• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування))

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

2 964 605.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 823.02 UAH
Номер: 657c938c3bd24a868fa67bf80a63acd0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 13.11.2024 16:23 - 05.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 61-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-08-09-004417-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ», ТОВ «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 09.08.2024 № 35 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ», Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» (далі – ТОВ «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво та меблі» далі (далі – ТОВ «Будівництво та меблі»), обґрунтування аномально низької ціни КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» до 00:00 28.08.2024, протокол від 31.08.2024 № 46 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ», від 01.09.2024 № 47 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», від 01.09.2024 № 49 про намір укласти договір з ТОВ «Будівництво та меблі», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.09.2024, договір від 12.09.2024 № 2, укладений Замовником з ТОВ «Будівництво та меблі» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 17.09.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 22.11.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У ході моніторингу встановлено, що Замовником 01.09.2024 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку». Проте, в електронній системі закупівель під час оприлюднення протоколу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» оприлюднено протокол від 31.08.2024 № 46 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ». На запит Управління, Замовником 22.11.2024 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro повідомлено про технічну помилку та оприлюднено протокол від 01.09.2024 № 47, про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку», з порушенням терміну встановленому в абзаці першому пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Положеннями частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно з пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації». Таким чином, тендерною документацією Замовника передбачено подання та узгодження інформації та/або документів виключно в електронному вигляді, шляхом подання тендерної пропозиції через веб-портал Уповноваженого органу. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до п. 5.1.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 8 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі пропозиції надає акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт за підписами представників Виконавця та Замовника (у довільній формі), з обов’язковим посиланням на ідентифікатор закупівлі, де повинно бути вказано, що Виконавець, провівши огляд об’єкту, підтверджує фактичну спроможність виконати роботи/надати послуги згідно технічного завдання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» надано акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт від 23 серпня 2024 року. В акті зазначено: найменування об’єкту, найменування виконавця та Замовника, дата складання та підписання цього акту, ідентифікатор закупівлі, інформацію що виконавець, провівши огляд об’єкту, підтверджує фактичну спроможність виконати роботи/надати послуги згідно технічного завдання, тощо. Однак, встановлення огляду об’єкту та підписання акту ознайомлення є безпідставним, оскільки, обсяги робіт чітко визначені у додатку 3-Б «Технічне завдання на закупівлю по предмету Відомість обсягів робіт на об’єкті: KVO5B_06 «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)» до тендерної документації Замовника та є достатніми для формування цінової пропозиції, не потребують будь-яких уточнень або додаткових роз’яснень. Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція суду наведена у рішенні від 26 січня 2022 року № 520/15955/21. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, у додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Додатками до цієї довідки повинні бути підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації». Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 додатку 8 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – згідно вимог пункту 1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації». Також, у пунктах 2.3 та 2.5 розділу 2 додатку 8 до тендерної документації Замовником передбачені «Документи, які підтверджують наявність фінансової спроможності учасника, оформлені згідно вимог підпункту пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та «Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції - згідно вимог пункту 5.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема спеціальні довідки у довільній формі згідно вимог підпункту 5.4.2». Отже, враховуючи вищевикладене Замовником, не дотримано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки в додатках до тендерної документації містяться лише посилання на пункти тендерної документації, а самі вимоги передбачені у вищезазначених пунктах тендерній документації не винесено в додатки. Крім того, Замовником не винесено в додатки вимоги передбачені у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (08.09.2024) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 09.07.2024. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 09.04.2024, у зв’язку з чим вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме вимоги передбачені у підпункті 5.5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункті 3 додатку 9 до тендерної документації та суперечать пункту 47 Особливостей, оскільки Замовником передбачено надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП), а саме: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що повинен містити код ЄДРПОУ саме цієї юридичної особи-учасника, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її (з обов’язковим наданням копії такого документу у складі тендерної пропозиції учасника). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або номер РОКПП (для фізичної особи-учасника)». Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» в електронній системі закупівель завантажено наступні однакові документи «Підписании_ 1.10 Довідка не подання документів.docx.pdf» та «1.10 Довідка не подання документів.pdf», «Підписании_ 1.10 Довідка п. 47.docx.pdf» та «1.10 Довідка п. 47.pdf», «Підписании_ 1.4 Пакт про згоду щодо професіи_ноі_чесності.docx.pdf» та «1.4 Пакт про згоду щодо професіи_ноі_чесності.pdf», «Підписании_ 1.5 Довідка про уповноважену особу.docx.pdf» та «1.5 Довідка про уповноважену особу.pdf», «Підписании_ 1.8. Довідка щодо раніше укладених догов.docx.pdf» та «1.8. Довідка щодо раніше укладених догов.pdf», «Підписании_ 1.9. Довідка врахування вимог п. 4.10.docx.pdf» та «1.9. Довідка врахування вимог п. 4.10.pdf», «Підписании_ 2.1 Гарантіи_нии_ лист компетентність.docx.pdf» та », «Гарантіи_нии_ лист компетентність.pdf», «Підписании_ 2.1 Гарантіи_нии_ лист печатка.docx.pdf» та « 2.1 Гарантіи_нии_ лист печатка.pdf», «Підписании_ 2.1 Довідка наявність персоналу.docx.pdf» та «2.1 Довідка наявність персоналу.pdf», «Підписании_ 2.2 Довідка наявність досвіду.docx.pdf» та «2.2 Довідка наявність досвіду.pdf», «Підписании_ 2.3 Довідка про не подання звіту про рух грошових коштів.docx.pdf» та « 2.3 Довідка про не подання звіту про рух грошових коштів.pdf», «Підписании_ 2.4 Довідка про незалучення субпідрядників.docx.pdf» та «2.4 Довідка про незалучення субпідрядників.pdf», «Підписании_ 2.5 Довідка про відсумність підстав.docx.pdf» та « 2.5 Довідка про відсумність підстав.pdf», «Підписании_ 3.1 Гарантіи_нии_ лист.docx.pdf» та « 3.1 Гарантіи_нии_ лист.pdf», «Підписании_ 3.1 Згода з проектом договору.docx.pdf» та «3.1 Згода з проектом договору.pdf», «Підписании_ 3.1 Лист гарантія захист довкілля.docx.pdf» та «3.1 Лист гарантія захист довкілля.pdf» та «Підписании_ 3.1 погодження з технічними характеристиками.docx.pdf» та «3.1 погодження з технічними характеристиками.pdf», «Підписании_ 3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.docx.pdf» та «3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.pdf», «Підписании_ 4 Цінова пропозиція.docx.pdf» та «4 Цінова пропозиція.pdf», «Підписании_ додаток 2 проект договору.docx.pdf» та «додаток 2 проект договору.pdf», при цьому у зазначених документах відсутні підпис уповноваженої особи учасника закупівлі а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа та на документи не накладено електронний підпис саме в системі Prozorro, отже замовником не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. На запит Управління Замовником в електронній систем закупівель оприлюднено пояснення, які не спростовують суті порушень. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «Будівництво та меблі», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:32 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 44039000, Україна, Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.11.2024року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-09-004417-a нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей., зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою « Публічні закупівлі в період воєнного часу» уповноважену особу Валентину МЕДВЕДЕВУ.
Дата публікації звіту: 02.12.2024 16:46

Запити/Пояснення