• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Завершена

1 215 446.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 077.23 UAH
Номер: 3b62ca86af344d858ce45e31558fe8ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 16.09.2024 15:54 - 08.10.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.09.2024 № 68-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.09.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 16.09.2024 № 68-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2024-08-08-003153-a 08.08.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «КРАЯНИ», ФОП Опанасюк Д. С. та ФОП Васильченко О. О., своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо причин невідповідності його пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо причин невідповідності його пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3039 Національної гвардії України (далі – Замовник); реєстр пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЯНИ» (далі – ТОВ «КРАЯНИ»), фізичної особи-підприємця «Опанасюк Дарина Сергіївна» (далі – ФОП Опанасюк Д.С.) та фізичної особи-підприємця «Васильченко Олег Олександрович» (далі – ФОП Васильченко О.О.); протоколи щодо прийняття рішення про здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану уповноваженою особою військової частини 3039 Національної гвардії України від 22.08.2024, 26.08.2024 та від 30.08.2024 б/н; вимога учасника щодо причин невідповідності його пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідь Замовника на неї; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару для забезпечення потреб безпеки і оборони від 05.09.2024 № 321/С3-2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 01.10.2024 15:11 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2024 15:11

Запити/Пояснення