-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги перевезення здобувачів освіти до закладів освіти та у зворотному напрямку
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ПОСЛУГИ_ПЕРЕВЕЗЕННЯ_вересень_грудень 2024", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
669 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 346.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 346.87 UAH
Номер:
477e5a4ad3184e71948c62ff659f987f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 15:57 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2024 № 64-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-000919-a, 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Роженка Юрія Андрійовича (далі – ФОП Роженко Ю.А.); пояснення та документи Замовника, отримані 12.09.2024 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.08.2024 № 3; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Роженком Ю.А., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 02.09.2024 № 284; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Зокрема, згідно з вимогою пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі не менше 4-х працівників, які мають стаж водія не менше ніж 5 років і посвідчення водія відповідної категорії. Довідка повинна містити наступну інформацію: прізвище, ім’я водія, його категорію, водійський стаж. Крім того, надати копії посвідчення водіїв відповідної категорії згідно переліку у довідці, які будуть залучені до надання послуг з перевезення.
Учасником відкритих торгів ФОП Роженком Ю.А. у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до перевезень здобувачів освіти (далі – Довідка), яка містить інформацію про водія Зозулю Івана Павловича з 20-річним водійським стажем роботи та дозволеними категоріями А, В, С, D, E на керування транспортними засобами.
Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Роженко Ю.А. на підтвердження вимог пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації надано посвідчення водія на Зозулю Івана Павловича № 052140, видане ДАІ МВС-УВС від 27.08.1996 з категоріями В, С, D, E (далі – Посвідчення).
Моніторингом встановлено, що інформація в Довідці не відповідає інформації, зазначеній у Посвідченні, а саме: учасник відкритих торгів ФОП Роженко Ю.А. зазначив у Довідці про наявність у Зозулі І.В. дозволених категорій А, В, С, D, E на керування транспортними засобами, а в Посвідченні –з дозволеними категоріями В, С, D, E.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Роженком Ю.А. у складі тендерної пропозиції щодо інформації, наявної у Довідці.
Період усунення порушень:
24.09.2024 16:10 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
На виконання висновку про результати моніторингу від 24.09.2024 UA-M-2024-09-09-000023 процедури закупівлі: «Послуги перевезення здобувачів освіти до закладів освіти та у зворотному напрямку» (код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) ID: UA-2024-08-09-000919-a, Замовник повідомляє про вжиття відповідних заходів щодо усунення виявлених порушень. При розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Роженка Юрія Андрійовича (далі – ФОП Роженко Ю.А.) та визначення його переможцем процедури закупівлі, Замовником допущено порушення пункту 43 Особливостей, а саме: Замовник не розмістив в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ФОП Роженком Ю.А. у складі тендерної пропозиції щодо інформації, зазначеної у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до перевезень здобувачів освіти (файл «Довідка про кваліфікацію персоналу, вод. посв..pdf») (далі – Довідка), яка містить інформацію про водія Зозулю Івана Павловича з 20-річним водійським стажем роботи та дозволеними категоріями А, В, С, D, E на керування транспортними засобами, відносно інформації, яка міститься у копії посвідчення водія Зозулі Івана Павловича № 052140, виданого ДАІ МВС-УВС від 27.08.1996 з категоріями В, С, D, E (далі – Посвідчення). Інформація в Довідці не відповідає інформації, зазначеній у Посвідченні (Посвідчення не містить дозволеної категорії А). Допущення технічної помилки (описки) Учасником при формуванні Довідки та неуважність уповноваженої особи Замовника при розгляді тендерної пропозиції Учасника (основну увагу було акцентовано на наявність у водіїв категорії D - керування автобусами місткістю більше 16 чоловік (без урахування водія), призначеними для перевезення пасажирів), призвели до порушення пункту 43 Особливостей.
У зв’язку з неможливістю виправлення допущеної помилки на етапі розгляду тендерної пропозиції, Замовником на усунення порушень було направлено ФОП Роженко Ю.А. лист-вимогу від 25.09.2024 № 1833 про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції (додається). На виправлення невідповідностей Учасник 26.09.2024 надав кориговану довідку (файл «Довідка про працівників відповідної кваліфікації_ФОП Роженко Ю.А. pdf»), яка містить достовірну інформацію про прізвище, ім’я водія, його категорії, водійський стаж та відповідає інформації про дозволені категорії водіїв, зазначених у копіях посвідчень водіїв, які подані у складі тендерної пропозиції.
Замовник, враховуючи висновок про результати моніторингу закупівлі, зобов’язується не допускати подібних порушень в майбутньому. Уповноважена особа Замовника й надалі вживатиме практичних заходів щодо удосконалення своїх знань у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом проходження навчань, семінарів, підписки на професійні інформаційні ресурси тощо.
Дата публікації звіту:
30.09.2024 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
64afc25532d74ae09174071e3dbee991
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-09-000919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Роженка Ю.А. відсутність підтвердження категорії водійських прав Зозулі Івана Павловича?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3fc3d9d8756d467b8bddbe767f2ba287
Назва:
Відповідь замовника на запит. Надання інформації та документів.
Дата опублікування:
12.09.2024 11:22
Опис:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає пояснення (інформацію та документи) згідно запиту від 09.09.2024 року, а саме щодо наступного:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та обраховано відповідно до середньоринкового рівня цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на відповідний вид послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на спеціалізованих торгівельних майданчиках та електронній системі закупівель «РroZorro»:
- розглянуто декілька цінових пропозицій від учасників ринку, які надають відповідні послуги на території Тальнівської громади (файли (Розрахунок вартості_ФОП_Тіщенко.pdf) та (Розрахунок вартості_ФОП_Роженко.pdf) додаються);
- здійснено пошук та збір інформації на закупівлю відповідного виду послуг на регіональному ринку в межах Черкаської області в поточному році в електронній системі закупівель «РroZorro», зокрема:
Закупівля послуг ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 43981110) «Код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення учнів, дітей, педагогічних працівників та інших працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому згідно маршруту перевезення)» ID: UA-2024-07-08-009824-a
посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-08-009824-a
Вартість 1 (одного) км пасажирських перевезень складає 35,00 грн./км (підтверджується Договором від 08.07.2024 № 174, укладеним з ПП Царіннік Антон Олександрович (ЄДРПОУ 3240917970) (копія договору додається);
Закупівля, проведена ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 04060795) «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом» (ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення) ID: UA-2024-06-11-008811-a
посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-11-008811-a
Вартість 1 (одного) км пробігу при здійсненні пасажирських перевезень становить 24,66 грн./км (підтверджується Договором від 03.07.2024 № 103, укладеним з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М+М" (ЄДРПОУ 24357511), зокрема Протоколом узгодження договірної ціни, який є додатком до договору (копія договору додається);
Закупівля послуг з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому згідно маршруту перевезення, здійснена
Сектором освіти, культури, молоді, спорту та інформаційної політики Селищенської сільської ради (ЄДРПОУ 44141488) ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення ID: UA-2024-01-02-000371-a
посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-000371-a
Вартість 1 (одного) км пробігу становить 40,00 грн. грн./км (підтверджується Договором від 01.01.2024 № 1, укладеним з ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО " КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 17144" (ЄДРПОУ 03115364) (копія договору додається).
Очікувану вартість закупівлі визначено, виходячи з наданих потенційними учасниками розрахунків (калькуляції) вартості 1 (одного) кілометра пробігу за запитуваними маршрутами.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту замовника http://talneosvita-otg.gov.ua/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710:
http://talneosvita-otg.gov.ua/index.php/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist-zakladiv-osvity
http://talneosvita-otg.gov.ua/index.php/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist-zakladiv-osvity/411-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmetiv-zakupivli-pidvezennia-uchniv-do-zzso
Текст обґрунтування додається до цього пояснення.
3. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначених у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зокрема, критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником вимагалось надання Учасником у складі тендерної пропозиції: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі не менше 4-х працівників, які мають стаж водія не менше ніж 5 років і посвідчення водія відповідної категорії (довідка повинна містити наступну інформацію: прізвище, ім’я водія, його категорію, водійський стаж) та копії посвідчення водіїв відповідної категорії згідно переліку у довідці, які будуть залучені до надання послуг з перевезення.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл: (Довідка про кваліфікацію персоналу, вод. посв..pdf), у якому міститься інформація про 4 (чотирьох) водіїв пасажирського транспорту, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для надання послуг з перевезення (у довідці вказані прізвища, імена та по-батькові водіїв, дозволені категорії та водійський стаж роботи водієм пасажирського транспорту по кожному працівнику) (стор. 1 довідки) (копія довідки додається)).
На підтвердження відповідної категорії водійських прав згідно переліку у довідці, Учасником надані копії посвідчення водіїв (стор. 2-9 файлу (Довідка про кваліфікацію персоналу, вод. посв..pdf). Категорії водійських прав водія Зозулі Івана Павловича підтверджується посвідченням водія Серія РКА № 052140, видане ДАІ МВС – УВС у м. Звенигородці 27.08.1996 (стор. 4-5 файлу (стор. 5 – лицьова сторона посвідчення; стор. 4 - зворотна сторона посвідчення). Зворотна сторона посвідчення у полі «Для особливих відміток» містить примітку «Дублікат», серійний номер та дату. На звернення Замовника для підтвердження достовірності даних, водієм Учасника Зозулею Іваном Павловичем пред’явлено оригінал водійського посвідчення (паперовий документ, покритий ламінованою плівкою), чим підтверджено його достовірність, зокрема перехід букв у словах м. Звенигородка (Звенигородк-а та Звенигоро-дка) з лівої на праву сторону документа свідчить, що це один документ, яким підтверджуються категорії водія Зозулі Івана Павловича (файл Посвідчення Зозулі І.П.pdf додається).
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Роженка Юрія Андрійовича (ЄДРПОУ 3718203374) визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «Послуги перевезення здобувачів освіти до закладів освіти та у зворотному напрямку» (код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) та укладено договір про закупівлю від 02.09.2024 № 284.