-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен)))»
Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2024 року.
Завершена
2 342 856.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 714.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 714.28 UAH
Номер:
4bccd4dd77fa4cab86a36626ee6cddd8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:07 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 №66-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2024 № 66-з
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2024-08-09-010286-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28, пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог абзацу восьмого пункту 28, пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону під час формування тендерної документації та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому;
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від « 09 » серпня 2024 року №121, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.08.2024, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Лаушкіна Сергія Вікторовича (далі – ФОП Лаушкін Сергій Вікторович), Спеціалізованого лісогосподарського підприємства ФЛОРА
(далі - СЛКП ФЛОРА), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Лаушкін Сергій Вікторович, документи, завантажені ФОП Лаушкін Сергій Вікторович через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником СЛКП ФЛОРА, документи, завантажені СЛКП ФЛОРА через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи від 21.08.2024 №128, протокольне рішення уповноваженої особи від 28.08.2024 №131, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.08.2024, договір про постачання товару від 03.09.2024 №553, пояснення (інформація, документи) від 25.09.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.5 пункту 5 розділу III тендерної документації встановлена вимога для учасника процедури закупівлі: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пункті 47 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту».
Також, у підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III та пункту 21 Додатку 4 тендерної документації встановлена вимога для учасника процедури закупівлі: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей та зобов’язаний надати в складі пропозиції:
- Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Натомість, відповідно абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
При цьому, відповідно абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у підпунктах 3.5.5 та 3.5.7 пункту 5 розділу III та пункту 21 Додатку 4 тендерної документації до учасника процедури закупівлі не відповідають вимогам, встановленим у абзаці шістнадцятому та сімнадцятому пункту 47 Особливостей.
Крім того, моніторингом встановлено, що, у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу III та пункту 6 Додатку 5 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати наступні документи, зокрема:
- Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 п. 47 Особливостей, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Натомість, в редакції Особливостей станом на дату проведення закупівлі абзац чотирнадцятий пункту 47 Постанови 1178 (в редакції 09.04.2024) виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024, тому вказана вимога тендерної документації не відповідає умовам пункту 47 Особливостей.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу III та Додатку 5 тендерної документації до переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам, встановленим у абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Особливостей.
Також, у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу III та пунктів 2,3 Додатку 5 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати, зокрема:
-учасник-переможець надає інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: - https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual);
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п.п. 3 п. 47 Особливостей) та повинна бути видана/ сформована не більше трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів.
Отже, із 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу III та у пунктах 2, 3 Додатку 5 тендерної документації до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої підпунктами 2, 3 пункту 47 Особливостей суперечать вимогам, встановленим у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Реєстру не був обмеженим.
Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що підстави для відхилення тендерних пропозицій для переможця процедури закупівлі, зазначені Замовником у підпункті 5.3.1 пункту 3 розділу V тендерної документації не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей в редакції від 09.07.2024.
Поряд з цим, пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення.
Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 5.3.1 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника складена замовником з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу восьмого підпункту першого пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.09.2024 17:20 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про вжиті заходи за результатами моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен)))».
Повідомляємо, що з метою недопущення у подальшому порушення вимог частини першої статті 4 Закону та вимог абзацу восьмого пункту 28, пункту 44 та абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону під час формування тендерної документації відділом освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради проведено роз’яснювальну роботу та онлайн навчання уповноваженої особи: безкоштовні онлайн – вебінари - https://infobox.prozorro.org/articles/vebinar-pro-ostanni-zmini-do-osoblivostey-provedennya-zakupivel-pid-chas-voyennogo-stanu, та https://www.youtube.com/watch?v=QguvElU0cAQ, інформаційну статтю фахівчині відділу розвитку державних закупівель майданчика Zakupivli.Pro Діани Лагодіної https://blog.zakupivli.pro/novi-dodatky-do-tendernoyi-dokumentacziyi/, інформаційні матеріали Тетяна Руденко адвоката у сфері захисту економічної конкуренції, публічних закупівель про Зміни до Постанови № 1178 від 9 липня 2024 року https://zedsoft.com.ua/blog/?zminy-do-postanovy-1178-vid-9-lypnia-2024-roku.
Разом з тим, повідомляємо, що уповноважена особа підписана на «Новини від Prozorro та законодавства у сфері публічних закупівель», регулярно приймає участь у вебінарах та отримує матеріали вебінарів на електронну пошту. Крім того, уповноважена особа в роботі використовує інформацію з порталу «Радник у сфері публічних закупівель», «PROZORRO ІНФОБОКС».
Дата публікації звіту:
27.09.2024 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
977a28747351476fab13c2caa62100db
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.09.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-010286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог підпункту 1.5.4 пункту 5 розділу I та пункту 3 Додатку 4 тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист або довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника СЛКП ФЛОРА така довідка відсутня.
Враховуючи вищенаведене, надайте пояснення яким чином учасник СЛКП ФЛОРА підтвердив відповідність встановленим вимогам у підпункті 1.5.4 пункту 5 розділу I та пункту 3 Додатку 4 тендерної документації ?
4. Відповідно до вимог підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу III та пункту 9 Додатку 4 тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати «належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)».
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника СЛКП ФЛОРА відсутній сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Враховуючи вищенаведене, надайте пояснення яким чином учасник СЛКП ФЛОРА підтвердив відповідність встановленим вимогам у підпункті 3.1.1 пункту 1 розділу III та пункту 9 Додатку 4 тендерної документації?
5. Відповідно підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу III тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування)».
Умовами підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу III та пункту 6 Додатку 4 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку за формою 1, а також, : «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 3 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2020-2023 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. Разом з договором надаються документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна або фінансово платіжний документ) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів».
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації учасник СЛКП ФЛОРА надав у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» від 15.08.2024 № 404, згідно яких СЛКП ФЛОРА має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зокрема: копія договору від 13.06.2022 № 189/29 (файл «43.Копія договору про закупівлю_compressed.pdf»). Сума договору складає 1 421 568,00 грн. Також, учасником надана копія акту від 18.10.2022 р. (файл «46. Копія акта від 18.10.2022_compressed.pdf»), проте в акті не вказано вартість предмета закупівлі і сам акт не є фінансово платіжним документом.
Разом з тим, в тендерній пропозиції СЛКП ФЛОРА надано документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту, а саме видаткові накладні (файли «63.Скановані копії накладних (2).pdf»; «63.Скановані копії накладних _compressed.pdf»; «63.Скановані копії накладних (2).pdf»; «63.Скановані копії накладних (2).pdf»; «63.Скановані копії накладних.pdf»»; «63.Скановані копії накладних (3).pdf»; «65.Скановані копії накладних _compressed(1).pdf».
Проте , вищевказані накладні надані учасником СЛКП ФЛОРА не на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі від 13.06.2022 № 189/29.
Враховуючи вищенаведене, надайте пояснення яким чином учасник СЛКП ФЛОРА підтвердив відповідність встановленим вимогам у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділу III та пункту 6 Додатку 4 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b64b8cf78231483d9486b6a190208508
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.09.2024 12:15
Опис:
Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради розглянуто запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТ від 17.09.2024 15:06, та на виконання вимог частини п’ятої ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення на запит.