-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи)
Завершена
451 656.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 258.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 258.28 UAH
Номер:
038eb6da59294eb995a34e7b85f0dad2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 13:32 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2024 № 58-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.10.2024 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-08-000196-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 226 від 07.08.2024 року; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА (далі ФОП КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА), філії "ВЕЛИКОБИЧКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДСГП «Ліси України»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА від 22.08.2024 № 230; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з філією «Великобичківське лісомисливське господарство» ДСГП «Ліси України» від 23.08.2024 року № 235; повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024 року; договір про закупівлю від 29.08.2024 №190; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 29 жовтня та 01 листопада 2024 року.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 22 жовтня 2024 року було направлено запити про надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, зокрема стосовно прийнятих рішень та вчинених дій під час розгляду тендерної пропозиції учасника філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДСГП «Ліси України» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, однак відповідь (пояснення) на поставлене питання Замовником надано на шостий робочий день, чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
05.11.2024 09:28 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 09:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з неможливістю усунення порушення законодавства у сфері закупівель, встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Замовником, а саме своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), Замовник зобов’язується в подальшому не допускати виникнення подібних ситуацій.
Для забезпечення сталого та безперебійного закупівельного процесу, організації та проведення процедур закупівель, підготовки та розміщення інших документів та інформації, що передбачена Законом № 922-VIII Замовник зобов’язується урегулювати внутрішню взаємозамінність уповноважених осіб. У відповідності до статті 11 Закону № 922-VIII на час тимчасової відсутності уповноваженої особи Замовник визначатиме або призначатиме відповідальну особу за організацію та проведення процедур закупівель одним з таких способів:
-шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством;
-шляхом введення до штатного розпису окремої посади, на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи;
-шляхом укладення трудового договору (контракту) згідно із законодавством.
Для недопущення порушень, встановлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області у майбутньому Замовником проведена роз’яснювальна робота з уповноваженими особами, службовими (посадовими) особами щодо відповідальності у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.11.2024 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
8863ada8e3ca4fd9a6fed9ac3e1632c6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2024 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-000196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
315e0d45ee30497eb0a91d09915df578
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 16:45
Опис:
Пояснення не було надано вчасно у зв'язку з тим, що в період з 22.10.2024 р. по 28.10.2024 р. уповноважені особи з публічних закупівель перебували у відпустці без збереження заробітної плати (копії наказів додаються).
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Відповідно до рішення Рахівської міської ради Рахівського району Закарпатської області 54 сесії восьмого скликання № 813 від 18 липня 2024 року (код бюджетного призначення 0754900000) "Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2023 року № 694 "Про міський бюджет на 2024 р." (зі змінами від 23.02.2024, від 13.03.2024, від 30.04.2024, від 20.05.2024, 13.06.2024) були внесені зміни до розподілу видатків міського бюджету на 2024 рік за головними розпорядниками коштів у межах змін загального обсягу доходів та видатків міського бюджету та надано Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради кошти по коду КЕКВ 2275 для закладів загальної середньої освіти у розмірі 453 491, 00 грн.
Крім того, проаналізовано заплановане використання товарів для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався Замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель (аналіз ціни на деревину паливну додається).
При формуванні очікуваної вартості закупівлі замовником враховано складову ціни закупівлі за умовами постачання деревини до закладів освіти, що визначається в тендерній документації.
Відповідно до вимог тендерної документації: Ціна Товару включає всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
За проведеними розрахунками очікувана вартість предмета закупівлі склала 451 656,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) до закупівлі UA-2024-08-08-000196-a.
Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи) (далі – Товар), проводиться за процедурою відкритих торгів з Особливостями.
Код предмету закупівлі визначається відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та відповідає коду ДК 021:2015 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03410000-7 – Деревина
розміщено на сайті
https://rakhiv-osvita.gov.ua/вугілля-та-дрова/
Номер:
4ca2ea66dd734adcbac03e27e2e6db45
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-000196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Уповноваженою особою відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради (далі – Замовник) розглянуто та прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ "ВЕЛИКОБИЧКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", так як у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують виконання договору укладеного з відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобичківської селищної ради від 09.05.2023 № 73 (файл - Накладні до договору.pdf) на суму 2782946,04 грн, однак загальна вартість за договором становить 4 725 133,33 гривень та згідно листа відгуку договір виконано в повному обсязі (файл - Лист-відгук.pdf), що не відповідає вимозі встановленій в додатку 1 та 4 тендерної документації, саме: установлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8cc4ba9415c0416d9049e0e5ab98ab4f
Назва:
Пояснення на запит від 29.10.2024 р.
Дата опублікування:
01.11.2024 13:26
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; регламентує встановлення кваліфікаційних критеріїв. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари.
Відповідно п.5.4 Договору №73 від 09.05.2023 р. (далі- Договір), укладеного між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобичківської селищної ради та Філією «Великобичківського лісомисливського господарства» ДП «Ліси України», «Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника».
Також, відповідно до Додаткової угоди №3 від 29.12.2023р. до цього ж Договору, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі» ціну Договору було зменшено на 1018, 67 грн за згодою сторін і становить 4 725 133,33 грн, що і відображено в системі Prozorro за ID: UA-2023-04-19-007420-a.
Пунктом 4.1 Договору зазначено: «Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100% упродовж 30-ти банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної».
Із зазначеного вище можна дійти до висновку, що Філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» виконала всі свої зобов’язання згідно Договору та є добросовісним, відповідальним Постачальником та має змогу поставити якісний Товар за кодом предмету закупівлі, що визначається відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та відповідає коду ДК 021:2015 ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» 03410000-7 - Деревина.
Станом на 01.11.2024 р. зобов’язання по договору №190 від 29.08.2024 р. виконані Постачальником Філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» в повному обсязі. Якість поставленої деревини відповідає всім умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.