-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського районів Львівської області
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського районів Львівської області
Завершена
33 552 341.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 167 761.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 167 761.71 UAH
Номер:
2582cab4de9a456290fd0e3b62dc3548
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-20-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2019 00:00
Період моніторингу:
21.08.2019 10:14 - 14.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2019 №137
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001504-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Крім цього установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підстави на відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені Законом.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норми абзаців 9 та 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.04.2018 (протокол № 162) із змінами від 17.05.2018 (протокол № 248); протокол розгляду тендерних тендерних пропозицій від 07.06.2018 №332, протокол засідання тендерного комітету від 06.07.2018 № 433, протокол розгляду тендерних пропозицій, опублікований 06.07.2018; тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») та приватного підприємства «НАРА» (далі – ПП «НАРА»); реєстр отриманих тендерних пропозицій, опублікований 12.07.2018, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 18.07.2018 № 507; повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2018; договір підряду від 31.07.2018 № 77-07/18, пояснення Замовника від 09.09.2019 (оприлюднено 10.09.2019).
Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Замовником визначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій цього пункту (а саме відсутності підстав за пунктами 1 – 10 частини 1 статті 17 Закону) учасниками надається в довільній формі. Однак, на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено про спосіб подання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, у Додатку № 2 до тендерної документації (у якому викладено умови та вимоги щодо подання учасниками інформації щодо їх відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону) Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону.
Проведеним моніторингом також встановлено, що Замовником в тендерній документації (Додаток № 2) встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема, про відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, чим порушено норми частини 3 цієї статті та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Також встановлено, що пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу про те, що учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Форму «Тендерна пропозиція», згідно предмету закупівлі, сформовану у відповідності та вимог Додатку № 9 до тендерної документації.
При цьому, Замовником визначено, що ним відхиляється тендерна пропозиція учасника, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі, зокрема, ненадання учасником форми «Тендерна пропозиція» згідно предмету закупівлі; невідповідності вибраній учасником питомій вазі за критерієм «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» формі «Тендерна пропозиція», поданої учасником згідно Додатку № 9 до тендерної документації; якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій учасником після проведення аукціону формі «Тендерна пропозиція», відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель.
Згідно із статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно із абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації.
Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначені пунктом 2 частини 1 статті 30 Закону, такими підставами є: відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) тендерної документації учасником ДП «Львівський облавтодор» у складі тендерної пропозиції не надано інформації в довільній формі за пунктами 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Також, у Додатку № 2 до тендерної документації Замовника встановлено, що у разі відсутності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДРПОУ) інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у ЄДРПОУ з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України.
Відповідно до розміщеної у вільному доступі на офіційному сайті Міністерства юстиції України інформації ЄДРПОУ (джерело: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) щодо юридичної особи – ДП «Львівський облавтодор» (код ЄДРПОУ 31978981, засновник – ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України») у вказаному Єдиному державному реєстрі інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником торгів (ДП «Львівський облавтодор») відсутня.
Проте, в недотримання вимог Додатку № 2 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції учасником ДП «Львівський облавтодор» довідку пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у ЄДРПОУ з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України не надано.
Також, в недотримання вимог пункту 11 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Львівський облавтодор» не надано пояснювальної записки з обґрунтуванням та причинами неподання ліцензії з переліком робіт, надання якої передбачено пунктом 3 вказаного розділу та Додатком № 4 (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам) тендерної документації.
Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Львівський облавтодор», яка не відповідає умовам тендерної документації, допустив вказаного учасника до аукціону та уклав з ним договір про закупівлю від 31.07.2018 № 77-07/18 (далі – Договір № 77-07/18) на суму 33 498 600,0 гривень.
З врахуванням відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» та наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ДП «Львівський облавтодор», відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні.
Відповідно до пункту 10.1 Договору № 77-07/18, укладеного з ДП «Львівський облавтодор» за результатами проведених торгів, вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з пунктом 5.1 Договору № 77-07/18 термін надання послуг з дати підписання договору по 31.12.2018, згідно з Графіком надання послуг (Додаток №5), що є невід’ємною частиною даного договору.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001504-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом серпня-грудня 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором № 77-07/18 на загальну суму 33 498 531,80 гривень.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 77-07/18 зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди - ДУ15 22.12.18; ду.14 17.12.18; ДУ13 11.12.18; ДУ11 29.11.18; ду9 14.11.18; ду8 02.11.18; ду6 09.10.18; ду5 14.09.18; ДУ4 11.09.18; ДУ3 27.08.18; ДУ2 17.08.18; ДУ1 07.08.18).
Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
На запит від 05.09.2019, наданий органом державного фінансового контролю відповідно до частини 5 статті 7¹ Закону через електронну систему закупівель про надання пояснень Замовником щодо повноти виконання Договору № 77-07/18 в частині надання послуг та їх оплати, а також щодо не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору, в тому числі в частині зміни істотних умов договору Замовником оприлюднено пояснення від 09.09.2019 (№04-4443/11-03), відповідно до якого станом на 09.09.2019 вказаний Договір діє в частині зобов’язань підрядника щодо гарантій якості та можливості експлуатації об’єкта за гарантійними термінами, передбаченими умовами Договору. Також зазначено, що до Договору укладались додаткові угоди на предмет визначення зобов’язань Замовника щодо оплати за надані послуги за рахунок субвенції з державного бюджету, коштів обласного та місцевого бюджетів, а також на зміну банківських реквізитів сторін, які не потребували оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону.
З огляду на зазначене, Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, чим порушено норму абзацу десять частини 1 статті 10 Закону а також не оприлюднено повідомлення про внесення зміз до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін чим порушено норму абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону.
Питання, які були предметом розгляду Органом оскарження стосовно процедури закупівлі, яка підлягала моніторингу, під час моніторингу не аналізувались.
Період усунення порушень:
10.09.2019 16:51 - 25.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2019 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інофрмація про причини не можливості усунення порушень та інформація про усунення порушень :«Порушення зазначене у висновку в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, розгляду т/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції (итендерних пропозиці) не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського районів Львівської області» проведена, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення. Порушення зазначене у висновку в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником усунуто шляхом оприлюднення звіту про виконання Договору. До даного Договору укладались Додаткові угоди, на предмет визначення зобов’язань Замовника щодо оплати за надані послуги за рахунок субвенції з державного бюджету, коштів обласного та місцевого бюджетів, а також на зміну банківських реквізитів Сторін, які не змінювали істотних умов Договору та не потребували оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
11.09.2019 17:29
Рішення про призначення перевірки
Номер:
30c8de7080c54ae9b0e19c737de9bc81
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-11-08-000001
Дата створення:
08.11.2019 13:42
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
Запити/Пояснення
Номер:
d6828a825601400187d7643b5add0a93
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2019 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2019 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001504-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону 922-VIII, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») договір про закупівлю від 31.07.2018
№ 77-07/18 вартістю 33 498 600,00 грн (далі – Договір № 77-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору № 77-07/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з пунктом 5.1 Договору № 77-07/18 термін надання послуг з дати підписання договору по 31.12.2018, згідно з Графіком надання послуг (Додаток №5), що є не від’ємною частиною даного договору.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001504-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом серпня-грудня 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором № 77-07/18 на загальну суму 33 498 531,80 гривень.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 77-07/18 зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди - ДУ15 22.12.18; ду.14 17.12.18; ДУ13 11.12.18; ДУ11 29.11.18; ду9 14.11.18; ду8 02.11.18; ду6 09.10.18; ду5 14.09.18; ДУ4 11.09.18; ДУ3 27.08.18; ДУ2 17.08.18; ДУ1 07.08.18).
Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№ 77-07/18 ?
2. Чи виконаний Договір № 77-07/18 в частині надання послуг ?
3. У разі виконання Договору № 77-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту ?
4. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору № 77-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору, в тому числі в частині зміни істотних умов договору ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
В.о начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ