• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи)

Завершена

451 656.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 258.28 UAH
Номер: 038eb6da59294eb995a34e7b85f0dad2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 22.10.2024 13:32 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.10.2024 № 58-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.10.2024 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-08-000196-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 226 від 07.08.2024 року; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА (далі ФОП КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА), філії "ВЕЛИКОБИЧКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДСГП «Ліси України»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КАСПЕР ОЛЕНА ІВАНІВНА від 22.08.2024 № 230; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з філією «Великобичківське лісомисливське господарство» ДСГП «Ліси України» від 23.08.2024 року № 235; повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024 року; договір про закупівлю від 29.08.2024 №190; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 29 жовтня та 01 листопада 2024 року. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 22 жовтня 2024 року було направлено запити про надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, зокрема стосовно прийнятих рішень та вчинених дій під час розгляду тендерної пропозиції учасника філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДСГП «Ліси України» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, однак відповідь (пояснення) на поставлене питання Замовником надано на шостий робочий день, чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 05.11.2024 09:28 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2024 09:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з неможливістю усунення порушення законодавства у сфері закупівель, встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Замовником, а саме своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), Замовник зобов’язується в подальшому не допускати виникнення подібних ситуацій. Для забезпечення сталого та безперебійного закупівельного процесу, організації та проведення процедур закупівель, підготовки та розміщення інших документів та інформації, що передбачена Законом № 922-VIII Замовник зобов’язується урегулювати внутрішню взаємозамінність уповноважених осіб. У відповідності до статті 11 Закону № 922-VIII на час тимчасової відсутності уповноваженої особи Замовник визначатиме або призначатиме відповідальну особу за організацію та проведення процедур закупівель одним з таких способів: -шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством; -шляхом введення до штатного розпису окремої посади, на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи; -шляхом укладення трудового договору (контракту) згідно із законодавством. Для недопущення порушень, встановлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області у майбутньому Замовником проведена роз’яснювальна робота з уповноваженими особами, службовими (посадовими) особами щодо відповідальності у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.11.2024 14:21

Запити/Пояснення