-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_07 _TS «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с.Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Коригування. 2 черга.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
2 663 323.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 316.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 316.61 UAH
Номер:
f4c099d61e1549f7934d3c27c8244e16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 16:11 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 № 94-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.11.2024 № 94-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-08-09-006096-a 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.43, п.44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінових пропозицій учасників торгів та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області UA-P-2024-08-09-007700-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (із змінами), затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 09.08.2024 №36), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» та ТОВ «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Будівництво та меблі», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозицій від 31.08.2024 №45, від 03.09.2024 № 48, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 № 50 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2024; Договір
№ 1 від 12.09.2024; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 12.11.2024, 15.11.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником згідно рішення уповноваженої особи (протокол від 31.08.2024
№ 45) відхилено тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей), а саме:
«1. Учасником надано акт огляду підписаний Замовником без посилання на ідентифікатор закупівлі (дана вимога встановлена у підпункті 5.1.6. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. У тендерній пропозиції відсутні підтверджуючі документи договірних відносин між Учасником та зазначених працівників (інженерів), які будуть задіяні під час виконання договору (дана вимога встановлена у підпункті 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.».
Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, порушення, які зазначені у протоколі відхилення учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» не відносяться до таких, що не відповідають умовам технічної специфікації, відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей.
При цьому Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Як наслідок Замовником відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» з підстав не передбачених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 15.11.2024 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує дії Замовника щодо не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ».
Період усунення порушень:
18.11.2024 17:48 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 44039000, Україна, Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновоку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 18.11.2024року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-09-006096-a нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.43, п.44 Особливостей, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою « Публічні закупівлі в період воєнного часу» уповноважену особу Валентину МЕДВЕДЕВУ.
Дата публікації звіту:
19.11.2024 13:36
Запити/Пояснення
Номер:
f9a7be4e908345869ee1e2f8e7472f2c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_07 _TS «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с.Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Коригування. 2 черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-006096-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0da126eedf764adf81c7a10012863d7e
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
12.11.2024 16:01
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_07 _TS «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Коригування. 2 черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-006096-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію та документи, а саме:
1. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» надаємо Зведений Кошторисний розрахунок, на підставі якого нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас Міністерство розвитку громад та територій України наказом від 01.11.2021 № 281 (далі – наказ № 281) затвердило кошторисні норми в Україні у будівництві, а саме Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
При закупівлі робіт з технічного нагляду визначаємо очікувану вартість цих робіт виходячи з граничних вартісних витрат, передбачених у графі «інші витрати» у главі 3 «Утримання служби замовника». У цій главі передбачені кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1–9.
2. Надаємо посилання на сайт, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://vyshn-osvita.gov.ua/docs/8453/.
Номер:
dd9287555d8f4b09a712241447c32520
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_07 _TS «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с.Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Коригування. 2 черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-006096-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником згідно рішення уповноваженої особи (протокол від 31.08.2024 № 45) відхилено тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей), а саме:
1. Учасником надано акт огляду підписаний Замовником без посилання на ідентифікатор закупівлі (дана вимога встановлена у підпункті 5.1.6. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. У тендерній пропозиції відсутні підтверджуючі документи договірних відносин між Учасником та зазначених працівників (інженерів), які будуть задіяні під час виконання договору (дана вимога встановлена у підпункті 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Виявлені невідповідності тендерної пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» не відносяться до таких, що не відповідають умовам технічної специфікації, відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
257f7553ef744870bb51b1197644b648
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
15.11.2024 08:52
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_07 _TS «Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна, 12а в с.Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Коригування. 2 черга» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-006096-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Замовником згідно рішення уповноваженої особи (протокол від 31.08.2024 № 45) відхилено тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ»? , УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме:
Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України повідомляє, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум - тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям повинно бути надане консорціумом щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму та консорціум має документальне підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
Таким чином, у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених пунктом 40 Особливостей, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція може бути відхиленою відповідно до підстав, визначених у пункті 41 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей.
позиція визначалась Міністерством економіки України згідно з листом щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей від 07.02.2022 № 3304-04/6037-06.
Рішення Колегії від 29.11.2022 № 6991-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-11-01-007325-a.