-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 37440000-4 Інвентар для фітнесу (4-х позиційна станція з блочною рамкою InterAtletikGym ST104 (або еквівалент); Стійка для присідань InterAtletikGym ST309 (або еквівалент); Велотренажер Assault AirBike (або еквівалент); Гребний тренажер Concept2 Model D (або еквівалент))
Завершена
495 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
Номер:
1fb9178c5d7c4290a58313d8ac50b7ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2024 00:00
Період моніторингу:
02.10.2024 09:45 - 24.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.10.2024 Одеса № 194
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.10.2024 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
11 UA-2024-08-09-000926-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розгляду замовником звернення учасника про надання додаткової інформації щодо причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, своєчасності укладання договору поставки товару та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розгляду замовником звернення учасника про надання додаткової інформації щодо причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 № 181, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.08.2024, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.08.2024, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця «ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ» (далі – ФОП «ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ») та фізичної особи-підприємця «ЖУРАВЛЬОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» (далі - ФОП «ЖУРАВЛЬОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.08.2024 № 188 про відхилення тендерної пропозиції, що подана учасником ФОП «ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ», звернення ФОП «ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ» про надання додаткової інформації щодо причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, оприлюднене 23.08.2024 та відповідь Замовника оприлюднена 26.08.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП «ЖУРАВЛЬОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ» оприлюднене в електронній системі закупівель 22.08.2024, договір поставки товарів від 02.09.2024 № 86, пояснення та документи Замовника, отримані 11.10.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.10.2024 11:20 - 22.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.10.2024 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
957990c73c264f339afd5d828a23c744
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.10.2024 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e6e2e2285aa24804bb68c5df8b08d37c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.10.2024 14:29
Опис:
Відділом капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради розглянуто запит від 08.10.2024 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та наявної інформації, що перебуває у відкритому доступі шляхом використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме методом Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі наступних документів: Рішення Авангардівської селищної ради № 2489 – VIІІ від 22.12.2023 «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2024 рік» (із змінами) (перебуває у вільному доступі на офіційному сайті Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за посиланням https://avangard.od.gov.ua/selyshchna-rada/ofitsiyni-dokumenty/rishennia-sesiy/); Програма сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану на 2024 рік., затвердженої рішенням Авангардівської селищної ради від 2442 –VIII від 22.12.2023 (із змінами) https://avangard.od.gov.ua/selyshchna-rada/ofitsiyni-dokumenty/rishennia-sesiy/ );
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за посиланням https://avangard.od.gov.ua/2024/08/09/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmetazakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartostipredmeta-zakupivli-2/