• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0; паливо дизельне ДП-Євро5-ВО)

Завершена

512 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8c76812b00aa4ababf6f790e9c0b55c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.09.2024 17:11 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2024 Одеса № 187 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2024-08-12-003511-a 12.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 290-64-10, mokriak.eleonora@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 35 пункту 13 Особливостей та пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного навчального закладу «Ісаєвський професійний аграрний ліцей» (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі оприлюднене в електронній системі закупівель 29.08.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 152, пояснення та документи Замовника, надані 19.09.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Замовник здійснює закупівлю шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно до абзацу 34 пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу 35 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Проте Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, договір про закупівлю. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками до нього, Замовник 19.08.2024 надав пояснення в якому зазначив: «Внаслідок технічної помилки при оприлюдненні закупівлі без використання електронної системи за № UA-2024-08-12-003511-a, уповноваженою особою замовника не було оприлюднено укладений договір від 12.08.2024 № 07/08, та обґрунтування укладення договору про закупівлю без використання електронної системи». Крім того, разом із поясненням Замовник надав договір поставки від 12.08.2024 № 07/08 (далі – Договір) з додатком до нього. Надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення. Отже, на порушення абзацу 35 пункту 13 Особливостей Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, Договір та додаток до нього. Крім того, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення уповноваженої особи Замовника з порушенням строків, а саме на 13 робочий день з моменту укладання договору, що не відповідає вимогам, зазначеним у пункті 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Період усунення порушень: 23.09.2024 15:02 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 15:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-12-003511-a 12 серпня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено закупівлю без використання електронної системи по предмету Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0; паливо дизельне ДП-Євро5-ВО) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-08-12-003511-a. 18 вересня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 19 вересня 2024 року Замовником було оприлюднено ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 18.09.2024 р. 23 вересня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-12-003511-a (далі — Висновок). Відповідно до пунктів 2 та 3 частини ІІ Висновку, За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 35 пункту 13 Особливостей та пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Державний навчальний заклад «Ісаєвський професійний аграрний ліцей» (далі — Замовник) виносить щиру подяку Південному офісу Держаудитслужби, щодо проведеного моніторингу за № UA-M-2024-09-17-000044, а також за спонукання до уважності та постійного розвитку в публічних закупівлях. По суті висновку погоджуємось та повідомляємо, задля недопущення встановленого порушення у подальшому, з уповноваженою особою – Ховріной Оленою Олександрівною, було проведено роз’яснювальні роботи, та отримано особисте зобов’язання пройти відповідне навчання, щодо підвищення кваліфікації та компетентності для уповноважених осіб із знання ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На підставі вищезазначеного, було прийнято рішення, опублікувати договір про закупівлю № 07/08 від 12.08.2024 року та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі. Таким чином, Державний навчальний заклад «Ісаєвський професійний аграрний ліцей» наголошує, що ми — як Замовник, здійснюємо закупівлі згідно з нормами чинного законодавства, зокрема i у сфері публічних закупівель та не допускаємо порушень таких норм, а у своїй діяльності керуємось виключно Законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 24.09.2024 13:11

Запити/Пояснення