-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією. Місце виконання робіт: р.Зубра, на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області.
Завершена
11 220 790.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 103.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 103.95 UAH
Номер:
8c86205847e445c9838e07594b95ea26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:47 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-08-08-011944-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області на 2024 рік (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 08.08.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024; реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозиції ПП «МП Сантехмонтаж», КП «Вектор»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2024; протокол відхилення тендерної пропозиції ПП «МП Сантехмонтаж» від 02.09.2024; вимогу про усунення невідповідностей КП «Вектор»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.09.2024; договір № 19/099 від 19.09.2024 на суму 10 865 599,20 грн; пояснення та документи надані Замовником 17.10.2024 і 21.10.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
01.11.2024 15:48 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
deb3e3875ada4686b364190243750045
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)”, (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b84ab7fdc58e4496a5d5b365786b45cb
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
17.10.2024 16:25
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне
Що до питання: 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації по об’єкту Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт, виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт. У розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація при закупівлі робіт - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, та може містити опис конкретного технологічного процесу виконання необхідних робіт.
Закон окремо не визначає джерела формування технічної специфікації при закупівлі робіт, проте згідно з вимогами «Настанови з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає як технічне завдання:
– відомість обсягів робіт (за рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною замовником) та відомість ресурсів до неї без цін;
– або затверджену проєктну документацію;
– або при закупівлі окремих видів капітальних ремонтів (а до таких, відповідно до пункту 8.4 ДБН А.2.2-3, відносяться капітальні ремонти, пов’язані виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) — дефектний акт, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Замовником виконано вимоги «Настанови з визначення вартості будівництва» при формуванні технічної специфікації. Технічна специфікація на дану закупівлю сформована з відомості обсягів робіт та відомості ресурсів до неї без цін, які є частиною проектної документації, яка пройшла експертизу встановленим порядком, та щодо якої отримано позитивний експертний звіт.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням будівельних норм і та із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади, вартості, визначеної зведеним кошторисним розрахунком та затверджений рішенням сесії Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області №4654 від 08.08.2024 р.
Що до питання: 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/
З повагою!
Номер:
d937128f418845338fb52176d09a1b5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Зубра, а також для боротьби з шкідливою дією вод на території сіл Вовків, Загір’я, Кугаїв Львівського району Львівської області. Капітальний ремонт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та/або відповідних документів), а саме: яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця торгів КП «Вектор» вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання документів (посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містять інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головного інженера Петріва В.П., а саме за НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15 (надати посилання на файл в тендерній пропозиції).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cbc703d6fc20408fa6e42532d44071e2
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.10.2024 11:17
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
Згідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Зазначено про необхідність додатково надати документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій) на головного інженера в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15.
На підтвердження вимог пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно якої Петрів Василь Петрович є головним інженером в учасника КП ВЕКТОР. Також, Учасником на підтвердження вимог підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації надано файл "2.2 Витяг головний інженер.pdf", в якому міститься Посвідчення ДП "Західний ЕТЦ" №21 та витяг з протоколу № 01-142 засідання комісії по перевірці знань з охорони праці ДП "Західний експертно-технічний центр Держпраці" від 14.05.2024 р. в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, щодо Петрів Василя Петровича на посаді головного інженера КП "Вектор"
Відповідні документи надаємо разом з поясненням.
З повагою!