляду тендерних пропозицiй від 23.08.2024 № 23082024 24827232-2(Лот2); договір від 10.09.2024 №ПР/НХ-24541/НЮ (Лот 2), відповідь Замовника на запит Управління від 24.10.2024 та 25.10.2024 року.
Пунктом 5 статті 8 Закону встановлено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що Управлінням через електронну систему закупівель надано запит на пояснення від 17.10.2024 року, проте, відповідь Замовником надана лише 24.10.2024 року, чим порушено вимоги пункту 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:16 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно невчасного надання пояснення 24.10.2024 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 17.10.2024 пояснюю наступне: у цей період Уповноважена особа Замовника – Гузієнко Т. була на лікарняному, що підтверджується лікарняними від 14.10.2024, 19.10.2024, 26.10.2024 (додаються) та через погіршення стану здоров’я не мала можливості вчасно перевіряти інформацію щодо наявності Моніторингу Держаудитслужби України. При першій нагоді негайно було надано пояснення.
Водночас повідомляю про вжиття заходів щодо недопущення в подальшому будь-яких порушень у сфері закупівель та суворого дотримання вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Дата публікації звіту:
05.11.2024 11:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Дата публікації:
09.12.2024 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
3e01f8428868453ca36cec77ec06b121
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури ПР-24Т-288-ВО Шини до автотранспорту, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-007879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
202e34617a7f4db3a2131e9958027e83
Назва:
ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Дата опублікування:
24.10.2024 16:17
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Пояснення на питання, що виникли у фахівців Держаудитслужби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ПР-24Т-288-ВО Шини до автотранспорту, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-007879-a)
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275. Замовником, в собі ініціатора закупівлі були направлені запити цінових пропозицій до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на постачання автошин у 2024 році у необхідному обсязі та, відповідно, розраховано очікувану вартість .
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з вимогами п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 зі змінами, опубліковано на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця" та може бути переглянуто за посиланням https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak_2022
Додатки:
1. Копія запиту комерційних пропозицій – 1 арк.
2. Копії комерційних пропозицій ТОВ «УкрТехноПром-Восток» ; ТОВ «АВІА-ШИНА»;ТОВ «ТД «УКРТЕХПРОМ» - 6 арк.
Уповноважена особа Тетяна ГУЗІЄНКО
Номер:
f1af438ff90d430196a8a98057c21ece
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2024 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури ПР-24Т-288-ВО Шини до автотранспорту, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-12-007879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Під час моніторингу по Лоту 1 встановлено, що Замовником укладено договір з ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» № ПР/НХ-24542/НЮ від 10.09.2024 року. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня його укладення, але в електронній системі закупівель Замовником укладений договір оприлюднено лише 19 вересня 2024 року.
2. Також, відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Протокол уповноваженої особи про визначення переможця процедури закупівлі № 29082024 24827232-1 від 29.08.2024 року, але оприлюднений в електронній системі лише 12.09.2024 року.
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити причини та надати підтверджуючі документи щодо несвоєчасного оприлюднення укладеного договору та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
855ef432b4004dd381d287bf95edf34f
Назва:
ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності(ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)
Дата опублікування:
25.10.2024 13:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Стосовно несвоєчасного оприлюднення укладеного договору та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» № ПР/НХ-24542/НЮ від 10.09.2024 року – надаю наступне пояснення:
11.09.2024 у зв’язку з помилками на боці ЦБД ( електронний майданчик SmartTender) уповноважена особа Замовника ( далі – УО) - Гузієнко Т. не змогла розмістити інформацію про укладений договір за лот 1. За результатами звернення до технічної підтримки консультантом Smarttender було підтверджено відсутність можливості внесення інформації про укладений договір та запропоновано єдине рішення проблеми, що виникла внаслідок збою роботи PROZORRO, а саме – скасувати рішення про визначення переможця закупівлі. 12.09.2024 ситуація щодо неможливості внесення інформації про укладений договір жодним чином не змінилась ( скриншот про наявність помилки додається). З боку того ж самого консультанта було надано контакти, куди можливо надати офіційний запит, що було зроблено вранці 12.09.2024. УО було направлено електронний запит щодо надання роз’яснення та отримано відповідь, що тільки після проведення повторної кваліфікації переможця та завершення періоду оскарження буде можливість активувати договір у зв’язку з наявністю помилки з боку ЦБД ( скриншот звернення та зміст відповіді додається) . УО також було направлено листа від 12.09.2024 №УО-1/22 на ДП «ПРОЗОРРО» ( PR служба : pr@prozorro.ua) з проханням надати офіційне роз’яснення ситуації, чому відсутня можливість оприлюднити інформацію про укладений договір та сам договір ( сканкопія звернення додається). Відповідь очікується.
Приймаючи до уваги велике емоційне навантаження, яке виникло від ситуації , що склалася, в запиті з боку УО була помилково зазначена дата укладання договору, інша інформація стосовно процедури зазначена вірно. Також у телефонній розмові з боку фахівців SmartTender було рекомендовано скласти протокол УО стосовно відсутності можливості розміщенні інформації по укладеному договору від 10.09.2024 № ПР/НХ-24542/НЮ та самого договору, як підтвердження відсутності порушень з боку УО замовника (сканкопія протоколу додається) та розмістити разом з інформацією про укладений договір. Таким чином договір розміщено у термін, коли це стало можливо.
У обставинах, що склалися, враховуючи відсутність можливості перереєстрації договору через необхідність проведення значної роботи щодо погодження з причетними, відповідно до Положення про договірну роботу в АТ «Укрзалізниця», приймаючи до уваги єдину можливість для завершення процедури закупівлі, УО було прийнято рішення провести повторну процедуру кваліфікації переможця та після завершення періоду оскарження активувати договір. Кваліфікацію провести за протоколом від 29.08.2024 №2908202424827232-1( далі – протокол про визначення переможця процедури закупівлі), оскільки на нього є посилання в укладеному і зареєстрованому договорі від 10.09.2024 №ПР/НХ-24542/НЮ( далі – договір) та активувати договір. Принагідно слід зазначити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено своєчасно, у відповідності до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону, тобто протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а саме 29.08.2024, ( скриншот додається). Відповідно, після проведення повторної кваліфікації переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено 12.09.2024, а договір активовано після завершення періоду оскарження, тобто 19.09.2024.
Додатки :
1. Скриншот про наявність помилки – 1 арк.
2. Скриншот електронного запиту та надання відповіді – 1 арк.
3. Сканкопія звернення на ДП «ПРОЗОРРО» - 1 арк.
4. Скриншот оприлюднення протоколу визначення переможця від 29.08.2024 №2908202424827232-1 – 1 арк.
5. Сканкопія протоколу від 12.09.2024 №2908202424827232-1 – 1 арк.
Уповноважена особа Тетяна ГУЗІЄНКО.
Номер:
c8bacb0ec1fc487e807ff7fa7beb5671
Назва:
ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (ПР-24Т-288-ВО Шини до автотранспорту)
Дата опублікування:
05.11.2024 11:37
Опис:
Стосовно невчасного надання пояснення 24.10.2024 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 17.10.2024 пояснюю наступне: у цей період Уповноважена особа Замовника – Гузієнко Т. була на лікарняному, що підтверджується лікарняними від 14.10.2024, 19.10.2024, 26.10.2024 (додаються) та через погіршення стану здоров’я не мала можливості вчасно перевіряти інформацію щодо наявності Моніторингу Держаудитслужби України. При першій нагоді негайно було надано пояснення.
Водночас повідомляю про вжиття заходів щодо недопущення в подальшому будь-яких порушень у сфері закупівель та суворого дотримання вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).