-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95
Завершена
599 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 999.50 UAH
Номер:
1d19b42aef704d74bfa1a9a4835ca66d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 16:15 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.10.2024 № 61-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.10.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-08-12-001684-a від 12.08.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час розгляду тендерних пропозицій, а саме, пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 №96, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі - ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2024 за №99, від 29.08.2024 за №100, повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2024, договір про закупівлю від 04.09.2024 за №040418-04/09/2024-ШКЗ16, пояснення Замовника від 14.10.2024, від 16.10.2024, від 21.10.2024 та від 28.10.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником відповідно до рішення уповноваженої особи за №99 відхилено найбільш економічно вигідну пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та зазначено: «… Відповідно до пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 3 тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вище вимогам, буде відхилена відповідно до вимог Закону з урахуванням абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до технічних вимог Замовника (додаток 3 до тендерної документації) якість бензину повинна відповідати стандартам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Відповідно до п.1 (підпункту 2) розділу VII «Інша інформація», у складі тендерної пропозиції, на підтвердження технічним вимогам предмета закупівель, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний, виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Вимога щодо надання учасником, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження технічних вимог предмета закупівлі, копії сертифіката відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний, виданого Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності міститься і у пункті 6 (підпункту 2) додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
У складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надано сертифікат відповідності (№ UA.056.П.00080-24), виданий ПАТ «Укртатнафта» (назва файлу «Сертифікат_паспорт_декларація Бензин А-95.рdf»).
Тобто не виконано вимога тендерної документації, що сертифікат має бути виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності……».
Аналізом наявності підстав щодо відхилення пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» встановлено наступне.
Згідно пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у додатку 3 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 3 тендерної документації.
Учасник закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подав у складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Відповідно до якої, запропонував товар - Бензин А-95 та зазначив, що якість бензину відповідає стандартам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №927.
Таким чином учасник закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» повністю виконав вимоги пункту 6 розділу III тендерної документації.
Окрім цього, згідно пункту 1 розділу VІІ « Інша інформація» тендерної документації Замовником зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен, окрім іншого, надати:
- копію сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний, виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- копії паспорта якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого бензину;
- копію декларації відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив на бензин автомобільний;
Учасник закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подав у складі пропозиції:
- паспорт якості бензину автомобільного А-95 Євро 5-ЕО;
- декларацію про відповідність технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. У якій підтверджується, що бензин автомобільний А-95 Євро 5-ЕО виготовляється за ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови»;
- сертифікат відповідності (№ UA.056.П.00080-24) на бензин автомобільний А-95 Євро 5 –ЕО виданий ПАТ «Укртатнафта».
Отже, учасник закупівлі підтвердив технічні та якісні характеристики запропонованого бензину автомобільного А-95 Євро 5-ЕО паспортом якості, декларацією про відповідність та сертифікатом відповідності. Однак, сертифікат відповідності виданий не учаснику закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», а ПАТ «Укртатнафта».
Згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час проведення моніторингу, 15.10.2024 Замовнику було надано запит чому не розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», адже виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі.
Замовник у відповіді від 16.10.2024 вказав: «……Сертифікат відповідності, виданий заявнику на підставі протоколу випробувань, є підтвердженням, що технічні показники бензину автомобільного А-95, який Учасник планує відпускати Замовнику на запропонованих стаціонарних автозаправних станціях, відповідають вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». У протоколі випробувань згідно заданих параметрів і методики відображається показники якості та безпеки продукції. Сертифікат відповідності є документом про технічні та якісні характеристики, що пропонується Учасником процедури в його тендерній документації та не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, не є «в розумінні в інформації та/ або невідповідністю в інформації та/ або документах» і не підлягає виправленню.
У складі тендерної пропозиції Учасник - ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» надав сертифікат відповідності (№ UA.056.П.00080-24), виданий ПАТ «Укртатнафта» (назва файлу «Сертифікат_паспорт_декларація Бензин А-95.pdf»). Таким чином, вимога тендерної документації, що сертифікат має бути виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності товариством не виконана.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до Учасника- ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведеного вище документа…..».
Зважаючи на зазначене, встановивши невідповідність у документах учасника ТОВ «УКРНАФТА–ПОСТАЧ» на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 Замовник не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 23.02.2023 за №99, безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА–ПОСТАЧ» з меншою ціновою пропозицією в сумі 510 000,00 грн. визнав переможцем торгів ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» з ціновою пропозицією в сумі 512 800,00 грн, яка на 2 800,00 грн. більша.
Рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «УКРНАФТА–ПОСТАЧ» оприлюднено 23.08.2024 року і оформлене протоколом №99 та заначено дату «23.02.2024 року».
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.10.2024 щодо дати вказаної у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №99 замовник зазначив: «…Під час оприлюднення протоколу №99 в електронній системі закупівель, у відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-12-001684-a), допущено формальну механічну помилку – замість цифри «8» у даті протоколу, зазначено цифру «2». Протокол №99 уповноваженою особою сформовано та підписано 23.08.2024р., а не 23.02.2024р., як зазначено в оприлюдненому протоколі про відхилення пропозиції Учасника) – ТОВ «УКРНАФТА - ПОСТАЧ».
Згідно наданої інформації Замовником від 28.10.2024, сторони в повному обсязі виконали зобов’язання по договору від 04.09.2024 №040418-04/09/2024-ШК316.
Період усунення порушень:
30.10.2024 09:32 - 14.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 09:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
КП "Тернопільміськтеплокомуненерго" оскаржило висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-12-001684-а в судовому порядку.
13.11.2024 р. через систему "Електронний суд" до Тернопільського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-12-001684-а (вих.№ 3713/18 від 13.11.2024)
Дата публікації:
14.11.2024 13:15
Дата відкриття провадження:
18.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/500/7398/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На нараді, 1 листопада 2024 року, розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-12-001684-a. За результатами якої прийнято наступні рішення:
1. Прийняти до відома висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-12-001684-a.
2. Враховуючи те, що висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-12-001684-a, зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час розгляду тендерних пропозицій, а саме, пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та немістить інших чітких, конкретних заходів (варіантів поведінки), які слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень:
2.1. Провести роз”яснювальну роботу з уповноваженою особою Гораль О. Б. з питань дотримання законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель під час воєнного стану.
2.2.Доручити уповноваженій особі Горалю О. Б. вжити заходів щодо:
дотримання Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
недопущення у подальшому порушень під час розгляду тендерних пропозицій, а саме, пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
2.3. Уповноваженій особі Горалю О. Б., з метою підвищення кваліфікації взяти участь у вебінарах, онлайн семінарах, навчаннях з питань публічних закупівель.
2.4. Адміністрації підприємства забезпечити бюджетування на оплату послуг з навчань у сфері публічних закупівель.
3. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та даний протокол, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області.
Додаток: Протокол наради при директорові на 2арк.
Дата публікації звіту:
01.11.2024 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
0ffd05efc193469699558e1124ac22bb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.10.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-12-001684-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fb2c39f03a5f4afab2313391a38ec923
Назва:
Пояснення з приводу запиту Державної аудиторської служби України від 11.10.2024 року (ID моніторингу UA-M-2024-10-10-000068)
Дата опублікування:
14.10.2024 15:52
Опис:
По першому питанню запиту (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівель)
Визначення потреби в закупівлі бензину А 95 в обсязі 10000 літрів здійснювалось на підставі аналізу його фактичного використання для забезпечення діяльності підприємства у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань. Службова записка начальника транспортного цеху підприємства Білошицького І. М., із відповідними дорученнями (резолюціями) директора комунального підприємства «Тернопільміськтеплокомуненерго» Чумака А. К. та заступника директора з економіки та договірної роботи Біскупської Н.В. додається.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби підприємства і можливості розрахуватись за поставлений товар. У зв’язку зі специфікою роботи підприємства (вироблення теплової енергії, надання послуг з теплопостачання та гарячої води споживачам міста Тернополя), для забезпечення стабільної та безперебійної роботи, наявних у підприємства, генераторів, у випадках відключень електричної енергії, для заправки автомобілів під час ліквідації поривів (аварійних ситуацій, ремонтних та профілактичних робіт) необхідний високоякісний бензин марки А 95, якість якого повинна відповідати ДСТУ 7687:2015 та міжнародним стандартам.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі сформовано у додатку 3 до тендерної документації. Підтвердити технічні вимоги до предмета закупівлі Учасник повинен документами та/або інформацією наведеними у пункті 6 додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) та у пункту 1 розділу VІІ тендерної документації (Інша інформація).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі інформації із спеціалізованих джерел, що містять у мережі Інтернет у відкритому доступі (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ - ціни на паливо на автозаправках України, ціни операторів на 9.08.2024 по даних консалтингової групи А-95 та https://finance.i.ua/fuel/21/), згідно із пунктом 1 розділу III примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Оскільки оператори WOG та ОККО забезпечують реалізацію високоякісного бензину марки А95 імпортного виробництва (зокрема, німецького або польського виробництва), у закупівлі якого підприємство зацікавлене, при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, враховано ціни на заправках зазначених операторів, як по Україні, так і по Тернопільській області.
Ціна 1 л бензину А95, станом на 9.08.2024, у вищезазначених операторів, становила 59,99 гривень за 1л, відповідно очікувану вартість предмету закупівлі визначено на рівні 599900 гривень. Слід зазначити, що до 11.10.2024 року, вартість 1 л бензину А 95, у вищезазначених операторів, не змінювалась. «Скріншоти» цін на пальне додаються.
По другому питанню запиту
Комунальне підприємство «Тернопільміськтеплокомуненерго» здійснювало планування та проведення закупівлі за власні кошти, не є суб’єктом управління об’єктами державної власності, суб’єктам господарювання державного сектору економіки, головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки та не підпадає під дію вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://teplo.te.ua/.
Додатки: 1. Службова записка начальника транспортного цеху підприємства Білошицького І. М. на 1 арк.
2. «Скріншоти» цін на пальне на 1 арк.
Уповноважена особа О. Б. ГОРАЛЬ
14.10.2024
Номер:
97544b0f107244e791be75b857e23cbb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-12-001684-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1.Під час моніторингу встановлено, що Замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 23.02.2024 відхилена найбільш економічно вигідну пропозиція ТзОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та зазначено: «… Відповідно до пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 3 тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вище вимогам, буде відхилена відповідно до вимог Закону з урахуванням абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до технічних вимог Замовника (додаток 3 до тендерної документації) якість бензину повинна відповідати стандартам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови».
Відповідно до п.1 (підпункту 2) розділу VII «Інша інформація», у складі тендерної пропозиції, на підтвердження технічним вимогам предмета закупівель, учасник повинен надати копію сертифікату відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний, виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Вимога щодо надання учасником, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження технічних вимог предмета закупівлі, копії сертифіката відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний, виданого Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності міститься і у пункті 6 (підпункту 2) додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
У складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надано сертифікат відповідності (№ UA.056.П.00080-24), виданий ПАТ «Укртатнафта» (назва файлу «Сертифікат_паспорт_декларація Бензин А-95.рdf»).
Тобто не виконано вимога тендерної документації, що сертифікат має бути виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності……».
Однак, згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити, чому не розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», адже виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2fb52e155f13493b8d4bfcc8798c5566
Назва:
Пояснення з приводу запиту Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 року
Дата опублікування:
16.10.2024 15:54
Опис:
Пояснення з приводу запиту Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 року (ID моніторингу UA-М-2024-10-10-000068)
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Сертифікат відповідності, виданий заявнику на підставі протоколу випробувань, є підтвердженням, що технічні показники бензину автомобільного А-95, який Учасник планує відпускати Замовнику на запропонованих стаціонарних автозаправних станціях, відповідають вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови». У протоколі випробувань згідно заданих параметрів і методики відображається показники якості та безпеки продукції.
Сертифікат відповідності є документом про технічні та якісні характеристики, що пропонується Учасником процедури в його тендерній документації та не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, не є «в розумінні в інформації та/ або невідповідністю в інформації та/ або документах» і не підлягає виправленню.
У складі тендерної пропозиції Учасник - ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» надав сертифікат відповідності (№ UA.056.П.00080-24), виданий ПАТ «Укртатнафта» (назва файлу «Сертифікат_паспорт_декларація Бензин А-95.pdf»). Таким чином, вимога тендерної документації, що сертифікат має бути виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності товариством не виконана.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до Учасника- ТОВ ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведеного вище документа.
Пропозиція ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника - ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ», визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Слід зауважити, що під час періодів уточнень та оскаржень процедури закупівлі, від учасника – ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» звернень та скарг щодо вимог тендерної документації не надходило, відповідно, даний учасник був ознайомлений та згідний з вимогами тендерної документації. У ціновій пропозиції (назва файлу «Тендерна пропозиція.pdf» Учасник вказав, що вивчив тендерну документацію і технічні вимоги, про що засвідчив підписом представника за довіренністю уповноваженої особи ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» Івасюк Світлани.
Додатково повідомляємо, що згідно договору укладеного з Переможцем закупівлі - ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" від 04.09.2024 №040418-04/09/2024-ШК316 комунальним підприємством «Тернопільміськтеплокомуненерго», у вересні поточного року, проведено в повному обсязі оплату за поставлений товар.
Номер:
4dee48bd1ae34098a71e7e0bab54f2f9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2024 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-12-001684-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» замовником оприлюднено 23.08.2024 року протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою №99 від 23.02.2024 року.
У зв’язку із чим прошу пояснити причину зазначення у протоколі №99 дати «23.02.2024» - ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
863dde2d15f149f98fd1fa7d7df67c93
Назва:
Пояснення з приводу запиту Державної аудиторської служби України від 18.10.2024 року (ID моніторингу UA-М-2024-10-10-000068)
Дата опублікування:
21.10.2024 16:42
Опис:
Під час оприлюднення протоколу №99 в електронній системі закупівель, у відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-12-001684-a), допущено формальну механічну помилку – замість цифри «8» у даті протоколу, зазначено цифру «2». Протокол №99 уповноваженою особою сформовано та підписано 23.08.2024р., а не 23.02.2024р., як зазначено в оприлюдненому протоколі про відхилення пропозиції Учасника) – ТОВ «УКРНАФТА - ПОСТАЧ».
Попри те, що зазначена помилка не впливає на перебіг процедури закупівлі, виправити її на певних стадіях закупівельного процесу уповноважена особа вже не може.
Механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений Наказом Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, не містить.
Після оприлюднення протоколу №99, із формальною механічною помилкою в даті протоколу, уповноваженою особою прийнято рішення про виправлення такої помилки шляхом оформлення відповідного протоколу.
Протокол уповноваженої особи №100/04/09/24 від 4.09.2024 щодо прийняття рішення про виправлення допущеної помилки зберігається в паперовому вигляді.
Рішення про відхилення учасника - ТОВ «УКРНАФТА - ПОСТАЧ» сформоване в електронній системі 23.08.2024 і підтверджено КЕП уповноваженої особи.
Зазначена в електронній системі закупівель підстава відхилення відповідає тій, яка викладена у протоколі про відхилення.
Рішення про відхилення /дискваліфікацію учасника - ТОВ «УКРНАФТА – ПОСТАЧ» та причини міститься в електронній системі в наступних електронних документах:
«ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-08-12-001684-a»;
«ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-08-12-001684-a»;
«ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА» (адреса майданчика на якому працює замовник https://www.dzo.com.ua/tenders/23915597)).
Додатки:
Протокол уповноваженої особи №100/04/09/24 від 4.09.2024 щодо прийняття рішення про виправлення допущеної помилки на 1 арк.
ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-08-12-001684-a (назва файлу UA-2024-08-12-001684-a-awards.pdf) на 3 арк;
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-08-12-001684-a ((назва файлу UA-2024-08-12-001684-a-report.pdf).
Номер:
e703951a5cd647bfb12fafb48a28ce21
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-12-001684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами процедури закупівлі Вами укладено договір з ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» від 04.09.2024 за №040418-04/09/2024-ШК316.
Прошу надати інформацію, щодо стану виконання зазначеного договору закупівлі, укладеного з ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» – станом на 25.10.2024.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1138fc005ece4477bca437a745bca68e
Назва:
Пояснення з приводу запиту Державної аудиторської служби України від 25.10.2024 року (ID моніторингу UA-М-2024-10-10-000068)
Дата опублікування:
28.10.2024 16:20
Опис:
Сторони в повному обсязі виконали зобов”язання по договору від 04.09.2024 №040418-04/09/2024-ШК316.
Додатки:
Видаткова накладна №192612 від 04 вересня 2024 р.;
Акт приймання- передачі карток на пальне №24139 від 4 вересня 2024 року.