-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації шкільного харчування в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
орієнтовно вересень - грудень 2024 року
Завершена
7 329 951.48
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 649.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 649.76 UAH
Номер:
8eb1862918bc4b7baca748a9bbf27a90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 11:58 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-08-08-007858-a 08.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.08.2024 року № 40 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.08.2024, тендерні пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 26.08.2024 № 45, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 30.08.2024 № 47 та повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2024, договір від 13.09.2024 №75, пояснення та документи надані Замовником від 25.10.2024 та від 08.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 2 (двох) учасників, а саме: ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ з ціновою пропозицією 4 487 987,00 гривень та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з ціновою пропозицією 4 524 988,00 гривень.
Перевіркою підстав відхилення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ЛЕУС ЛЮДМИЛИ ІВАНІВНИ, зазначених в протоколі від 26.08.2024 № 45, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з остаточною ціновою пропозицією 4 524 988,00 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 3 до ТД, учасники зобов’язані надати в складі тендерної пропозиції розроблене відповідно до норм Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (далі- Постанова КМУ №305) примірне чотиритижневе сезонне меню, яке повинно бути погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби.
На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» в складі тендерної пропозиції надано меню (файли: «меню сніданки бровари.pdf», «меню обіди бровари.pdf»), в яких зазначено про примірне чотиритижневе сезонне меню для організації харчування учнів у закладі середньої освіти БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на осінній сезон (обіди) та осінній сезон (сніданки).
Поруч з тим, у складі тендерної пропозиції надано також меню (файли: «меню обідів на зимовий період.pdf», «меню сніданки зимовий період.pdf»), які не містять інформації щодо закладу освіти, в якому плануються проводитись послуги з організації харчування.
Разом з тим, відповідно до пункту 8 Постанови КМУ № 305 (в редакції, чинній на момент проведення торгів), ротація готових страв у примірному чотиритижневому сезонному меню планується відповідно до норм споживання основних груп харчових продуктів на сніданок/вечерю, обід та перекуси (другий сніданок/підвечірок), які наведено у додатках 1-9, 11 і 14, з урахуванням вимог, встановлених додатком 15.
Слід зазначити, що файл: «меню сніданки зимовий період.pdf» не містить інформацію щодо того, в який період (сніданок чи обід) ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» планує використовувати вищезазначене меню, чим в свою чергу не дотримано вимоги Постанови КМУ № 305 та вимоги Додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення пункту 43 Особливостей № 1178, не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1».
Період усунення порушень:
14.11.2024 14:44 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 14:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Броварський ліцей №4 ім. С. І. Олійника Броварського району Київської області, на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 14.11.2024 року про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-08-007858-a, здійснив заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та повідомляє про проведення відповідної роз’яснювальної роботи.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
281365c8e46b4d47ac7b96ddf74d398d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2024 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Послуги з організації шкільного харчування в Броварському ліцеї №4 ім. С.І.Олійника за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-007858-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9b4e3e9ec3a341749b6a7e51ae3da6dd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2024 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» вимогам Додатку 2 до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині згоди керівника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» на оброблення персональних даних, з метою проведення процедури публічних закупівель відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» вимогам Додатку 3 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції 4-тижневого меню, складеного відповідно до норм Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», яке погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби?
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» вимогам Додатку 3 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що підтверджує відсутність інформації про учасника у Єдиному державному реєстрі судових рішень щодо неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.