-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кар’єрний пісок
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер:
f43b28654e2849fcb7c836cd943549b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 14:57 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2024-08-09-008542-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПРОМБУД» та ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 № 299/19-29, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПРОМБУД» та ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 302/05-22 та від 28.08.2024 № 305/05-22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.08.2024, договір про закупівлю товарів від 05.09.2024 № 77, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 11.11.2024, 22.11.2024 та 25.11.2024 року.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (SAS-3-2), не підтверджено.
Період усунення порушень:
26.11.2024 16:21 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
7e3ec8551e1a42e09883f75ea4962391
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2024 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кар’єрний пісок» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-008542-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення (інформацію та документи), щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cf55f2d0f4ab4026a5f411a21b596014
Назва:
щодо надання пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
11.11.2024 16:24
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 року за № 1178 (надалі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-08-09-008542-a (e3ada777f4d04451adfa877fe3a4589b) органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2024-11-04-000103 (f43b28654e2849fcb7c836cd943549b6).
07 листопада 2024 року о 11:37:38 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (надалі — Запит) щодо Закупівлі Кар’єрний пісок, відповідно коду ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого пункту запиту.
Враховуючи постійне загострення поточної ситуації, викликаної останньою агресивною тенденцією російських ракетних ударів і атакою безпілотних літальних апаратів по важливих об’єктах критичної інфраструктури міст України існує потреба для належного підготування до опалювального сезону та захисту енергетичної інфраструктури, застосування їх за потребою в критичних ситуаціях Білоцерківської територіальної громади. Так, керуючись Службовою запискою Заступника міського голови «Про проведення закупівлі» від 31 липня 2024 року за вхідним номером 278/05-19 від 07 серпня 2024 року (Додаток № 1) на виконанні Наказу начальника Білоцерківської районної військової адміністрації від 01 липня 2024 року за номером 03/ДСК «Про захист енергетичної інфраструктури» та згідно Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 28 грудня 2022 року №3401-36-VIII (зі змінами)
(https://new.bc-rada.gov.ua/miska_rada/normatyvni_akty/3401-36-viii_pro_zatverdzhennia_tsilovoi_prohramy_zakhystu_naselennia_i_terytorii_vid_nadzvychainykh_sytuatsii_tekhnohennoho_pryrodnoho__sotsialnoho_ta_voiennoho_kharakteru_bilotserkivskoi_miskoi_terytorialnoi_hromady_na_2023-2025_roky.html) оголошено закупівлю «Кар’єрний пісок, відповідно коду ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі, очікуваної вартості зазначеної в службовій записці. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей. Використовуючи метод визначення очікуваної вартості при моніторингу ринкових цін. Вартість закупівлі врахувавши аналіз та коливання ринкових цін, розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби цього типу товару та визначений згідно вище викладеної програми і на виконання службової записки закупівля оголошена на 1 600 000,00 грн (один мільйон шістсот тисяч гривень).
Щодо другого пункту запиту. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». З метою ефективного та раціонального використання коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за предметом: «Кар’єрний пісок, відповідно коду ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Додаток № 3).
Посилання на сторінку веб-сайту:
https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/vykonavchyi_komitet_miskoi_rady_Item2/ua-2024-08-09-008542-a_kar_yernyi_pisok_vidpovidno_do_dk_021_2015_14210000-6__hravii__pisok__shchebin_i_napovniuvachi/165578.pdf
Номер:
28fa75f71711444baab718c65bff8dff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2024 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до оприлюдненого Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, предметом даної процедури закупівель є «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 14210000-6 (Кар’єрний пісок), який в розумінні Закону відноситься до товарів.
Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів».
Водночас, відповідно до п. 3.3 р. 3 Додатку № 3 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовником зазначено, що поставка товару (кар’єрного піску) здійснюється власними силами покупця та за його рахунок.
Поясність, з наданням відповідного документального підтвердження, чому Замовником до вартості товару, що є предметом закупівлі, не включено вартість послуг, пов’язаних з його постачанням, як це передбачено п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону?
У разі якщо вартість таких послуг перевищує вартість кар’єрного піску, просимо надати інформацію та документи, які обґрунтовують вказане перевищення.
Пояснення (інформацію та документи), щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f09e8c8604344a82975c169f040d162c
Назва:
щодо надання пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
22.11.2024 14:12
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо надання відповіді на запит.
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. І визначає такий предмет замовник у порядку, установленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Товари в розумінні п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону — це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети в твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економіки України від 15 квітня 2020 року за № 708 (надалі по тексту – Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І «Загальні положення» Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Натомість, якщо вартість послуг перевищує вартість товару, такі предмети закупівель вважатимуть окремими, і процедури закупівлі слід здійснювати окремо на придбання товару та послуги. Отже, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону, Особливостей та Порядку.
Враховуючи, що предмет закупівлі, а саме «Кар’єрний пісок, відповідно коду ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» закуповується на виконання Наказу начальника Білоцерківської районної військової адміністрації від 01 липня 2024 року за номером 03/ДСК «Про захист енергетичної інфраструктури» та згідно Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 28 грудня 2022 року №3401-36-VIII (зі змінами) для здійснення заходів з підвищення стійкості та надійності роботи об’єктів енергопостачання розміщених на території Білоцерківської міської територіальної громади в період дії воєнного стану, а саме для заповнення габіонів з оцинкованого дроту, які є надійними оборонними спорудами, що можуть витримати найсильніші атаки ворога.
Адже, є визнання того, що наслідки порушення сталого функціонування одного або низки об'єктів критичної інфраструктури можуть спричинити надзвичайні ситуації та/або мати негативний вплив на стан екологічної, енергетичної, економічної, фінансової безпеки, на стан обороноздатності держави, порушити систему управління нею. Тому передусім необхідно визначити важливість впровадження низки заходів щодо захисту таких об'єктів від реалізації можливості виникнення кризових ситуацій та заподіяння збитків від заподіяної шкоди для природнього середовища, функціонування життєздатності населення.
Особливості захисту та правового режиму об’єктів критичної інфраструктури в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, особливого періоду регулюються Законами України «Про правовий режим воєнного стану», «Про правовий режим надзвичайного стану», «Про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період», «Про оборону України», «Про критичну інфраструктуру» та «Про об’єкти підвищеної небезпеки».
Керуючись «Рекомендаціями щодо вибору та встановлення елементів габіонних споруд для реалізації типових рішень з інженерного захисту критичних елементів об’єктів критичної інфраструктури України від ураження засобами повітряного нападу противника» затверджених Заступником начальника Генерального штабу Збройних Сил України від 15 листопада 2023 року (надалі по тексту – Рекомендації), а саме пунктом 3.5 Вимогами до заповнення елементів габіонних споруд, вибрано елемент заповнення кар’єрний щільний пісок.
Враховуючи вище зазначене, якщо вартість послуг перевищує вартість товару, такі предмети закупівель вважатимуть окремими, поставка товару (кар’єрного піска) не враховувалася у вартість товару, адже поставка значно перевищує ціну товару. Об’єкт, який є критичної інфраструктурою і місцезнаходження його є інформацією з обмеженим доступом для захисту, якого купувався пісок з подальшим його наповненням в габіони і з монтажем та встановлення їх, як захисною спорудою потребує спеціалізованої техніки автомобілів-самоскидів, екскаваторів одноковшевих, кранів на автомобільному ходу, спеціальних вантажних автопідйомників. Також, пунктом 4 Рекомендацій визначено рекомендації щодо монтажу елементів габіонних споруд, так з метою забезпечення стійкості та надійності габіонних споруд монтаж конструкцій має здійснюватися спеціалізованою організацією, яка має досвід встановлення габіонних споруд, чинні ліцензії, сертифіковане обладнання, відповідні машини та механізми, кваліфікований та фаховий персонал, зокрема для робіт на висоті та користування оснащенням.
Тому, в Розділі 3 Договору про закупівлю товарів № 77/ТО від 05 вересня 2024 року визначено, що поставка та розвантаження Товару здійснюється власними силами Покупця та за його рахунок і строк передачі: з моменту направлення заявки Покупцем Продавцю протягом 2 (двох) годин. Вартість користування спеціалізованих машин для поставки кар’єрного піска і одночасно його за допомогою кранів наповнення в габіони з монтажем їх в захисну споруду, значно перевищує ціну самого піска. Дотримуючись п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економіки України від 15 квітня 2020 року за № 708 вартість послуги не включено в ціну товару.
Відомості, щодо поставки, монтажа є інформацією з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом та для службового користування з обмеженим колом осіб.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
Номер:
773e5b02d4764e59a399c8acf27913f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кар’єрний пісок» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-008542-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до оприлюдненого 22.11.2024 в електронній системі закупівель пояснення, щодо не включення Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) до вартості товару (кар’єрного піску) вартості послуг, пов’язаних з його постачанням, Замовником зазначено, зокрема, інформацію, що вартість послуг, пов’язаних з постачанням кар’єрного піску значно перевищує вартість самого піску, обґрунтовано потребу у закупівлі піску, а також зазначено, що відомості щодо поставки, монтажу є інформацією з обмеженим доступом для захисту.
Слід зазначити, зазначення інформації щодо вартості (ціни) послуг з постачання кар’єрного піску вартості (ціни) не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, оплата за які здійснюється за бюджетні кошти та відповідно носить значний суспільний інтерес.
Отже, замовником документально не підтверджено перевищення вартості послуг з постачання кар’єрного піску вартості самого піску, як це передбачено п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону.
Просимо повторно надати інформацію щодо перевищення вартості (ціни) послуг з постачання кар’єрного піску вартості (ціни), вартості самого піску щодо ціни та документи, які обґрунтовують вказане перевищення.
Документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d5ea3a2027847f7999aec3d77331723
Назва:
Щодо надання пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
25.11.2024 17:06
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 року за № 1178 (надалі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-08-09-008542-a (e3ada777f4d04451adfa877fe3a4589b) органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2024-11-04-000103 (f43b28654e2849fcb7c836cd943549b6).
22 листопада 2024 року о 16:24:48 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (надалі — Запит).
Планування закупівель регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року за № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за № 1178.
Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або в разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Враховуючи, розрахунки до кошторису (додаються) і специфіку товару, тобто його кінцеве споживання згідно пояснень Замовника від 22 листопада 2024 року, обсяг видатків для оренди інженерної техніки та транспорту значно перевищують вартість самого товару. Тому, виконуючи норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель послуга щодо поставки не включена в ціну товару, про що було зазначено в тендерній документації та додатках до неї.
На виконання запиту, щодо надання документів, які обґрунтовують вказане перевищення надаємо додаток розрахунок до кошторису та витяг з Рішення білоцерківської міської ради від 08 лютого 2024 року за № 5083-50-VIII «Про внесення змін в додаток до рішення Білоцерківської міської ради від 28 грудня 2022 року № 3401-36-VIII «Про затвердження Цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2025 роки» (зі змінами), де в пункті 6.10.5 також вартість виконання інженерних робіт (оренда інженерної техніки та транспорту).