-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП "Центр Дія" по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області". Коригування
Завершена
12 122 011.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 121 220.11 UAH
мін. крок: 1% або 121 220.11 UAH
Номер:
9f8ff5ec2f7345e798fc370c909973f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-24-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2024 00:00
Період моніторингу:
24.12.2024 11:56 - 15.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.12.2024 № 74-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.12.2024 №74-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2024-08-08-011416-a від 08.08.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 та статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 28 та 43 Особливостей №1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Копичинецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» (далі – ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 06.09.2024 за №3 та від 11.09.2024 за №5, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2024, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.09.2024 за № ТР04А_02_W, додаткову угоду від 25.11.2024 за №1, додаткову угоду від 10.12.2024 за №2 та додаткову угоду від 26.12.2024 за №3, пояснення Замовника від 27.12.2024, від 09.01.2025 та від 14.01.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
За результатами моніторингу встановлено, що у підпункті 5.6.4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 5 до тендерної документації Замовник зазначив перелік документів які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі, де окрім інших документів необхідно надати «довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те що: а) між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, б) або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю - відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, в) або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі».
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Особливостей №1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Отже, виходячи із вищевикладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі:
5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій :
5.1.1. Довідку за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів, а саме:
Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Моніторингом встановлено, що учасником - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції подано довідку згідно з додатком 5 до тендерної документації «Про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» від 28.08.2024 №66/2, у якій серед іншого під № з/п 1.4 зазначено власний апарат для стикового зварювання Turan Makina у кількості 2 одиниці.
Як підтвердження, Замовником надано у складі пропозиції витяг з інвентарного опису матеріальних цінностей підприємства від 23.08.2024, де наявна 1 одиниця вищезазначеного інструменту.
Отже, ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» не підтверджено наявність у власності однієї одиниці обладнання.
А також, у Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «…Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг…».
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надав копію договору оренди спецтехніки від 16.10.2023, заключений з ФОП Кірківський В.В., де у розділі 3 «Строк користування спецтехнікою, що орендується» зазначено, що строк користування спецтехнікою, що орендується: від 16.10.2023 по 31.12.2024, який не відповідає вимозі зазначеній у тендерній документації, щодо використання спецтехніки на весь термін виконання послуг, а саме до 31.12.2025.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 10.01.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів).
Замовник 14.01.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…У додатку вказано про те, що дані договори оренди спецтехніки мають відповідати терміну виконання послуг, не всьому терміну дії договору підряду. Враховуючи, що договір з Учасником - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» був укладений 25.09.2024р., на той момент договір оренди спецтехніки від 16.10.2023р. заключений з ФОП Кірківський В.В., відповідав умовам тендерної документації. У даний період договору оренди спецтехніки з 16.10.2023 по 31.12.2024р., Учасником були виконанні дані послуги екскаватором до 31.12.2024р,. Тому даний договір оренди відповідає періоду виконання послуг Учасником».
Замовник не врахував, що згідно локального кошторису, поданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», на будівельні роботи №02-01-01 на загальнобудівельні роботи (адмінбудівля) під №1 та №6 наявне таке найменування робіт, як розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу, а відповідно до календарного графіку виконання робіт, який є додатком №2 до договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.09.2024 за № ТР04А_02_W під № 2 зазначені загальнобудівельні роботи, виконання яких передбачено з листопада 2024 року по липень 2025 (згідно додаткової угоди №3 від 26.12.2024).
Вимогами пункту 41 Особливостей №1178 встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 43 Особливостей №1178 та пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178, Замовник не виявив зазначені невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» та не надав можливості їх усунути, чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Період усунення порушень:
15.01.2025 10:57 - 30.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2025 10:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з висновком Західного офісу Державної аудиторської служби України від 15 січня 2025р., за результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2024-08-08-011416-a від 08.08.2024р., та з метою недопущення подібних випадків в подальшому, Копичинецькою міською радою наголошено уповноваженій особі на недопущенні подібних порушень у подальшій роботі, звернута увага на вжитті максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно було прийнято рішення направити уповноважену особу на навчання для покращення якості знань законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
21.01.2025 16:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
21.01.2025 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
7912443a311b4a86bf269ab0be62128a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.12.2024 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП «Центр Дія» по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-08-011416-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4511ed4ce6d440a09a42ec346bcc4ec1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.12.2024 13:02
Опис:
Процедура закупівлі "Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП "Центр Дія" по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області". Коригування.» проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), та у відповідності до Посібнику Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ та НКПВУ)
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлі відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ та які відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель та Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/252 від 19 грудня 2023 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Копичинецькою міською радою.
Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі (посилання на веб-сайт Копичинецької міської ради https://kopychynecka-gromada.gov.ua/news/1735217389/),
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості робіт на основі проектно-кошторисної документації «Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП "Центр Дія" по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області". Коригування., зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва "Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП "Центр Дія" по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області". Коригування, затверджених рішенням виконавчого комітету № 107 від 02.06.2023р. та затвердженого експертного звіту № 20-0152/01-23 від 01 червня 2023р. проведений ДП "Укрдержбудекспертиза" у Тернопільській області, за виключенням: коштів на здійснення технічного нагляду, коштів на формування страхового фонду документації, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду та коштів з інших витрат на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Підтверджуючі документи додаються.
Номер:
e06ba534342e4fa7b8dd982210a1b97f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.01.2025 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП «Центр Дія» по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-08-011416-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору.
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
У зв’язку з вище викладеним, прошу надати інформацію та скан-копії документів, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f3407826bd3248ac9d9408003fe5d88f
Назва:
Інформація щодо банківської гарантії та банківських документів.
Дата опублікування:
09.01.2025 09:28
Опис:
Надаємо вам інформацію та скан-копії документів, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ»,згідно пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, яким передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору.
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Номер:
0f861fcd1d2e4e7888e1ee8f914253a4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.01.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2025 00:00
Опис:
Згідно додатку «Перелік документів для учасників», а саме у додатку 5 Замовником зазначено, що «…Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг…».
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надав копію договору оренди спецтехніки від 16.10.2023, заключений з ФОП Кірківський В.В., де у розділі 3 «Строк користування спецтехнікою, що орендується» зазначено, що строк користування спецтехнікою, що орендується: від 16.10.2023 по 31.12.2024, що не відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» вимогам зазначеним у тендерній документації та додатку «Перелік документів для учасників»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad3cac1875e34ab3a4933560de31581f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.01.2025 10:50
Опис:
Пояснення. Так згідно «Переліку документів для учасників», а саме у Додатоку 5 зазначено наступне: Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У додатку вказано про те, що дані договори оренди спецтехніки мають відповідати терміну виконання послуг, не всьому терміну дії договору підряду. Враховуючи, що договір з Учасником - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» був укладений 25.09.2024р., на той момент договір оренди спецтехніки від 16.10.2023р. заключений з ФОП Кірківський В.В., відповідав умовам тендерної документації. У даний період договору оренди спецтехніки з 16.10.2023 по 31.12.2024р., Учасником були виконанні дані послуги екскаватором до 31.12.2024р,. Тому даний договір оренди відповідає періоду виконання послуг Учасником.
Номер:
1bcbd4b74b4c4cc9808b735a111d58fc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.01.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція адмінбудинку з прибудовою ЦНАП «Центр Дія» по вул. 22 січня, буд. 29 у м. Копичинці, Чортківського району Тернопільської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-08-011416-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно додатку «Перелік документів для учасників», а саме у додатку 5 Замовником зазначено, що «…Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг…».
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надав копію договору оренди спецтехніки від 16.10.2023, заключений з ФОП Кірківський В.В., де у розділі 3 «Строк користування спецтехнікою, що орендується» зазначено, що строк користування спецтехнікою, що орендується: від 16.10.2023 по 31.12.2024, що не відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» вимогам зазначеним у тендерній документації та додатку «Перелік документів для учасників»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5835e7935b6740b8890b967b8bf128d7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.01.2025 10:47
Опис:
Пояснення. Так згідно «Переліку документів для учасників», а саме у Додатоку 5 зазначено наступне: Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У додатку вказано про те, що дані договори оренди спецтехніки мають відповідати терміну виконання послуг, не всьому терміну дії договору підряду. Враховуючи, що договір з Учасником - ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» був укладений 25.09.2024р., на той момент договір оренди спецтехніки від 16.10.2023р. заключений з ФОП Кірківський В.В., відповідав умовам тендерної документації. У даний період договору оренди спецтехніки з 16.10.2023 по 31.12.2024р., Учасником були виконанні дані послуги екскаватором до 31.12.2024р,. Тому даний договір оренди відповідає періоду виконання послуг Учасником.