• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)

Завершена

43 607 939.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 436 079.39 UAH
Номер: 156571f5ac9a41e68dc1edbfbc69c081
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:46 - 31.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2024-08-09-004338-a 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» установлено порушення вимог пункт 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 № 305, звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі та відповідь на звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРІ УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол від 02.09.2024 № 347, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ» (далі - ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, протокол від 05.09.2024 № 353, договір про закупівлю товарів від 16.09.2024 № 09-19 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 21.10.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», Замовником була висунута вимога про усунення невідповідностей, зокрема вимогам додатку 3 до тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі - Додаток 3 до тендерної документації). На запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель щодо підстав застосування пункту 43 Особливостей, в частині виправлення невідповідностей додатку 3 до тендерної документації, Замовник зазначив: « … 2.1 Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо наявності повного переліку товару, що вказаний у заявці - пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Києві. На етапі «Кваліфікації» пропозиції Учасника, Замовник (за потреби) здійснює перевірку наявності повного перелік товару, про що складається Акт огляду (довільна форма) У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару згідно заявці - пропозиції, та/або не підписання Учасником Акта огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена. На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРІ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА») в складі тендерної пропозиції не надано Гарантійний лист щодо наявності повного перелік товару, що вказаний у заявці - пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Києві. На етапі «Кваліфікації» пропозиції Учасника, Замовник (за потреби) здійснює перевірку наявності повного перелік товару, про що складається Акт огляду (довільна форма). У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару згідно заявці - пропозиції, та/або не підписання Учасником Акта огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена. У зв’язку з цими невідповідностями ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надання зазначеного гарантійного листа. 2.2. Відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити що «Гарантійний терміни до металевих конструкцій відповідно до нормативних термінів служби за Протоколом технічної ради комунальної корпорації «Київавтодор» від 24.03.2016 року не менше 10 років.». На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» підтверджує зазначену вимогу (Додаток 3.pdf ), однак крім цього надає Гарантійний лист (Гарантійний лист.pdf) в якому зазначає, що «гарантія якості товару – не менше 12 місяців з моменту поставки або відповідно до умов заводу-виробника». У зв’язку з цими невідповідностями ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме підтвердження надання гарантійного листа, який відповідає вимозі пункту 1 таблиці Додатку 3 тендерної документації. 2.3. Відповідно до пункту 2 таблиці Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації повинен надати: протокол випробувань проведеними сертифікованими центрами України, паспорт на вказані елементи, інструкцію по експлуатації, розроблену у відповідності до чинних вимог діючих на території України. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань, паспорт на вказані елементи, інструкцію по експлуатації, риштувань PERI UP ROZETT, що використовуються для виконання будівельно-монтажних, опоряджувальних та ремонтних робіт тобто ці риштування призначені для зручної роботи будівельників на висоті. Зазначені документи не відповідають найменуванню товару, який вказаний ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» в Заявці-пропозиції (Заявка-пропозиція.pdf). У зв’язку з цими невідповідностями ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надання протоколів випробувань проведеними сертифікованими центрами України, паспорт на вказані елементи, інструкцію по експлуатації, розроблену у відповідності до чинних вимог діючих на території України щодо відповідності інформації про технічні характеристики товару, які зазначені у пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації, а також у наданій ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» Заявці-пропозиції.» Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Додатком 3 до тендерної документації встановлено вичерпний перелік вимог до документів на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив вимогу про усунення невідповідностей пропозиції ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», в частинні вимог додатку 3 до тендерної документації, позаяк інформація зазначена в додатку 3 до тендерної документації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відноситься до технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. Згідно із протоколом від 20.09.2024 № 347 Замовник відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 01.11.2024 15:22 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ «04» листопада 2024р. № 535 м. Київ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд висновку про результати моніторингу (далі — Висновок) по закупівлі за предметом «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» та зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-08-09-004338-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-08-09-004338-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-10-10-000031 від 10.10.2024 року, за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», Замовником була висунута вимога про усунення невідповідностей, зокрема вимогам додатку 3 до тендерної документації: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі - Додаток 3 до тендерної документації). На запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель щодо підстав застосування пункту 43 Особливостей, в частині виправлення невідповідностей додатку 3 до тендерної документації, Замовник зазначив: « … 2.1 Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо наявності повного переліку товару, що вказаний у заявці - пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Києві. На етапі «Кваліфікації» пропозиції Учасника, Замовник (за потреби) здійснює перевірку наявності повного перелік товару, про що складається Акт огляду (довільна форма) У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару згідно заявці - пропозиції, та/або не підписання Учасником Акта огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена. На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРІ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА») в складі тендерної пропозиції не надано Гарантійний лист щодо наявності повного перелік товару, що вказаний у заявці - пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Києві. На етапі «Кваліфікації» пропозиції Учасника, Замовник (за потреби) здійснює перевірку наявності повного перелік товару, про що складається Акт огляду (довільна форма). У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару згідно заявці - пропозиції, та/або не підписання Учасником Акта огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена. У зв’язку з цими невідповідностями ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надання зазначеного гарантійного листа. 2.2. Відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити що «Гарантійний терміни до металевих конструкцій відповідно до нормативних термінів служби за Протоколом технічної ради комунальної корпорації «Київавтодор» від 24.03.2016 року не менше 10 років.». На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» підтверджує зазначену вимогу (Додаток 3.pdf ), однак крім цього надає Гарантійний лист (Гарантійний лист.pdf) в якому зазначає, що «гарантія якості товару – не менше 12 місяців з моменту поставки або відповідно до умов заводу-виробника». У зв’язку з цими невідповідностями ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме підтвердження надання гарантійного листа, який відповідає вимозі пункту 1 таблиці Додатку 3 тендерної документації. 2.3. Відповідно до пункту 2 таблиці Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації повинен надати: протокол випробувань проведеними сертифікованими центрами України, паспорт на вказані елементи, інструкцію по експлуатації, розроблену у відповідності до чинних вимог діючих на території України. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань, паспорт на вказані елементи, інструкцію по експлуатації, риштувань PERI UP ROZETT, що використовуються для виконання будівельно-монтажних, опоряджувальних та ремонтних робіт тобто ці риштування призначені для зручної роботи будівельників на висоті. Зазначені документи не відповідають найменуванню товару, який вказаний ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» в Заявці-пропозиції (Заявка-пропозиція.pdf). У зв’язку з цими невідповідностями ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надання протоколів випробувань проведеними сертифікованими центрами України, паспорт на вказані елементи, інструкцію по експлуатації, розроблену у відповідності до чинних вимог діючих на території України щодо відповідності інформації про технічні характеристики товару, які зазначені у пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації, а також у наданій ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА» Заявці-пропозиції.» Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Додатком 3 до тендерної документації встановлено вичерпний перелік вимог до документів на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив вимогу про усунення невідповідностей пропозиції ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», в частинні вимог додатку 3 до тендерної документації, позаяк інформація зазначена в додатку 3 до тендерної документації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відноситься до технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. Згідно із протоколом від 20.09.2024 № 347 Замовник відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-10-10-000031 по закупівлі за предметом «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені». Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. ВИРІШИВ: 1. Виконати зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Оприлюднити інформацію про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку. Уповноважена особа ______________________ Руслан ЧОРНОКОНЬ
Дата публікації звіту: 04.11.2024 11:50

Запити/Пояснення