-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Конструкційні матеріали (ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали)
Завершена
242 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 420.00 UAH
Номер:
480d170a856049758682b6c4e4d21209
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:07 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 66-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2024 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2024-08-09-000871-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Заклад вищої освіти "Подільський державний університет" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 року № 61, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.08.2024, відповідь Замовника на звернення від 19.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.08.2024, тендерну пропозицію ФОП "КОВАЛЬЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 26.08.2024 № 64, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.08.2024, договір про постачання товару від 06.09.2024 № 268 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 20.09.2024, 03.10.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
08.10.2024 09:41 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2024 09:41
Запити/Пояснення
Номер:
165b720d85884cd7b4fd84223ee10d73
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.09.2024 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Конструкційні матеріали (ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-000871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Відповідно п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку 2 згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
В пункті 2 додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що рік виготовлення товару не раніше 2023-2024 року.
Тендерна пропозиція Учасника - ФОП "КОВАЛЬЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" у складі тендерних пропозицій надано інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі а саме
сертифікати відповідності плитки для стін Бренд: OPOCZNO (файл Сертифікати_Opocno.pdf), сертифікат відповідності портландцемент (файл Сертифікат 1.pdf), сертифікат відповідності Євроруберойда (файл Сертифікат Руберойд 2024_1.pdf) та сертифікат відповідності у файлі Сертифікат 2.pdf який є нечитабельним.
В сертифікатах відповідності плитки Бренду OPOCZNO (файл Сертифікати_Opocno.pdf) зазначається що виробником є ROVESE (Польща) та видані на плитку керамічну марки OPOCZNO, що виготовляється серійно з 18.03.2016 до 17.03.2017). Термін дії сертифікату з 18.03.2016 до 17.03.2017.
Яким чином Учасник - ФОП "КОВАЛЬЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", якого визнано переможцем вищевказаної процедури закупівлі підтвердив відповідність Технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі (плитки для стін, плитки для підлоги, плінтусу, багету) на виконання вимог пункту п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be8bdd006f964d939286d583e72ee829
Назва:
Надання запитуваної інформації та документів
Дата опублікування:
20.09.2024 14:44
Опис:
Для проведення ремонтних робіт господарським способом в університеті Замовнику необхідно було здійснити закупівлю конструкційних матеріалів (цемент М-500, плитка для стін, плитка для підлоги, плінтус, багет, євроруберойд). Встановлені Замовником технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені виробничою необхідністю високої якості матеріалів, що вимагається спеціалістами замовник
Замовник оприлюднює на власному веб-сайті щодо кожної проведеної процедури закупівлі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у Розділі «Інформація про проведення тендерних процедур» (https://pdatu.edu.ua/informatsiia-pro-provedennia-tendernykh-protsedur.html)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку станом на дату оголошення відкритих торгів, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації про ринкові ціни на аналогічний товар. Відповідно, було проаналізовано вартість цих товарів на сайтах, які вказані в файлі «Проведення процедури відкритих торгів з особливостями згідно предмету закупівлі: «Конструкційні матеріали (ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали)», який розміщено на офіційному сайті Замовники за посиланням https://pdatu.edu.ua/images/public-info/tender24/tender_budmat.pdf (файл tender_budmat)
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у тендерній документації зазначаються відомості про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно Додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності зазначених вимог Учасником ФОП «КОВАЛЬЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА», у складі тендерної пропозиції було надано Додаток 2, лист № 1908-26, порівняльну таблицю технічних характеристик ( файл «Додаток 2 Технічне завдання», файл «Лист щодо з тех. специфікації», файл «Довідка порівняльна таблиця ТЗ»). Зазначеними документами Учасник гарантує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2 до тендерної документації, у тому числі вимозі щодо року виготовлення товару (не раніше 2023-2024 року). При цьому у п.4. Додатку 2 вказано, що Постачальник саме при ПОСТАВЦІ товару разом з кожною партією товару надає Покупцю всю супровідну документацію на кожну окрему складову частину закупівлі партії товару, що підтверджує його походження, якість, відповідність державним стандартам тощо, згідно з вимогами діючого законодавства.
Отже, тендерною документацією, зокрема її технічною частиною, Замовником не встановлювалась вимога щодо надання сертифікатів відповідності при поданні пропозиції. Тому, надання у складі тендерної пропозиції учасника будь-яких інших документів, що не вимагались згідно тендерної документації, не може слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Як і було зазначено вище тендерна пропозиція подається учасником у відповідності до вимог тендерної документації та саме на дотримання цих вимог здійснюється і розгляд тендерної пропозиції учасника.
Номер:
0613fa8be5d4446dbc5c70d86e55c11a
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.10.2024 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-000871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
Відповідно до п.п.4.4 розділу І Інструкції з підготовки тендерної пропозиції строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 30.09.2024. Відповідно п.4 Додатку 2 Постачальник при поставці товару разом з кожною партією товару надає Покупцю всю супровідну документацію на кожну окрему складову частину закупівлі партії товару, що підтверджує його походження, якість, відповідність державним стандартам тощо, згідно з вимогами діючого законодавства. Аналогічні вимоги встановлено договором. Зокрема, п.2.3. Договору про закупівлю товарів № 268 від 06.09.2024 встановлено, що товар, що поставляється, за своєю якістю та комплектністю повинен підтверджуватися паспортом або сертифікатом якості, або сертифікатом відповідності, або іншим подібним документом, підтверджуючим якість, виданим підприємством-виробником, який надається разом з товаром.
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію щодо виконання договору та документи, що передбачені тендерною документацією та умовами договору та підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eda3c9c01fe248efb2c2ae8fee9b14d6
Назва:
Надання запитуваної інформації та документів
Дата опублікування:
03.10.2024 16:37
Опис:
На ваш запит повідомляємо, що відповідно до Договору про закупівлю товарів № 268 від 06.09.2024 року Замовником було отримано товар в повному обсязі згідно накладної № 254 від 24 вересня 2024 року (файл Накладна 254), проведено оплату Держказначейською службою 26 вересня 2024 року (файл Платіжне доручення). При поставці товару Постачальником надано сертифікати відповідності та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження його походження, якості, відповідності державним стандартам тощо (файли Сертифікат цемент 1, Сертифікат цемент 2, Сертифікат Руберойд, Сертифікат плитка 1, Сертифікат плитка 2, Сертифікат стельовий плінтус, Висновок плінтус)