-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Датчик вітру ультразвуковий V200A-UMB Lufft або еквівалент
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
d46d790c36184ebcaa1dc80fc9b9f9f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 12:14 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.09.2024 № 64-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 10.09.2024 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2024-08-12-001439-a 12.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які не забезпечили дотримання законодавства у сфері закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік
Хмельницького обласного центру з гідрометеорології (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07 серпня 2024 року протокол № 26, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.08.2024, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю Датаспектр (далі – ТОВ Датаспектр), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ Датаспектр, документи, завантажені ТОВ Датаспектр через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол від 23.08.2024 №30, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.08.2024, договір купівлі-продажу від 04.09.2024 № 409, пояснення (інформація, документи) від 19.09.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 13.09.2024 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Однак, в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав пояснення на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі 19.09.2024, тобто з порушенням визначеного Законом строку (протягом трьох робочих днів).
Період усунення порушень:
24.09.2024 12:22 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 12:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу процедур закупівель з боку Державної аудиторської служби України повідомляємо:
Наказом Хмельницького ЦГМ від 20.05.2020 №5 Уповноваженою особою з організації і проведення закупівель призначено інженера з охорони праці Дмитрук Галину Іванівну. Під час проведення моніторингу-перевірки з боку Державної аудиторської служби України Хмельницькому ЦГМ 13.09.2024 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Пояснення на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі були надані 19.09.2024, тобто з порушенням визначеного Законом строку (протягом трьох робочих днів), тому що дана особа знаходилась у відпустці з 09 по 20 вересня 2024 року, згідно наказу Хмельницького ЦГМ від 28.08.2024 №39/НВ ( витяг з наказу додається).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель проведено детальний аналіз даних порушень та роз’яснювальну роботу, щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
26.09.2024 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
af564056bfd144a0a76921b0aa4852d9
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.09.2024 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-001439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
60071a28c1104c0dbe00131d7000ac87
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.09.2024 15:13
Опис:
Хмельницький обласний центр з гідрометеорології на запит Державної аудиторської служби України надає пояснення.
1. На виконання Стратегії розвитку гідрометеорологічної діяльності в Україні на період до 2030 року та Державної цільової екологічної програми матеріально-технічного переоснащення національної гідрометеорологічної служби, Хмельницьким ЦГМ у 2024 році була запланована закупівля Датчика вітру ультразвукового.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників. Але Законом не заборонено встановлювати вимоги до предмета закупівлі. Серед обов’язкових вимог до предмета закупівлі були:
- сумісність з автоматизованим робочим місцем АРМ МЕТЕО;
- наявність протиожеледної системи (обігріву) для роботи в складних погодних умовах в зимовий період (випадіння дощу при мінусових значеннях температур);
- включення цього засобу вимірювальної техніки в Перелік дозволених до використання типів засобів вимірювальної техніки та вимірювальних систем гідрометеорологічних організацій, (далі-Перелік), який було затверджено наказом УкрГМЦ від 20.12.2013 року №241 (зі змінами);
Листом УкрГМЦ від 30.05.2024 року №99 001-1349/99 Про придбання засобів вимірювальної техніки було повідомлено щодо зазначеного переліку включено лише один ультразвуковий датчик -V200A-UMB виробництва Lufft GmbH, Німеччина.
Шляхом моніторингу в мережі інтернет ми не знайшли інших постачальників даного товару з зазначеними вимогами.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Українського гідрометеорологічного центру Державної служби України з надзвичайних ситуацій: https://www.meteo.gov.ua/ua/Kmelnickii-CHM