• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією. Місце виконання робіт: р.Зубра, на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області.

Завершена

11 220 790.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 103.95 UAH
Номер: 8c86205847e445c9838e07594b95ea26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:47 - 31.10.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 57 UA-2024-08-08-011944-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.v.porfilenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області на 2024 рік (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 08.08.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024; реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозиції ПП «МП Сантехмонтаж», КП «Вектор»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2024; протокол відхилення тендерної пропозиції ПП «МП Сантехмонтаж» від 02.09.2024; вимогу про усунення невідповідностей КП «Вектор»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.09.2024; договір № 19/099 від 19.09.2024 на суму 10 865 599,20 грн; пояснення та документи надані Замовником 17.10.2024 і 21.10.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 01.11.2024 15:48 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 15:48

Запити/Пояснення