-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти Бензин А95 Євро5 Дизельне пальне
Торги не відбулися
1 340 237.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 402.38 UAH
мін. крок: 1% або 13 402.38 UAH
Номер:
c4d81aac064046e3b71beeeb0a552cbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 16:00 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2024 № 66-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.09.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.09.2024 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-08-09-003556-a 09.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фортуна 2013» встановлено порушення пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо відміни процедури закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 1» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.07.2024 № 1/3 зі змінами від 15.08.2024 № 56/1 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Фортуна 2013» та «КВОРУМ-НАФТА»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 28.08.2024 № 86/2 та від 30.08.2024 № 89; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей, доповненого абзацом 10 згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024, Тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, оформлений як окремий додаток до Тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей, доповненого абзацом згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 28.08.2024 № 86/2 Замовник відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фортуна 2013» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме у зв’язку із відсутністю автентичного перекладу на українську мову сертифікату якості.
Разом з цим, надання сертифікату якості та відповідно і його автентичного перекладу не передбачено додатками до Тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей.
Отже, на порушення пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фортуна 2013».
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
19.09.2024 14:35 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2024 14:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень за висновком від 19.09.2024р.
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А95 Євро5, Дизельне пальне) інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-09-003556-a, в електронній системі було оприлюднено висновок про результати:
1.За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей, доповненого абзацом 10 згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024, Тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, оформлений як окремий додаток до Тендерної документації.
2.Відповідно до пункту 44 Особливостей, доповненого абзацом згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Згідно з протоколом уповноваженої особи від 28.08.2024 № 86/2 Замовник відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фортуна 2013» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме у зв’язку із відсутністю автентичного перекладу на українську мову сертифікату якості. Разом з цим, надання сертифікату якості та відповідно і його автентичного перекладу не передбачено додатками до Тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей. Отже, на порушення пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фортуна 2013».
3.Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
КНП ММР «Міська лікарня №1» Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, зобов’язано усунути порушення законодавства в сфері державних закупівель шляхом:
- здійснити заходи щодо відміни процедури закупівлі;
- протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
КНП ММР «Міська лікарня №1» повідомляє, що на виконання зобов’язань по усуненню порушень публічна закупівля за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А95 Євро5, Дизельне пальне) за номером UA-2024-08-09-003556-a була скасована 10.09.2024р. про що є оприлюднене повідомлення в електронній системі.
КНП ММР «Міська лікарня №1» вважає за потрібне повідомити, що уповноважена особа, що готувала дану закупівлю звільнилась за власним бажанням 17.09.2024р.
Дата публікації звіту:
24.09.2024 15:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.10.2024 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
6faf5022c93f4c9e8f33b7d917134fce
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.09.2024 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Бензину А95 Євро5 та дизельного пального" за кодом CPV за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-003556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
28411e5e67364fbc943d28c5dbed9ace
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 16.09.2024р.
Дата опублікування:
18.09.2024 10:43
Опис:
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-08-09-003556-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до тендерної документації до закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-09-003556-a, було оголошено закупівлю бензину та дизельного пального для потреб Комунального Некомерційного підприємства Миколаївської міської ради Міська лікарня №1 (Далі – КНП ММР Міська лікарня№1). Обсяг закупівлі було визначено на підставі рапорту від Заступника директора з Технічних питань Піхі В.П. 03.06.24р. та рапорту від 03.07.2024р. до Протоколу №7 позачергового засідання місцевої комісії з питань ТЕБ і НС ММР.
Відповідно до даних рапортів було визначено обсяг закупівлі згідно потреби медичного закладу, та проведено моніторинг цін за допомогою майданчика PROZORRO, а саме за інформацією завершених торгів, та інформації з сайту Мінфіну https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/nikolaevskaya/ станом на 01.07.2024р.
Протоколом Уповноваженої особи №1/3 від 19.07.24р. було визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, за джерелом фінансування – частково за рахунок власних коштів та частково за рахунок коштів місцевого бюджету відповідно сум виділених Протоколом№7 від 26.06.24р., за КЕКВ 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, за процедурою Відкриті торги з Особливостями.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася Замовником керуючись «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275. Застосувавши метод порівняння ринкових цін, шляхом визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних (копії Договорів з майданчика PROZORRO додаються) первісна вартість склала 1 355 679,90 грн з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до потреби підприємства та рапорту в Заступника директора з технічних питань Піхі В.П. та викладені в Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги».
Пунктом 1.2 Рішення позачергової оперативної наради №6 від 03.04.2023 року Миколаївської міської ради щодо «Аналізу оформлення документації щодо проведення торгів з публічних закупівель в КНП ММР» передбачена передача проєкту закупівлі для здійснення оперативного фінансового контролю з боку Департаменту внутрішнього фінансового контролю та протидії корупції Миколаївської міської ради. На виконання даного розпорядження, 19.07.2024 року Уповноваженою особою було направлено лист в.о.директору Департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР Ярошенку В.В. з пакетом документів на закупівлю за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти на очікувану суму 1 355 679,90 грн з ПДВ. 24.07.2024р. було отримано відповідь «Про надання інформації за результатами проведеного оперативного фінансового контролю» №26104/21.01-08/24-2 від 24.07.2024р., де викладені зауваження щодо визначення вартості закупівлі що планується. Уповноваженою особою були прийняті до уваги зауваження Департаменту внутрішнього фінансового контролю та протидії корупції ММР, та здійснено перерахунок очікуваної вартості закупівлі, про що був складений Протокол 3/3 від 25.07.2024р. Загалом, очікувану вартість закупівлі було зніжено до 1 340 237,70 грн. з ПДВ.
25.07.2024р. до Департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР Уповноваженою особою повторно був наданий пакет документів на узгодження закупівлі на очікувану вартість 1 340 237,70 грн. з ПДВ, за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
26.07.2024р. було отримано позитивний Висновок №26570/21.01-08/24-2 від Департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції ММР, та 26.07.2024р. даний пакет документів був надісланий начальнику Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради Шамрай І.В. на погодження. Після вказаних процедур, 29.07.2024р. було отримано остаточне погодження без зауважень від Управління охорони здоров’я Миколаївської міської та оголошена закупівля на очікувану вартість 1 340 237,70 грн. з ПДВ., за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, за джерелом фінансування – частково за рахунок власних коштів та частково за рахунок коштів місцевого бюджету відповідно сум виділених Протоколом№7 від 26.06.24р., за КЕКВ 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, за процедурою Відкриті торги з Особливостями.
В подальшому, Протоколом №56/1 від 15.08.24р. обсяг закупівлі було приведено до кратності літрів, що відпускається на АЗС.
2. Відповідно до Постанови КМУ № 1266 від 16.12.2020 р. були внесені зміни до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р., а саме доповнили пунктом 41 наступного змісту: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Джерелом фінансування закупівлі є власні кошти Підприємства, що були отримані як оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ. Постановою КМУ № 1086 від 24.12.2019 р. “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення” головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ. До суб'єктів господарювання державного сектору економіки Підприємство не відноситься (ст. 22 Господарського Кодексу України (далі — ГКУ). КНП є суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема, за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ). Отже, кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров'я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи викладене, інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.