-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
8 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 500.00 UAH
Номер:
a7b086892c9c41bb96511a25fb77e714
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-29-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2024 00:00
Період моніторингу:
04.09.2024 15:07 - 26.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.09.2024 № 117
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.09.2024 № 117
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11. UA-2024-08-12-002748-a 12.08.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань:
обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою 12.08.2024 року, тендерну пропозицію учасника ПП ЕЛІН ПЛЮС (ІН 34588367) (далі – Учасник), протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 23.08.2024 № 109, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.08.2024, договір про надання послуг з поточного ремонту з усунення аварії від 04.09.2024 № 170ПТР/24, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації, Замовником визначено кваліфікаційний критерій з метою своєчасного виконання робіт «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Учасником ПП ЕЛІН ПЛЮС у файлі (Кваліфікація працівників.pdf) надана довідка від 16.08.2024 вих. № 301, де зазначена наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої учасник має 8 посад працівників в тому числі одна посада директора та одна посада інженер-будівельник/інженер з охрани праці.
Відповідно до пункту 5.1 Договору термін надання послуги: з наступного дня після підписання договору (04.09.2024 р.) до 01.11.2024 р.
Таким чином фахівці ПП ЕЛІН ПЛЮС виконають роботи протягом вересня-жовтня 2024 року.
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису
№ 02-01-01 тендерної пропозиції ПП ЕЛІН ПЛЮС кошторисна трудомісткість 4295,33 люд.год. (файл - Договірна ціна.pdf).
Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Згідно з нормами тривалості робочого часу на 2024 рік при 40-годинному робочому тижні, тривалість робочого часу за вересень з 05.09 по 30.09.2024 рік 144 годин (18 роб. днів х 8 год), за жовтень складає 184 годин. Тобто, 328 год *6= 1968 людино годин складають фактичні витрати труда робітників, розбіжність між фактичними та витратами труда робітників, які зазначено у Підсумковій відомості ресурсів, дорівнює 2327,33 людино годин (4295,33 – 1968).
Враховуюче зазначене, у учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника у визначений термін по Договору.
Отже, учасником ПП ЕЛІН ПЛЮС для підтвердження кваліфікаційного критерію надана інформація, яка не відповідає вимогам Замовника, які зазначені у пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ПП ЕЛІН ПЛЮС, чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Натомість, Замовник визнав ПП ЕЛІН ПЛЮС переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 04.09.2024 № 170ПТР/24 на суму
7 896 705,91 гривень.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2024 з порушеного питання надано пояснення (інформація, документи) у відповіді замовника від 13.09.2024 про те що у відповідності до пункту 44 Особливостей зазначено перелік підстав коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Підстава, як відхилення за надмірне навантаження на одного працівника – відсутня із переліку підстав для відхилення Особливостей. Враховуючи зазначене, Учасником виконано вимоги тендерної документації і відповідно у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Крім того, чинним законодавством не встановлено строків для працевлаштування людей. І яким чином Учасник забезпечить надання послуг за договором, вже стосується саме Учасника.
Період усунення порушень:
26.09.2024 11:50 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 11:50
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо про подання до суду позовної заяви.
Дата публікації:
09.10.2024 09:36
Дата відкриття провадження:
07.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
160/26846/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a75ab82fab104530ba9e516d34dc800f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.09.2024 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151, ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5b057276c0c1470cbd6e4caa29cfa3c9
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.09.2024 12:32
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначений з урахуванням видів та обсягів робіт відповідно до дефектного акту на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України.
Номер:
f8f80c80296d424b88b6bb3cd6594bf9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2024 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
Див. файл
Номер:
1eb2aaf2affa444aaf0c51f2bd1ef1cb
Назва:
Вдповідь
Дата опублікування:
24.09.2024 16:50
Опис:
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості).
Ці Особливості містять низку положень, які направлені на оперативне та швидке, ефективне та гнучке забезпечення потреб замовників в умовах воєнного стану шляхом проведення закупівель в прозорий та конкурентний спосіб із використанням механізмів та інструментів закупівель, реалізованих в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ).
Відповідно до пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги: «Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;
- копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
- копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу);
- копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527).».
На підтвердження даних вимог Учасником надано:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 301 від 16 серпня 2024 р;
- Копії наказів «Про прийняття на роботу» на працівників вказаних у довідці про наявність працівників;
- копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (файл з підтверджуючими документами додається).
Відповідно до пункту 44 Особливостей зазначено перелік підстав коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме :
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Підстава, як відхилення за надмірне навантаження на одного працівника – відсутня із переліку підстав для відхилення Особливостей
Враховуючи зазначене, Учасником виконано вимоги тендерної документації і відповідно у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, чинним законодавством не встановлено строків для працевлаштування людей.
І яким чином Учасник забезпечить надання послуг за договором, вже стосується саме Учасника.