• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Підкладки під аутригери кранів, стрічка транспортерна, люлька будівельна, автонавантажувач дизельний 7т

ЛОТ 1 – Підкладки під аутригери кранів; ЛОТ 2 – Стрічка транспортерна; ЛОТ 3 – Люлька будівельна; ЛОТ 4 – Автонавантажувач дизельний 7т

Завершена

2 857 633.77 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 220.26 UAH
Номер: f38c2d4e193c47ea916f65d40bb1dd65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-31-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 31.10.2024 14:19 - 22.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2024 № 90-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.10.2024 № 90-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-08-08-000844-a, 08.08.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів від 10.09.2024 № 4595/ДЗЗ-24 укладений між замовником та ТОВ «УТД СТАНДАРТ» (по лоту 3) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (по лоту 3 та 4); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.08.2024 № 480/2024 (за всіма лотами); тендерну пропозицію учасника ТОВ «УТД СТАНДАРТ» (за лотом 3); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техноторг» (за лотом 4); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Форкс» (за лотом 4); протокол рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 № 519/2024 (за лотом 3); протокол рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 № 520/2024 (за лотом 4); протокол рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 № 521/2024 (за лотом 4); повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2024 (за лотом 3 і за лотом 4); договір про закупівлю товарів від 10.09.2024 № 4595/ДЗЗ-24 на суму 210 999,98 грн (з ПДВ) з ТОВ «УТД СТАНДАРТ» (за лотом 3); договір про закупівлю товарів від 10.09.2024 № 4593/ДЗЗ-24 на суму 2 487 870,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «Форкс» (за лотом 4); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 04.11.2024 та 21.11.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «Форкс» за лотом 4 укладено договір про закупівлю товарів від 10.09.2024 №4593/ДЗЗ-24 на суму 2 487 870,00 грн (з ПДВ). Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції. Тендерною документацією (пункт 1 підпункт 1.2.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації») передбачено, що учасник (відповідно до пункту 1.2.) повинен надати документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема, за лотами 3-4 – паспорт (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі. При цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «УТД СТАНДАРТ» не надано паспорт (сертифікат) якості від виробника, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним замовником в Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УТД СТАНДАРТ» не відповідає тендерній документації замовника та підлягала відхиленню, що не забезпечено замовником. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на норми пунктів 43, 44 Особливостей вбачається, що у разі невідповідності в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей вказане передбачає відхилення тендерної пропозиції, а не розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (абзац 2 пункт 43 Особливостей). Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції паспорту (сертифікату) якості від виробника є підставою для її відхилення згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки: - паспорт (сертифікат) якості від виробника спрямований на підтвердження інформації про предмет закупівлі; - відсутність паспорту (сертифікату) якості від виробника не підпадає під виключення застосування абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки підпадає під виключення визначене абзацом 2 пункту 43 Особливостей, яке полягає у відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи зазначене, замовником допущено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТД СТАНДАРТ» у складі якого відсутній паспорт (сертифікат) якості від виробника.
Період усунення порушень: 21.11.2024 16:29 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2024 16:29

Оскарження висновку в суді

Опис: На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ураховуючи незгоду з інформацією, викладеною у висновку, КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оскаржено висновок до суду 04.12.2024.
Дата публікації: 05.12.2024 10:48
Дата відкриття провадження: 16.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/58929/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником був визначений перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 1 до тендерної документації, зокрема на ЛОТ 3-4 згідно пункту 1.2.2. Паспорт (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі. Паспорт (сертифікат) якості може не містити всіх характеристик товару. Замовник розглядав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог ст.29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої ст.29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п.43 Особливостей. Учасником ТОВ "УТД СТАНДАРТ" на ЛОТ3 - Люлька будівельна надано Технічну пропозицію за встановленою формою та що відповідає вимогам Замовника визначеним в Додатку 1 та 3 до тендерної документації. На підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасником в Технічній пропозиції надано документ «паспорт люлька тендер.pdf» Технічний паспорт на Тимчасово встановлена підвісна платформа для серії ZLP з відображенням технічних характеристик та виробника JINAN TOPALL MACHINERY & EQUIPMENT CO., LTD, Eastern Industrial park, Zhangqiu city, Shandong province, 250200, що відповідає наданій Технічній пропозиції Учасника та вимогам Замовника визначеним в пункті 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. Сертифікат (паспорт) якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар, але досить часто вони взагалі відсутні. Навіть назва документу «сертифікат якості» не є усталеною. Він може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», «технічний паспорт» тощо. Виходячи з функціоналу сертифікату якості продукції/товару можливо все ж таки визначити основні вимоги до його оформлення та змісту. Документ повинен містити: • назву підприємства-виробника; • назву продукції/товару; • результати всіх вимірювань та випробувань, які визначені в нормативному документі на продукцію/товар; • визначення особи, яка видала сертифікат; • дату видачі сертифікату. Відповідно, наданий Учасником Технічний паспорт відповідає вимогам Замовника щодо надання Паспорту (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі згідно п.1.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації. Замовник вважає, що здійснив розгляд та оцінку тендерної пропозиції Переможця об’єктивно та неупереджено. Замовник не погоджується з Висновком та з виявленими порушеннями, а також зобов’язанням Замовнику здійснити заходи щодо розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, а також вважає Висновок таким, що порушує права Замовника. Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку.
Дата публікації звіту: 27.11.2024 13:25

Запити/Пояснення