-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне пальне (налив)
Завершена
1 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
Номер:
f17db802c83041548e1b6877f8c9470c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 15:37 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2024 № 59-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-08-08-011279-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «КТ Трейдінг» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сейлекспром», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній, на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Носівська селекційно-дослідна станція Миронівського інституту пшениці імені В.М.Ремесла Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи б/д та б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сейлекспром» (далі – ТОВ «Сейлекспром»), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2024 № 42 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сейлекспром», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 № 45 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сейлекспром», тендерну приватного підприємства «КТ Трейдінг» (далі – ПП «КТ Трейдінг», Учасник), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 № 46 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП «КТ Трейдінг», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2024, договір про закупівлю від 18.09.2024 № 18/24, укладений Замовником з ПП «КТ Трейдінг» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель від 18.09.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 05.11.2024, 08.11.2024 та 11.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «КТ Трейдінг» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Згідно з пунктом 12 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасники закупівлі повинні надати «…гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426…».
Проте, у складі тендерної пропозиції Учасником не надано гарантійний лист про те, що приватним підприємством «КТ Трейдінг» підтверджено відсутність підстав, передбачених пунктом 12 додатку № 6 до тендерної документації. У зв’язку з цим тендерна пропозиція ПП «КТ Трейдінг» не відповідала умовам додатку № 6 до тендерної документації Замовника.
Разом з тим, згідно з пунктом першим розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «…учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»…».
Проте, в електронній системі закупівель PROZORRO у складі тендерної пропозиції ПП «КТ Трейдінг» наявні документи (файли «Проект договору.pdf», «Вимоги п47.pdf», «Цінова пропозиція.pdf»), які не містять підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, відбитки печатки на кожній сторінці, а також на вказані документи не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис, чим порушено вимоги пункту першого розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З огляду на вказане, Замовником вищезазначені невідповідності не виявлено і не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей та, як наслідок, не надано ПП «КТ Трейдінг» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 № 46 про визначення ПП «КТ Трейдінг» переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2024, та укладено договір про закупівлю від 18.09.2024 № 18/24.
Період усунення порушень:
12.11.2024 17:28 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
ec04525e2b1f4ad18749cd32f4c5a82f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Дизельне пальне (налив)», згідно ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011279-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного виконання договору про закупівлю від 18.09.2024 № 18/24.
3. Згідно з пунктом першим розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «…відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»…».
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП КТ ТРЕЙДІНГ наявні документи (файли «Проект договору.pdf», «Вимоги п47.pdf», «Цінова пропозиція.pdf»), які не містять підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, відбитки печатки на кожній сторінці, а також на вказані документи не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис, чим порушено вимоги пункту першого розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції ПП КТ ТРЕЙДІНГ та не надано йому 24 год на виправлення таких невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b28135ca5cf1498d9835af84ccb9440a
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 14:01
Опис:
Відповідно до Вашого запиту щодо закупівлі «Дизельне пальне (налив)», код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011279-a) повідомляємо, що вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі розрахунку середніх цін на сайті Мін фіну станом на 07.08.2024 року ( https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ ) та комерційних пропозицій, що додаються:
ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» - 51,50 грн з ПДВ за 1 літр
ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» - 48,90 грн з ПДВ за 1 літр
Станом на 05.11.2024 року, договір №18/24 від 18.09.2024 року повністю виконаний, а товар поставлений.
При більш детальному розгляді ми також помітили наявність документів (файли «Проект договору.pdf», «Вимоги п47.pdf», «Цінова пропозиція.pdf»), які не містять підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, відбитки печатки на кожній сторінці, а також на вказані документи не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис. Відсутність КЕП на деяких документах у системі відноситься до кваліфікаційних критеріїв тендерної документації, тому вони мали б бути завантажені на 24 години. У переможця були присутні КЕП на інших документах тендерної пропозиції і у нас як Організатора закупівлі не виникло сумнівів в їх справжності. Також зазначаємо, що з 01.09.2024 року набрав чинності закон України № 3878 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації положень актів права Європейського союзу щодо акцизного податку». Переможець погодився заключити договір та поставити дизельне пальне по ціні тендерної пропозиції без підвищення акцизного збору, тому в рамках економії часу та адмін ресурсу нашого підприємства, задля безперебійного та ефективного забезпечення нашої установи дизельним паливом в період посівної компанії було прийняте рішення не витрачати час на надання 24 годин ПП КТ Трейдінг, адже це б не вплинуло на неминучий факт підписання договору, а тільки відстрочило цей момент на 24 години.
Номер:
273cf29649b4438cb689bb165c705ee6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Дизельне пальне (налив)», згідно ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011279-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином переможцем торгів ПП КТ ТРЕЙДІНГ, з яким укладено договір про закупівлю, виконано вимоги пункту 5 розділу VІ тендерної документації щодо надання Замовнику не пізніше дати укладання цього договору банківської гарантії забезпечення виконання договору, що становить 5% від вартості договору закупівлі товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a7a3301429d42ccab9e155d7e314531
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 13:04
Опис:
Відповідно до Вашого запиту щодо закупівлі «Дизельне пальне (налив)», код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011279-a повідомляємо, що вимоги підпункту 5 розділу 6 тендерної документації, а саме «…Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, В оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-08-08-011279-a встановлена вимога, щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору: переможцем відкритих торгів було внесено тендерне забезпечення виконання договору на рахунок Замовника 19.09.2024 року, що підтверджується платіжною інструкцією Переможця та випискою з казначейського рахунку Замовника, що додаються.
Номер:
cfedce6d1c014f0d95301cb1b83016a8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2024 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Дизельне пальне (налив)», згідно ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011279-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з пунктом 12 додатку 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасника закупівлі повинні надати «гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» від 07.11.2014 № 595, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426».
Пояснити, яким чином у складі тендерної пропозиції ПП КТ ТРЕЙДІНГ підтверджено вищезазначену вимогу Замовника?
Надати інформацію та підтверджуючі документи, на якій сторінці якого документу (із зазначенням назви документу), оприлюдненого у складі тендерної пропозиції ПП КТ ТРЕЙДІНГ, наявне документальне підтвердження виконання учасником вимоги пункту 12 додатку 6 до тендерної документації.
У разі відсутності документального підтвердження виконання ПП КТ ТРЕЙДІНГ вищезазначеної вимоги Замовника, пояснити чому Замовником не виявлено невідповідність в інформації та документах тендерної пропозиції ПП КТ ТРЕЙДІНГ вимогам тендерної документації, та не надано йому можливість виправити ці невідповідності протягом 24 годин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bc4544bb246e46bca9d556ee24548636
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
11.11.2024 14:09
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Дизельне пальне (налив)», згідно ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 040 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011279-a), щодо надання інформації та підтверджуючих документів, на якій сторінці якого документу (із зазначенням назви документу), оприлюдненого у складі тендерної пропозиції ПП КТ ТРЕЙДІНГ, наявне документальне підтвердження виконання учасником вимоги пункту 12 додатку 6 до тендерної документації повідомляємо, що частково вимоги про санкції є в довідці до п.47 особливостей (п.11) і в формі цінової пропозиції, яку підписав Учасник.
Також зазначаємо, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, оприлюднена в формі відкритих даних , згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами .
Дана інформація є публічною і перевіряється за кодом підприємства на сайті НАЗК (там є кілька різних списків. Один стосується фізичних осіб, а інший – юридичних), також інформацію чи не перебувають Учасники закупівлі під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру можна перевірити на сайті офісу Призедента України, а також на сайті державного реєстру санкцій (витягми надаються станом на сьогодні), так само перевіряли 09.09.2024р. перед тим як сформувати повідомлення про намір підписати договір.