-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Завершена
10 572 078.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 105 720.78 UAH
мін. крок: 1% або 105 720.78 UAH
Номер:
8788131e2e5044ab8016582662996531
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-16-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2024 00:00
Період моніторингу:
16.10.2024 15:41 - 06.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2024 №41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.10.2024 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-08-08-009460-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №18 «Зірниця» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024, зі змінами (протоколи № 5/1-2024 та № 5/2 2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сумиславбуд» (далі – ТОВ «Сумиславбуд», учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2024 № 5/4, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2024, договір від 10.09.2024 № 33, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.10.2024, від 24.10.2024, від 28.10.2024 та від 31.10.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 6 «Вимоги до виконання робіт» у додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, розрахованими в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», які включають: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури підрядної організації) за попередній період, розрахунок прибутку та податку.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сумиславбуд», якого визначено переможцем торгів, надано договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, розрахованими в програмному комплексі АВК, та пояснювальну записку до договірної ціни (складеної у поточних цінах станом на 21 серпня 2024 року) (файл «2. Пояснювальна записка.pdf»).
Відповідно до зазначеного документу при розрахунку договірної ціни учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу – 172,33 людино-години.
При цьому, з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 людино-години у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 23 липня 2024 року № 3891-IX.
Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (21.08.2024) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 22.10.2024 та повторно 25.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» з огляду на те, що у пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
На зазначений запит Управління Замовник 28.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., так як у випадку продовження воєнного стану в Україні можна перераховувати норми тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії (ст. 91 Збірника офіційних документів та роз'яснень № 8 за серпень 2024 року. Ціноутворення у будівництві). Тобто застосування середньомісячної норми тривалості робочого часу, яка від 12.08.2024 становить 173,83 люд.год., це можливість підрядника застосувати дану норму, а не обов’язок».
Однак, відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою.
Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам пункту 6 додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Крім того, за результатами моніторингу процедури установлено, що на вимогу пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, яким, зокрема, вимагалося надання розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, учасником ТОВ «Сумиславбуд» у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 2-3. «Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат» (файл «5. 303_ДЦ_Т2_ Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf»).
При цьому, розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги пункту 6 додатку 3 тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 25.10.2024 та повторно 29.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, з огляду на те, що у файлі «5. 303_ДЦ_Т2_ Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf» містяться дані лише по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат.
На зазначений запит Управління Замовник 31.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «у тендерній пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» відображено розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, як власної, так і орендованої техніки, у зведеному вигляді, що включено до складу інших документів, зокрема в загальних кошторисних витратах (файли «1.Договірна ціна.pdf», «2. Пояснювальна записка.pdf», «3.1 303_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf», «3.2 303_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf», «3.3 303_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf», «3.4 303_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf», «3.5 303_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf», «4.Підсумкова відомість ресурсів.pdf», «5. 303_ДЦ_Т2_Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf», «6.1 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf», «6.2 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf», «6.3 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf», «6.4 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf», «6.5 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf», «7. Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf», «8.1. 303_ДЦ_ЗКР_7_ Кошторисний прибуток.pdf», «8.2. 303_ДЦ_ЗКР_8_ Адміністративні витрати.pdf», «8.3. 303_ДЦ_ДЦ_4_ Розрахунок прямих витрат.pdf», «8.4.Розрахунок ПДВ.pdf»).
Таким чином, Замовник підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сумиславбуд» розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, у вигляді окремого документу.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника містить пряму вимогу щодо надання розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент.
При цьому, учасником ТОВ «Сумиславбуд» надано частину вихідного документу з програмного комплексу АВК «Зведена таблиця розрахунку ціни експлуатації будівельних машин» (шифр документа «ДЦ_Т2»), а саме: «Таблиця 2-3. Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат», при цьому відсутні інші частини – «Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин» та «Таблиця 2.2. Підсумкова вартість експлуатації машин».
Отже, учасником ТОВ «Сумиславбуд» не надано розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, що не відповідає вимогам пункту 6 додатку 3 тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни та відсутність підтверджуючого розрахунку договірної ціни стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сумиславбуд», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 10.09.2024 № 33.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:27 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:27
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
18/0022/2024/пр
Дата відкриття провадження:
26.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
591/12288/24
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день!Інформацію надано у окремому файлі.
Дата публікації звіту:
11.11.2024 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
675312ddfaeb4e1aa8686e7e103831ff
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d4830e0362074ecaa2461488c87d055e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.10.2024 11:54
Опис:
Добрий день! Пояснення на запит надіслано окремим файлом.
Відомість ресурсів, обсяг робіт та зведений кошторисний розрахунок знаходиться у Проектно-кошторісній документації.
Номер:
83a2f5cee8e04fcb884d40afbb4d6ec0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2024 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;
2) у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів (файл «4.Підсумкова відомість ресурсів.pdf») учасника відсутні будівельні машини і механізми, які передбачені Підсумковою відомістю ресурсів у додатку 3 до тендерної документації, зокрема, позиції:
10 – Крани баштові, вантажопідйомність 5 т
11 – Кран переносний, вантажопідйомність 1 т
13 –Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т
15 –Крани на пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 16 т
16 – Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т
17 – Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т
22 – Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв
29 – Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
34 – Пістолет монтажний
35 – Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність 63 т
36 – Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т
37 – Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН (0,59 т)
38 – Лебідки електричні, тягове зусилля до 12,26 кН (1,25 т)
39 – Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН (5 т)
41 – Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг
43 – Бадді, місткість 2 м3
46 – Ножиці листові кривошипні (гільйотинні)
48 – Апарат для газового зварювання і різання
50 – Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг ;
3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання, врахованого ним у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, зокрема, в позиціях:
10 – Автогідропідіймачі, висота підйому 12м
14 – Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт
15 – Верстати свердлильні
19 – Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м
20 – Машини листозгинальні спеціальні (вальці)
22 – Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т
24 – Прес кривошипний простої дії
25 – Прес листозгинальний
26 – Прес-ножиці комбіновані
27 – Трактори на гусеничному ходу, потужність 96 кВт (130к.с.)
31 – Лебідки ручні та важільні, тяглове зусилля до 9,81 кН (1т)
34 – Пальник газопламеневий
37 – Пилка дискова електрична
40 – Фен для зварювання поліетиленових листів.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a1917a3a4de6498fa784f35e106421db
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник), а саме:
1) у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;
2) надати пояснення, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, з огляду на те, що у файлі «5. 303_ДЦ_Т2_Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf» містяться дані лише по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7b65a286d2474d64ae6f9cabe31d9a77
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
28.10.2024 23:04
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення
(Дата: 2024-10-=25 15:52 (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UAM-2024-10-16-000032 ● 8788131e2e5044ab8016582662996531, затвердженого Начальником
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби Ігорем Коротким (наказ
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2024 №41-З). За Запитом
сформовано наступні питання:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний
ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр
розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.
Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення
(інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник) а саме: 1) у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18
"Зірниця" Сумської міської ради, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1,
статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції
від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету
Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану
в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова
про особливості) по предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі з утепленням
Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця"
Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13. (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) готовий надати пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення:
У Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., так як у випадку продовження воєнного стану в Україні можна перераховувати норми тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії (ст. 91 Збірника офіційних документів та роз'яснень № 8 за серпень 2024 року. Ціноутворення у будівництві). Тобто застосування середньомісячної норми тривалості робочого часу яка від 12.08.2024 становить 173,83 люд.год., це можливість підрядника застосувати дану норму, а не обовязок.
Номер:
2465939267354b7d93718b12c9b694c2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 08:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник), а саме: в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, з огляду на те, що у файлі «5. 303_ДЦ_Т2_Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf» містяться дані лише по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.