-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Рукавички
Завершена
1 162 875.56
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 628.76 UAH
мін. крок: 1% або 11 628.76 UAH
Номер:
1edcc14216aa4cfd975d15f81739c249
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:17 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.10.2024 Одеса № 217
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2024 № 217
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
14 UA-2024-08-08-009591-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Морський торговельний порт «Південний» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.08.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Захист ЛТД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, протокольні рішення уповноваженої особи від 29.08.2024, 19.09.2024, 07.10.2024, 09.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2024, пояснення та документи Замовника, надані 08.11.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.11.2024 17:16 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2024 17:16
Запити/Пояснення
Номер:
67db43dd524f40a2b1cf22602cf875f0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено Замовником за результатами цієї процедури закупівлі договір про закупівлю у межах строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
21426ee65fc44df8b3e7d4924a697178
Назва:
Пояснення на Запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024
Дата опублікування:
08.11.2024 10:16
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі вимог статті 8 Закону України «Про охорону праці», наказу Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 № 1804 «Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», Колективного договору, з урахуванням вимог ДСТУ EN 388, ДСТУ EN 12477, ДСТУ EN 407 та потреб підприємства для забезпечення працівників відповідними засобами індивідуального захисту.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому внутрішнім нормативним документом, затвердженим в ДП «МТП «Південний», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій, за допомогою яких було можливо визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі з максимально можливою відповідністю до умов ДП «МТП «Південний» згідно технічної специфікації, що є невід'ємним додатком до тендерної документації. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Південний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій щодо цін на товар.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформація щодо процедур закупівель оприлюднюється на власному веб-сайті ДП «МТП «Південний» за посиланням: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 09.08.2024).
2. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Керуючись нормами пункту 49 Особливостей Замовником було продовжено строк для укладання договору до 60 днів, на підтвердження цього надаємо копію Протоколу прийняття рішення Уповноваженою особою щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 24.10.2024 року.