-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Підкладки під аутригери кранів, стрічка транспортерна, люлька будівельна, автонавантажувач дизельний 7т
ЛОТ 1 – Підкладки під аутригери кранів; ЛОТ 2 – Стрічка транспортерна; ЛОТ 3 – Люлька будівельна; ЛОТ 4 – Автонавантажувач дизельний 7т
Завершена
2 857 633.77
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 220.26 UAH
мін. крок: 0% або 220.26 UAH
Номер:
f38c2d4e193c47ea916f65d40bb1dd65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-31-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2024 00:00
Період моніторингу:
31.10.2024 14:19 - 22.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 № 90-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.10.2024 № 90-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-08-08-000844-a, 08.08.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів від 10.09.2024 № 4595/ДЗЗ-24 укладений між замовником та ТОВ «УТД СТАНДАРТ» (по лоту 3) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (по лоту 3 та 4); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.08.2024 № 480/2024 (за всіма лотами); тендерну пропозицію учасника ТОВ «УТД СТАНДАРТ» (за лотом 3); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техноторг» (за лотом 4); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Форкс» (за лотом 4); протокол рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 № 519/2024 (за лотом 3); протокол рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 № 520/2024 (за лотом 4); протокол рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 № 521/2024 (за лотом 4); повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2024 (за лотом 3 і за лотом 4); договір про закупівлю товарів від 10.09.2024 № 4595/ДЗЗ-24 на суму 210 999,98 грн (з ПДВ) з ТОВ «УТД СТАНДАРТ» (за лотом 3); договір про закупівлю товарів від 10.09.2024 № 4593/ДЗЗ-24 на суму 2 487 870,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «Форкс» (за лотом 4); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 04.11.2024 та 21.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «Форкс» за лотом 4 укладено договір про закупівлю товарів від 10.09.2024 №4593/ДЗЗ-24 на суму 2 487 870,00 грн (з ПДВ).
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції.
Тендерною документацією (пункт 1 підпункт 1.2.2. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації») передбачено, що учасник (відповідно до пункту 1.2.) повинен надати документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема, за лотами 3-4 – паспорт (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі.
При цьому, в складі тендерної пропозиції ТОВ «УТД СТАНДАРТ» не надано паспорт (сертифікат) якості від виробника, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним замовником в Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УТД СТАНДАРТ» не відповідає тендерній документації замовника та підлягала відхиленню, що не забезпечено замовником.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З огляду на норми пунктів 43, 44 Особливостей вбачається, що у разі невідповідності в інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей вказане передбачає відхилення тендерної пропозиції, а не розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (абзац 2 пункт 43 Особливостей).
Таким чином, відсутність в складі тендерної пропозиції паспорту (сертифікату) якості від виробника є підставою для її відхилення згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки:
- паспорт (сертифікат) якості від виробника спрямований на підтвердження інформації про предмет закупівлі;
- відсутність паспорту (сертифікату) якості від виробника не підпадає під виключення застосування абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки підпадає під виключення визначене абзацом 2 пункту 43 Особливостей, яке полягає у відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, замовником допущено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «УТД СТАНДАРТ» у складі якого відсутній паспорт (сертифікат) якості від виробника.
Період усунення порушень:
21.11.2024 16:29 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 16:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", ураховуючи незгоду з інформацією, викладеною у висновку, КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" оскаржено висновок до суду 04.12.2024.
Дата публікації:
05.12.2024 10:48
Дата відкриття провадження:
16.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/58929/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником був визначений перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 1 до тендерної документації, зокрема на ЛОТ 3-4 згідно пункту 1.2.2. Паспорт (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі. Паспорт (сертифікат) якості може не містити всіх характеристик товару.
Замовник розглядав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог ст.29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої ст.29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п.43 Особливостей.
Учасником ТОВ "УТД СТАНДАРТ" на ЛОТ3 - Люлька будівельна надано Технічну пропозицію за встановленою формою та що відповідає вимогам Замовника визначеним в Додатку 1 та 3 до тендерної документації. На підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасником в Технічній пропозиції надано документ «паспорт люлька тендер.pdf» Технічний паспорт на Тимчасово встановлена підвісна платформа для серії ZLP з відображенням технічних характеристик та виробника JINAN TOPALL MACHINERY & EQUIPMENT CO., LTD, Eastern Industrial park, Zhangqiu city, Shandong province, 250200, що відповідає наданій Технічній пропозиції Учасника та вимогам Замовника визначеним в пункті 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації.
Сертифікат (паспорт) якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар, але досить часто вони взагалі відсутні. Навіть назва документу «сертифікат якості» не є усталеною. Він може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», «технічний паспорт» тощо.
Виходячи з функціоналу сертифікату якості продукції/товару можливо все ж таки визначити основні вимоги до його оформлення та змісту.
Документ повинен містити:
• назву підприємства-виробника;
• назву продукції/товару;
• результати всіх вимірювань та випробувань, які визначені в нормативному документі на продукцію/товар;
• визначення особи, яка видала сертифікат;
• дату видачі сертифікату.
Відповідно, наданий Учасником Технічний паспорт відповідає вимогам Замовника щодо надання Паспорту (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі згідно п.1.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації.
Замовник вважає, що здійснив розгляд та оцінку тендерної пропозиції Переможця об’єктивно та неупереджено. Замовник не погоджується з Висновком та з виявленими порушеннями, а також зобов’язанням Замовнику здійснити заходи щодо розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, а також вважає Висновок таким, що порушує права Замовника. Отже, відповідно до частини десятої статті 8 Закону Замовник оскаржуватиме Висновок у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
27.11.2024 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
930ad8cc64cb46fda46db54240ccac24
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2857633,77 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-000844-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
13adcb3d363a4da29d37f7e868059822
Назва:
Пояснення та документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2024-08-08-000844-a)
Дата опублікування:
04.11.2024 15:04
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-10-31-000003 від 31.10.2024 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підкладки під аутригери кранів, стрічка транспортерна, люлька будівельна, автонавантажувач дизельний 7т)», оголошення № UA-2024-08-08-000844-a повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з врахуванням частини другої статті 22 Закону, Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. А саме: технічна специфікація на стрічку транспортерну та підкладки під аутригери кранів складена керуючись стандартами ДСТУ 7306:2013 та DIN 22.102, ДСТУ 18893:2007 та EN 1495, правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України № 62 від 19.01.2018р.,та кількістю в експлуатації вантажопідіймальних механізмів (автокрани, автопідіймачі та інші). Зазначені технічні характеристики на люльку будівельну пов’язані з необхідністю придбання обладнання, яке забезпечить проведення робіт господарським способом з ремонту фасадів, віконних рам, скління вікон адміністративних та виробничих будівель, приміщень котелень, теплопунктів, інших будівель і споруд Підрозділів КП. Закупівля навантажувача з зазначеними технічними характеристиками пов’язана з регулярною необхідністю відвантажувати та переміщувати на Територіальних складах СП великогабаритних вантажів масою до 7т, які неможливо подрібнити або перемістити іншим доступним способом.
Кількість товару, що підлягає закупівлі, розраховано виходячи з аналізу відомостей щодо обсягів ремонтних робіт на об’єктах КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», сформованих на підставі даних досвіду експлуатації, та вимог документів щодо заміни зношених деталей на обладнанні
2. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з врахуванням з ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Номер:
b4c3f4e65c5b42d7ba0ed3b1062a457d
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 215000,02 грн (за лотом 3) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-000844-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «УТД СТАНДАРТ» на відповідність технічній специфікації замовника, а саме: підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації в частині надання паспорту (сертифікату) якості від виробника на всі товари, що є придметом закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
35e9f7625e8542a9a786d6d1923a71ca
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-08-000844-a
Дата опублікування:
21.11.2024 11:22
Опис:
Замовником був визначений перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 1 до тендерної документації, зокрема на ЛОТ 3-4 згідно пункту 1.2.2. Паспорт (сертифікат) якості від виробника на всі товари, що є предметом закупівлі. Паспорт (сертифікат) якості може не містити всіх характеристик товару.
Замовник розглядав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог ст.29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої ст.29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п.43 Особливостей.
Учасником ТОВ "УТД СТАНДАРТ" на ЛОТ3 - Люлька будівельна надано Технічну пропозицію за встановленою формою та що відповідає вимогам Замовника визначеним в Додатку 1 та 3 до тендерної документації.
На підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Учасником в Технічній пропозиції надано документ «паспорт люлька тендер.pdf» Технічний паспорт на Тимчасово встановлена підвісна платформа для серії ZLP з відображенням технічних характеристик та виробника JINAN TOPALL MACHINERY & EQUIPMENT CO., LTD, Eastern Industrial park, Zhangqiu city, Shandong province, 250200, що відповідає наданій Технічній пропозиції Учасника та вимогам Замовника визначеним в пункті 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації.
Також звертаємо увагу, що Тендерна документація Замовника не містить вимог щодо оформлення та змісту даного виду документів.