• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації шкільного харчування в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

орієнтовно вересень - грудень 2024 року

Завершена

7 329 951.48 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 649.76 UAH
Номер: 8eb1862918bc4b7baca748a9bbf27a90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.10.2024 11:58 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 275 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2024-08-08-007858-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2024 року № 40 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.08.2024, тендерні пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 26.08.2024 № 45, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 30.08.2024 № 47 та повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2024, договір від 13.09.2024 №75, пояснення та документи надані Замовником від 25.10.2024 та від 08.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 2 (двох) учасників, а саме: ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ з ціновою пропозицією 4 487 987,00 гривень та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з ціновою пропозицією 4 524 988,00 гривень. Перевіркою підстав відхилення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ, зазначених в протоколі від 26.08.2024 № 45, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з остаточною ціновою пропозицією 4 524 988,00 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до Додатку 3 до ТД, учасники зобов’язані надати в складі тендерної пропозиції розроблене відповідно до норм Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (далі- Постанова КМУ №305) примірне чотиритижневе сезонне меню, яке повинно бути погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в складі тендерної пропозиції надано меню (файли: «меню сніданки бровари.pdf», «меню обіди бровари.pdf»), в яких зазначено про примірне чотиритижневе сезонне меню для організації харчування учнів у закладі середньої освіти БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на осінній сезон (обіди) та осінній сезон (сніданки). Поруч з тим, у складі тендерної пропозиції надано також меню (файли: «меню обідів на зимовий період.pdf», «меню сніданки зимовий період.pdf»), які не містять інформації щодо закладу освіти, в якому плануються проводитись послуги з організації харчування. Разом з тим, відповідно до пункту 8 Постанови КМУ № 305 (в редакції, чинній на момент проведення торгів), ротація готових страв у примірному чотиритижневому сезонному меню планується відповідно до норм споживання основних груп харчових продуктів на сніданок/вечерю, обід та перекуси (другий сніданок/підвечірок), які наведено у додатках 1-9, 11 і 14, з урахуванням вимог, встановлених додатком 15. Слід зазначити, що файл: «меню сніданки зимовий період.pdf» не містить інформацію щодо того, в який період (сніданок чи обід) ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» планує використовувати вищезазначене меню, чим в свою чергу не дотримано вимоги Постанови КМУ № 305 та вимоги Додатку 3 до ТД. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення пункту 43 Особливостей № 1178, не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1».
Період усунення порушень: 14.11.2024 14:44 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Броварський ліцей №4 ім. С. І. Олійника Броварського району Київської області, на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 14.11.2024 року про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-08-007858-a, здійснив заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та повідомляє про проведення відповідної роз’яснювальної роботи.
Дата публікації звіту: 18.11.2024 16:33

Запити/Пояснення