-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні меблі
Завершена
3 327 806.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 278.07 UAH
мін. крок: 1% або 33 278.07 UAH
Номер:
f50710846b9a4690bde1f61d8a1465a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 12:17 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2024 №44-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.11.2024 №44-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-09-002094-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 (протокол №54) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «УКРОРГСИНТЕЗ», вимога про усунення невідповідностей до 28.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.08.2024 №61, від 13.09.2024 №64, 16.09.2024 №65, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 11.09.2024 №15139-р/пк-пз, від 30.09.2024 №16017-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2024, договір від 14.10.2024 №54-24, додаткова угода від 15.10.2024 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.11.2024 16:59 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
c634d3c8fc284bd09ca7a10e8791bf40
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Лабораторні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-002094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
3. Просимо вказати якими документами тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство «УКРОРГСИНТЕЗ» (вказати назву файлу та номери сторінок, можливо виділити кольором) підтверджується відповідність запропонованих меблів технічним вимогам, зазначеним у додатку 4 до тендерної документації, а саме:
- стіл лабораторний острівний (пункт 3 комплект в кімнату №3),
- стіл лабораторний (пункт 5 комплект в кімнату №3),
- стіл лабораторний (пункт 3 комплект в кімнату №4),
- стіл лабораторний посилений (пункт 5 комплект в кімнату №7),
- стіл лабораторний посилений (пункт 6 комплект в кімнату №7),
- стіл лабораторний острівний (пункт 3 комплект в кімнату №12),
- стіл лабораторний (пункт 2 комплект в кімнату №9адм) мають надбудову сервісну з можливістю регулювання висоти для розбірної;
- надбудова сервісна (пункт 2 комплект в кімнату №10) має можливість регулювання висоти для розбірної;
- стіл лабораторний (пункт 2 комплект в кімнату №4) має надбудову сервісну з можливістю регулювання висоти для розбірної, а також, що в основі надбудови сервісної є зварна конструкція.
4. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо поставки товарів за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ca873986975843198a6b3305956f499a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.11.2024 17:27
Опис:
Дотримуючись пункту 5 статті 8 закону України від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель на запит замовнику на пояснення.