-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Шини для транспорту
Завершена
2 393 449.39
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 553.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 553.50 UAH
Номер:
c2aaf118dc114923bc2c58ea4fc1ad5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 14:16 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 191
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2024 №191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2024-08-09-008406-a 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А7382 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-08-09-008406-a, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 15.08.2024; Лот №1: реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.08.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина» (далі – учасник, переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 23.08.2024; договір про закупівлю від 06.09.2024 №37/24 на загальну суму 848 997,00 грн; Лот №2: реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.08.2024 року, протокол відхилення тендерної пропозиції від 23.08.2024 учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА», протокол відхилення тендерної пропозиції від 23.08.2024 учасника ТОВ «АРТЕМІДА ТРЕЙД СОЛЮШН», протокол відхилення тендерної пропозиції від 23.08.2024 учасника ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина», протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.08.2024 учасника Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович (далі – учасник, переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 26.08.2024; договір про закупівлю від 10.09.2024 №39/24 на загальну суму 1 282 504,00 грн; пояснення Замовника, отримане 01.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
12.11.2024 19:38 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 19:38
Запити/Пояснення
Номер:
a0efe088a4be4185839dfbe87bc0ad27
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шини для транспорту» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-09-008406-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення чому не оприлюднено план закупівель на 2024 рік?
4. Чому в тендерній документації, затвердженої протокольним рішенням від 15.08.2024 Головою Колегіального органу військової частини А7382 полковником Миколою ХРУПАЛО, зазначено, що «Замовником не встановлені кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії»?
5. Чому інформація рядку другого Специфікації до укладеного договору від 10.09.2024 №39/24 (Додаток 1 до Договору) не відповідає інформації, зазначеній у рядку другому Комерційної пропозиції від 29.08.2024 №18/1, наданої в складі тендерної пропозиції учасником Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
325d07176a6245b2938c4b5ad3cc4110
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.11.2024 13:43
Опис:
Військова частина А7382 засвідчує свою повагу та надає запитувану Вами інформацію